
[A6 C5 2.7 Biturbo AJK]nie kreci sie 3000 i muł
[A6 C5 2.7 Biturbo AJK]nie kreci sie 3000 i muł
witam mam problem z moim biturbo
nie chce jechac do 3000 rakieta a potem kicha jakby paliwa brakowalo albo turba sie wyloczyly powyzej jedzie ale jakby na 2 gary zgasł taki muł towarzysza temu przy 3000 delikatne szarpania jakby czciał a nie moze . 2.7t powinno sie raczej krecic :-D moze ktoś miał taki problem albo wie coto moze byc za usterka za wszelkie info z góry wielkie dzieki POZDRO.
chcałbym wreszcie poczuc te 230 ps :arrow:

witam auto było wpinane 1,5 miecha temu wyskoczyło pare błedów ale sie skasołały po ponownym przejechaniu sie wyskoczył 1 bład o nazwie; SONDA LAMBDA RZAD 2 ZA UBOGA MIESZANKA stawiał bym na sonde ale po wejsciu na wartosci rzeczywiste wszystkie maja własciwe napiecie i temp. czyli zyja świece filtry nowe . ja stawiam na 3 rzeczy ;CEWKI, PRZEPÂŁYWKA , lub cos nie tak z cisnieniem paliwa ale to tylko moje diagnozy czekam na jakiekolwiek INFO.strzałeczka :arrow:
siema jezeli chodzi o prace silnika od wolnych obrotów do 3000 to nie mam zastrzezeń ani szarpania ani nic igiełka zaczyna sie przy 3000-3500 deptanie , wyprzedzanie normalnie porażka muł jak cholera dodam ze sprawdziłem filtr paliwa nie był wymieniany prze ze mnie chyba raczej nie ma wplywu
[ Dodano: 2009-06-17, 01:45 ]
jezeli chodzi o cisnienie paliwa to nie ma mam barometra ale ma być podobno 3,5- 4,0bara z doświadczenia tak mi sie wydaje dzięki za wskazówki pozdro nareczka
[ Dodano: 2009-06-17, 01:45 ]
jezeli chodzi o cisnienie paliwa to nie ma mam barometra ale ma być podobno 3,5- 4,0bara z doświadczenia tak mi sie wydaje dzięki za wskazówki pozdro nareczka

witam z podpieciem do kompa bede miał problem bo jestem w szwecji a tu podobno tak rzezbia za byle pierdołe ze szok
barometr załatwie i sprawdze ciśnienie paliwa przy wyższych obrotach, za pare dni wymieniam rozrząd bo nie wiem kiedy był wymieniany także popatrze na turbiny jak tam ich stan i przegladne wszystkie podciśnienia moze one daja w dupe jest ich tam troche :-D
[ Dodano: 2009-07-09, 20:19 ]
witam ponownie :-D wreszcie dorwalem vaga z którego połaczeniem miałem problem ale wreszcie poszlo i potrzebuje wskazuwek na temat błedów kture mi wyskoczyły 3 Faults Found:
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
VAG-COM Version: Release 311.2-n cos z sonda ale nie wiem co i nie wiem ktura to moze byc wiem ze sa 4 po skasowaniu jest spokuj do nastepnego odpalania zimnego silnika jezeli ktos wie cos na ten temat to prosze o info pozdro
[ Dodano: 2009-07-09, 20:19 ]
witam ponownie :-D wreszcie dorwalem vaga z którego połaczeniem miałem problem ale wreszcie poszlo i potrzebuje wskazuwek na temat błedów kture mi wyskoczyły 3 Faults Found:
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
VAG-COM Version: Release 311.2-n cos z sonda ale nie wiem co i nie wiem ktura to moze byc wiem ze sa 4 po skasowaniu jest spokuj do nastepnego odpalania zimnego silnika jezeli ktos wie cos na ten temat to prosze o info pozdro
