Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[audi a6 c5 2.8b]objawy uszkodzonej pompy oleju

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

[audi a6 c5 2.8b]objawy uszkodzonej pompy oleju

Post autor: yogibear1 » 29 sty 2010, 19:27

siemka.panowie mam pytanie.jak mozna sprawdzic czy pompa oleju w silniku 2.8 193km,sie konczy.dodam ze,po rozgrzaniu silnika słychac jakby grzechotaanie,na wysokosci chłodnicy.załozmy ze wszystkie paski i rolki sa ok.zadzwoniłem do serwisu i powwiedziano mi ze czasami pompy oleju lubia sie popsuc,bo podobno jest tam łancuch z napinaczem.poruszałem tez dyskusje odnosnie łancuchow i napinaczy na wałkach rozrzadu,bo to tez moze grzechotac.co wy nato ? :?:
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 29 sty 2010, 19:41

yogibear1 pisze:po rozgrzaniu silnika słychac jakby grzechotaanie,na wysokosci chłodnicy
nie wiem dokładnie o jakiej wysokości piszesz, bo chłodnica nie jest mała
ja bym proponował sprawdzić pompę wody i wspomagania

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 29 sty 2010, 19:49

goly ,jak kucniesz przed samochodem,plowa chłodnicy,klekotanie lekkie porozgrzaniu.na zimnym cisza.rozrzad zrobiłem ok 12tys temu wymieniłem wsio.lipy sie nie robi. <ok>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
corel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 346
Rejestracja: 23 cze 2009, 14:09
Imię: Karol
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: corel » 03 maja 2011, 23:39

yogibear1, jeśli to uszkodzona pompa to podłączeniem manometru z ciśnieniem oleju w miejsce czujnika oleju i sprawdzenie parametrów na ciepłym silników powinno pomóc :)

bejcasunrise
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 01 lut 2012, 13:09
Lokalizacja: Twardogóra

Post autor: bejcasunrise » 01 lut 2012, 22:17

katalogowo powinno być około 2 bary przy obrotach na biegu jałowym a 6 barów na maksymalnych obrotach...im bardziej zużyta pompa tym daje większe ciśnienie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl