Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[All V6] nie mozna dodac rano gazu po zapaleniu bo gasnie

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 15 gru 2009, 07:58

Poniżej masz rysunki baku i "suction jet pump". IMO dmuchając w zbiornik popchnąłeś jedynie opary w przewód odpowietrzający idący do filtra węglowego i dalej, do kol. ssącego.

Bak u nas:
Obrazek

Bak w V8 (które nie mają podobnych problemów jak u nas)
Obrazek

Sekcja ssąca (taka sama u nas i w V8):
Obrazek

Sekcja ssąca rysunek 2:
Obrazek
Opis do tego rysunku:
On vehicles with four-wheel drive the fuel tank is divided into a left and a right chamber.
The fuel is delivered from the left fuel tank chamber to the baffle housing -6- of the fuel delivery unit in the right fuel tank chamber by means of a suction jet pump -8-.
A second suction jet pump -2- is located in the right fuel tank chamber and serves to improve the fuel delivery in the right fuel tank chamber to the baffle housing of the fuel delivery unit.
The suction jet pumps operate according to the principle of fluid entrainment: a stream of fuel from the fuel return pipe -4- is passed through a nozzle in each individual suction jet pump -2- and -8-, and is thus accelerated. The accelerated stream of fuel draws off the surrounding fuel and delivers it to the baffle housing of the fuel delivery unit. The right suction jet pump -2- delivers the fuel directly into the baffle housing, the left suction jet pump -8- delivers the fuel via a separate pipe -7-.
The fuel is distributed from the return pipe to the two suction jet pumps via connecting piece -1-. At the same time the connecting piece limits the pressure in the pipes to the suction jet pumps to approx. 1 bar. Excess fuel is delivered directly to the baffle housing via pipe -5-.
3 - Fuel supply pipe
Tą "pompę" można testować. Należy zmierzyć ciśnienie na powrotnym przewodzie pod maską. Powinno zawierać się w zakresie 0.8-1.3bar. Tego jeszcze nikt nie testował!


Zawór tankowania:
Obrazek

Zawór tankowania V8:
Obrazek

U nas zawór tankowania wyposażony jest w zaworki bezpieczeństwa i inne pierdoły, których nie ma w V8. Ciekawe, czy można przełożyć cały wlew z V8 do nas, ale raczej nie, bo i bak nieco inny.
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 15 gru 2009, 08:45

Dzięki Krisker dobra robota <ok> Mam teraz zagwozdkę na całe święta i wypróbuję nowy zestaw kluczy <mikołaj> heheh . A co dmuchnięcia w zbiornik to być może zbieg okoliczności z tym odpaleniem ale to mnie skłoniło do szukania w baku przyczyny
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 15 gru 2009, 09:24

Jak mi znowu zacznie kuleć, to też ją przedmucham :oops: :mrgreen:
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 15 gru 2009, 11:08

fishmanr11 pisze:Także zaufajcie mi bo adaptacja przepustnicy przy odpalaniu rano jet najważniejsza. jestem pewien ze pomoże nawet bez czyszczenia.
ale podane jest, aby robić adaptację przepustnicy PO WYCZYSZCZENIU :!:

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 15 gru 2009, 11:27

Nom tak tak zgadzam się . Adaptacje należy wykonywać przy czystej przepustnicy. Ja sądziłem przepustnica była by źle zaadaptowana to z pewnością lepiej zaadaptować brudną niż wcale nie zaadoptowaną :) . Ale zgadzam się że wg instrukcji adaptacja tylko czystej przepustnicy. I tak należy robić :) A moja sugestia wynikała też z beznadziejności sytuacji . Jeżeli pomogło by choć troszeczkę bez czyszczenia lub pogorszyło to wiedzielibyśmy że ma to sens i wpływ cała adaptacja i przepustnica. Ale moja teza już wcześniej została podważona :)
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 15 gru 2009, 12:38

jest może gdzieś ładny opis jak przeczyścić przepustnicę :?:
u mnie w sumie nic złego się nie dzieje, tylko jak zimno to rano jakby nie mogła wejść na obroty, kaszle trochę strzeli z pod silnika, obawy jakby woda w paliwie, zalewam 98 ale dalej to robi, i też nie zawsze, obrotomierz ma problem z przebiciem się na 1100 obr na ssaniu
bo widziałem dojście takie se :lol:
nie wiem czy się bawić w czyszczenie, na ciepłym obrotomierz nie buja, jak się dobrze z bliska przyjrzę to, no coś tam się rusza :lol:

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 15 gru 2009, 13:36

24-165km-rano-silnik-bardzo-nierowno-pali-vt15312.htm

To raczej powinno Ci wyjaśnić wszystko. Ostatni post w tym momencie kolegi Kriskera o tym traktuje. poza tym bardzo pasuje temat do dolegliwości Twojego auta.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 15 gru 2009, 15:27

To raczej powinno Ci wyjaśnić wszystko
fenks ;-)
trochę jest wiać zabawy, no ale pewnie się skuszę :->

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 16 gru 2009, 07:38

Ja tak informacyjnie: dwa dni temu dolane 10l vervy 98 na niemal pusty zbiornik i dziś przy -7 stopniach odpalił po 1-2s. kręcenia, a wydech nie wytworzył zasłony dymnej (a przez chwile zaczynałem sądzić, że to jednak olej) :mrgreen: Oczywiście wszystkie gary pracują od razu <ok> Ech, jakby zechciało tak zostać <rotfl>
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 16 gru 2009, 08:48

krisker pisze:Ja tak informacyjnie: dwa dni temu dolane 10l vervy 98 na niemal pusty zbiornik i dziś przy -7 stopniach odpalił po 1-2s. kręcenia, a wydech nie wytworzył zasłony dymnej (a przez chwile zaczynałem sądzić, że to jednak olej) :mrgreen: Oczywiście wszystkie gary pracują od razu <ok> Ech, jakby zechciało tak zostać <rotfl>
Czyli twierdzisz że po wlaniu Lepszego Paliwa odpala Ci lepiej ??
Ja juz nie wiem rano musze 2-3 razy przekrecic chodzi ale nie moge mu dodac gazu bo strzela w silniku
Nie wiem od czego zaczac :-/

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 16 gru 2009, 10:27

Absolutnie tak nie twierdzę! Twierdzę, że po dolaniu jakiegokolwiek paliwa, nawet na pusty bak (bo chodziły opinie, że ma być więcej niż pół), pali dobrze. A verva, bo to po prostu 98, które teoretycznie powinno się lać. Równie dobrze będzie na innych 98.

Jeden z pandziarzy wywalił filtr węglowy oparów paliwa i ma obserwacje podobne do moich... ÂŚledzę ich wątek cały czas.
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 16 gru 2009, 10:37

Ja zalewam 95 i zaczyna mi czasem swiecic rezerwa moze doleje 98 ale nie wiem czy pompy nie zajechalem bo kiedys zdarzylo mi sie chyba juz bez jechac no i czasem bylo słychac jak wyje :-( musze przemierzyc cisnienie pompy paliwa

przemass1906
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 14 mar 2009, 15:24
Lokalizacja: Wlkp.

Post autor: przemass1906 » 16 gru 2009, 20:21

U mnie jak było w piatek rano 3st.C odpalił idealnie bez żadnych problemów,dosłownie tak jak książka pisze.Podałem tą wartość temp.ponieważ tak pokazuje mi czujnik temp cieczy podłączony do kompa o każdej temp. powietrza.Sądziłem,że to jego wina więc dzisiaj rano wymieniłem na nowy i wielka lipa.Nie pali.Zastanawiam się dlaczego zawsze rano temp. na czujniku jest ciągle 3st.C nawet jesli jest np.10st.C.Coś czuje,że nie pokonamy tego problemu.

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 16 gru 2009, 20:33

Skupić się musimy raczej na układzie paliwowym . Bo jedyna czynność która pomaga to tankowanie . Mam zamiar sprawdzić Uwaga : " Czy jak włożę i wyjmę tylko pistolet do tankowania czy się polepszy rano " . To będzie bardzo rewolucyjne podejście do sprawy :-> A może ktoś próbował dłubać we wlewie przed odpalaniem :?: :roll:
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

przemass1906
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 14 mar 2009, 15:24
Lokalizacja: Wlkp.

Post autor: przemass1906 » 16 gru 2009, 20:46

Troche poprawy mam jak doleje to fakt ale musze juz mieć ponad 3/4 aby w miare odpaliła i wkręciła się na obroty.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja