Od jakiegoś czasu zalcze z tym aby moj ASN pracował jak zegareczek

Kiedy odpalę silnik po nocy, wiadomo pracuje na wyższych obr. (ssanie) ale pracuje równo, jednak jak przejade kawałek i temp wzrosnie do okolo 50-70 cotni, silnik zaczyna "kuleć" obr podstakuja i szarpie. Dzieje sie tam przez minute, jak bojdzie do 90 stopni to wszystko wraca do normy i caly dzien jest ok, jak postoi pare godzin na nowo to samo.....
ucze się obsługi kabelka, dzis zrobiłem ogolny skan i wywala mi takie błedy
8 Faults Found:
18404 - Friction too High; Intake Cam Adjustement Bank 1
P1996 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16685 - Cylinder 1: Misfire Detected
P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16687 - Cylinder 3: Misfire Detected
P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16686 - Cylinder 2: Misfire Detected
P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16690 - Cylinder 6: Misfire Detected
P0306 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
17658 - Fuel Level too Low
P1250 - 008 - Implausible Signal
nie mam pojecia co sie dzieje z tym błędem o nastawniku, bo dzieje sie to po czasie jak silnik troche popracuje, a pozniej jets ok, silnik ma moc, pracuje rowno. i pytanie czy przez ten nastawnik mam to chwilowe wypadanie zapłonu.....
Proszę o pomoc
pozdrawiam