Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ ASN 3.0 220 KM] moc 3.0 ASN

Silniki benzynowe
314TeR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 07 mar 2013, 21:51
Lokalizacja: Sand City

Post autor: 314TeR » 02 cze 2013, 19:53

arturn29 pisze:Kolego ja jak szukałem to w tym miejscu:
http://webautoservice.pl/Module.Catalog ... 0&x=32&y=6
To ściemniacze, mają pozycję w katalogu, ale zero na stanie i zero możliwości sprowadzenia na szybko.
piecia15 pisze:Witam Panowie.
Szukałem już wszędzie co można by było zastosować zamiast tych wstępnych prekatów i nic nie znalazłem. Znalazłem jedynie post Dareka44 na temat Bosala BOSO/45 Euro3 ale żadnego kata nie znalazłem. Za oryginał w ASO chcą 6200zł na prawą stronę - bank2.
Jak ktoś posiada dokładny numer Bosala, JMJ lub coś innego to proszę o kontakt.

Z góry dziękuję.
Ja załatwiłem ten problem skutecznie kupując dedykowany zamiennik na eBay.co.uk. Kompletna sekcja na lewą stronę (bank 1) z dwoma katami, kosztowała mnie ~1200PLN wraz z transportem z UK i od zakupu miałem je po trzech dniach.
http://www.ebay.pl/itm/360574814859
Katalizatory są firmy BM Catalist jak pamiętam. Wszystko pięknie pasowało za wyjątkiem jednego mocowania, ale w warsztacie który mi wymieniał zmodyfikowali je w 5 minut. Katy działają idealnie, nie mam żadnych błędów, skrzynia pozwala dokręcić silnik na "S" do 6750rpm a następnie zapina następny bieg. Sonda 2 w bank 1 teraz reagują zdecydowanie żwawiej niż jej odpowiedniczka z bank 2, pewnie wcześniej czy póÂźniej będzie trzeba wymienić też i prawą stronę, ale teraz wiem skąd i za ile...

PS rzeÂźbienia z wspawywaniem itp itd, nie polecam... jak Ci wstawią katy z normą Euro 3 to nie będzie działać jak należy i będzie komp wywalał błędy.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2013, 17:44 przez 314TeR, łącznie zmieniany 1 raz.

mr.Pit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
Imię: Marcel
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rumia

Post autor: mr.Pit » 24 cze 2013, 21:14

Panowie tak patrzę na te wasze przyspieszenia i nie za wesolo to wygląda <zalamka>
nie ma to jak mój multitron ;-)
Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 26 cze 2013, 10:33

mr.Pit pisze:Panowie tak patrzę na te wasze przyspieszenia i nie za wesolo to wygląda <zalamka>
nie ma to jak mój multitron ;-)
Błeeeee - melexem się tak szybko nie powinno jeÂździć ;)

mr.Pit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
Imię: Marcel
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rumia

Post autor: mr.Pit » 26 cze 2013, 11:13

Na pole golfowe mnie nie wpuszczają <wnerw>
Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 26 cze 2013, 15:31

Więcej gazu, ustąpią :)

Awatar użytkownika
arturn29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 12 lip 2008, 00:35
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: arturn29 » 27 cze 2013, 12:29

Ja tam kolego nie narzekam, a cenie sobie quattro. Z kolei jak tobie padnie multi to jest nie wesoło.
Audi A5 B9 coupe 2.0 TFSI Quattro
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999

mr.Pit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
Imię: Marcel
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rumia

Post autor: mr.Pit » 28 cze 2013, 22:50

Z tego co wiem, jak pada tip to tez nie jest wesoło ;-) Najważniejsze to dbać o skrzynkę
Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN

Awatar użytkownika
arturn29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 12 lip 2008, 00:35
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: arturn29 » 29 cze 2013, 17:06

W każdym razie tip jest mniej problematyczną skrzynia, ale tak jak mówisz trzeba dbać o skrzynkę jaka by nie była.
Audi A5 B9 coupe 2.0 TFSI Quattro
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 01 lip 2013, 11:23

Multi a właściwie ogólnie rzecz ujmująć przekładnie typu CVT to bardzo fajna sprawa :)
Ale CCCO IMO popełniło i popełnia nadal błąd ładując taką skrzynię, do 2t krowy z ~300Nm, to nie ma prawa działać na dłuższą metę :(
A tak już całkiem z boku - dla mnie Audi = quattro, jeśli nie q, to chyba bym nadal jeÂździł bawarkami :(

LOQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 200
Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: LOQ » 09 lip 2013, 15:25

A tak w ogóle to jak pada tip? Zaczyna coś stukać wcześniej czy po prostu się rozsypuje?

!Arturoo!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 17 cze 2013, 17:47
Imię: Artur
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: !Arturoo! » 10 lip 2013, 16:28

LOQ pisze:A tak w ogóle to jak pada tip? Zaczyna coś stukać wcześniej czy po prostu się rozsypuje?
może szarpać prze redukcji ,przy zmianie biegu na wyższy....jak jedziesz ze stałą prędkością to nie może zmieniać obrotów.......kilka typowych objawów złej pracy tipa

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja