Witam wszystkich.
Mam taki problem z moim autem. Zawsze po nocy, jak odpalę auto to strasznie kuleje przez pierwsze chwile. Trzepie cały silnik. Po 1-2min jest juz wporządku. Sytuacja taka zdarza sie tylko na zimnym silniku.
Vag pokazuje notorycznie błąd systemu SAI. Pytanie do Was jak namierzyć zasilanie tego układu. Gdzie jest przekaźnik bezpiecznik? Podłączając pompę powietrza na krótko działa.
PS. Pompa przestała działać od tak. Zawsze ja było słychać, a nagle bum o nie działa.
[AWT 1.8T A6 C5] nie działa układ SAI
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 26 kwie 2012, 15:03
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A4 B5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bełchatów
[AWT 1.8T A6 C5] nie działa układ SAI
Było: A6 C5 1.8T 308/441
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7186
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
proponuje poczytać temat http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2676 ... o-wtorego/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 26 kwie 2012, 15:03
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A4 B5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bełchatów
Dzięki za zainteresowanie. Temat czytałem tylko tam jest mowa o bezpieczniki w skrzynce ECU jednak u mnie takiego nie ma.. Chyba ze złe patrzę. Chodzi mi tam gdzie jest komputer. Sa tam tylko dwa przekaźniki i dwa bezpieczniki.bendzji pisze:proponuje poczytać temat http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2676 ... o-wtorego/
Było: A6 C5 1.8T 308/441
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
http://s46.photobucket.com/user/audi98a ... y.jpg.html
bezpiecznik od pompy sai jest w puszcze z ecu taki duży pomaranczowy 40A cos takiego jak na fotce, jeśli sie spalił to pompa pewnie tez już dokonuje żywota, proponuje odłaczyc wtyczke i podłaczyć ją pod aku żeby sprawdzić jak pracuje.
bezpiecznik od pompy sai jest w puszcze z ecu taki duży pomaranczowy 40A cos takiego jak na fotce, jeśli sie spalił to pompa pewnie tez już dokonuje żywota, proponuje odłaczyc wtyczke i podłaczyć ją pod aku żeby sprawdzić jak pracuje.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 26 kwie 2012, 15:03
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A4 B5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bełchatów
Problem rozwiązany!
Przepalony bezpiecznik ten o którym mówił Łukasz, czyli zaraz obok kompa. Na pierwszy rzut oka nie widać było żeby był przepalony, a jednak.
Włożyłem bezpiecznik odpalilem test pompy w Vagu i oczywiscie pompa zipiała jak stara kaczka... Wyjąłem pompę, udało się ją rozebrać (nie posiada zatrzasków, ani nitów) trzeba wybić od strony silnika dekielek, dużo syfu tam było ze szczotek, wirnik w ogole się nie kręcił, zapsikałem wszystko WD i po 10 minutach jak zakręciłem to było jużelekancko. Wczystko wyczyszczone i złożone, Pompa chodzi elegancko. Jednak silnik troche kuleje na zimnym ale już mniej.
Jeszcze zanim zabrałem się za pompe wyjąłem wszystkie węże od SAI oraz zawór Combi Valve i dokładnie wyczyściłem.
Przepalony bezpiecznik ten o którym mówił Łukasz, czyli zaraz obok kompa. Na pierwszy rzut oka nie widać było żeby był przepalony, a jednak.
Włożyłem bezpiecznik odpalilem test pompy w Vagu i oczywiscie pompa zipiała jak stara kaczka... Wyjąłem pompę, udało się ją rozebrać (nie posiada zatrzasków, ani nitów) trzeba wybić od strony silnika dekielek, dużo syfu tam było ze szczotek, wirnik w ogole się nie kręcił, zapsikałem wszystko WD i po 10 minutach jak zakręciłem to było jużelekancko. Wczystko wyczyszczone i złożone, Pompa chodzi elegancko. Jednak silnik troche kuleje na zimnym ale już mniej.
Jeszcze zanim zabrałem się za pompe wyjąłem wszystkie węże od SAI oraz zawór Combi Valve i dokładnie wyczyściłem.
Było: A6 C5 1.8T 308/441
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG