
[ AGA 2.4 165 KM] Nierówna praca silnik
[ AGA 2.4 165 KM] Nierówna praca silnik
Tak jak w temacie mam tkai problem, odpalać pali dobrze, jeździć też, problem pojawia sie jak stoi na luzie, stoi i dostaje drgania cały samochód od silnika, obroty nie są idealnie w miejscu tylko lekko sie ruszają, wiec jest nierówna praca silnika, co moze być przyczyną, póki co kupiłem przewody musze wymienić, jedna poduszke jutro mam wymieniać drugą, co może być przyczyną, czy miał ktoś podobną sytuację ? Co moge poradzić na te objawy, bo jestem uczylony na takie rzeczy powinien chodzić idealnie dla mnie 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Ja mam to samo przewody po wymianie świece przepływka bo wywalała błąd i dalej drga na ciepłym. Nie mam pojęcia też chciałem odłączać akumulator ale nie wiem czy tylko coś się nie zrobi gorzej. Może i by coś pomogło.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
Witam
U mnie było podobnie tzn.....
Drgania zaczynały sie tylko na juz rozgrzanym silniku, i na PB i LPG. wymienilem swiece na ori ngk audi, i nic dalej to samo pojechalem do gazowcow sprawdzili wszystko od strony lpg i nic z gazek oki problem dalej jest, wiec zasugerowali kable, pojechalem do domu, po ciemku w garazu po wzdjeciu u przednim oslon silnika zaczalem patrzec i dopatrzylem sie ze iskra sobie skacze po bloku, okazalo sie ze przewod umieszczony jest pod korkiem wlewu oleju silnikowego a owy korem mial padnieta uszczelke i kapalo na kabel. Kabel zmurszal i szlag go trafil, ale mimo to po wymianie kabli jeszcze przez okolo 60-80 kilometrow na lpg byl ten problem na pb juz nie poniewaz podobno dysk gazu sie zmapowal podczas usterki i zapamiatal pewne schematy po tych 80km wszystko ustalo i juz od tamtej pory jest wszystko oki. Wiec sprawdz to no i jestem w ogole ciekaw co to u ciebie sie stalo takze daj znac jak zlokalizujesz usterke tym bardziej jestem ciekaw bo i ty i ja my te same silniki AGA, wiec daj znac.
Pozdrawiam
U mnie było podobnie tzn.....
Drgania zaczynały sie tylko na juz rozgrzanym silniku, i na PB i LPG. wymienilem swiece na ori ngk audi, i nic dalej to samo pojechalem do gazowcow sprawdzili wszystko od strony lpg i nic z gazek oki problem dalej jest, wiec zasugerowali kable, pojechalem do domu, po ciemku w garazu po wzdjeciu u przednim oslon silnika zaczalem patrzec i dopatrzylem sie ze iskra sobie skacze po bloku, okazalo sie ze przewod umieszczony jest pod korkiem wlewu oleju silnikowego a owy korem mial padnieta uszczelke i kapalo na kabel. Kabel zmurszal i szlag go trafil, ale mimo to po wymianie kabli jeszcze przez okolo 60-80 kilometrow na lpg byl ten problem na pb juz nie poniewaz podobno dysk gazu sie zmapowal podczas usterki i zapamiatal pewne schematy po tych 80km wszystko ustalo i juz od tamtej pory jest wszystko oki. Wiec sprawdz to no i jestem w ogole ciekaw co to u ciebie sie stalo takze daj znac jak zlokalizujesz usterke tym bardziej jestem ciekaw bo i ty i ja my te same silniki AGA, wiec daj znac.
Pozdrawiam
Only Audi..........
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze