Cześć!
To mój pierwszy post także chciałbym się przedstawić. Mam na imię Janusz i jestem posiadaczem Audi A6C5 z 1998 roku z silnikiem 2.4 V. Auto posiada instalację gazową firmy BRC. Autem jeżdżę od roku i zdążyłem je już trochę poznać. Chciałbym je doprowadzić do jak najlepszego stanu. W tym celu założyłem konto na forum, które śledzę już od dłuższego czasu.
Do rzeczy:
Ostatnio wymieniałem uszczelki pod pokrywami zaworów. Wymiana przebiegła pomyślnie, bo wyciek w tym miejscu zniknął. Niestety po wymianie pojawiły się dwa problemy. Pierwszy - Silnik pracuje nierówno na benzynie niezależnie od tego czy silnik jest rozgrzany czy zimny. Po Gdy auto przełączy się na gaz problemy całkowicie ustępują. Przy wymianie uszczelek odłączyłem akumulator oraz zdejmowałem odmę. Czy jest możliwe, aby problem dotyczył mapy silnika? Podczas odłączenia aku jak mniemam nastąpił reset komputera.
Drugim problemem jest paląca się kontrolka ASR. Nie mam bladego pojęcia skąd mogła się wziąć ta usterka.
Będę wdzięczny za każdą pomoc i chętnie udzielę dodatkowych informacji.
Pozdrawiam
Nierówna praca silnika na benzynie na gazie ok
-
- Forum Audi A6 / A7
-
- Forum Audi A6 / A7
Nie sprawdzałem jeszcze. Dziś postaram się to zrobić i się odezwę. Btw. Może jest ktoś w okolicach Olsztyna do kogo mógłbym podjechać? Oczywiście nie za darmo
Chcę sprawdzić jeszcze jedną rzecz. Czy problemem mogą być przewody podciśnienia? Podczas prac jeden pękł i prowizorycznie go naprawiłem. Mam już zamówiony drugi i niedługo to wymienię. Tylko w tym przypadku byłby chyba też problem na gazie ?

Chcę sprawdzić jeszcze jedną rzecz. Czy problemem mogą być przewody podciśnienia? Podczas prac jeden pękł i prowizorycznie go naprawiłem. Mam już zamówiony drugi i niedługo to wymienię. Tylko w tym przypadku byłby chyba też problem na gazie ?
W Sorkwitach masz ogarniętego chłopaka, blisko więc.JabłkoWiśnia pisze: Może jest ktoś w okolicach Olsztyna do kogo mógłbym podjechać?