zauwazylem ostatnio nie rowna prace na biegu jalowym
i okazalo sie ze odpowietrzenie komory zaworowej jest nieszczelne
musze wymienic przewody odmy
w aso sa bez problemu ale moze macie jakis patent czym mozna by to zastapic
mechanik proponowal mi zrobienie prowizorki ze zbrojonych wezy gumowych
moze ktos to juz wczesniej testowal?
[A6 C5 2.8] MACIE JAKIS PATENT NA PRZEWODY ODMY?
[A6 C5 2.8] MACIE JAKIS PATENT NA PRZEWODY ODMY?
Pozdro,
YAKUZA
YAKUZA
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Tego nie wiedziała nawet fabryka projektując odmę. Po latach jest krucha i delikatna. Wąż gumowy o odpowiedniej średnicy i odpowiedniego rodzaju godnie ją zastąpi, jednak nie będzie to estetycznie wyglądać. Dochodzi jeszcze problem zagięć w miejscach, gdzie oryginalna odma "ma zakręt".fassi1 pisze:Nie warto kombinować. Odma ma być wykonana z materiału odpornego na oleje i wysoką temp. więc najlapiej kupić nową i problem z głowy.
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
- fanatyk_aut
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 15 lis 2008, 16:26
- Lokalizacja: Częstochowa
Kolego ja kiedyś też kombinowałem z Odmą zeby ja czymś zastąpić. Niestety ale nie zdało to zamierzonego efektu na zgieciach jak kolega pisze wyżej nastąpiły problemy. odżałowałem 300 pln i kupiłem nową w ASO
DRUTEX pasuje bardziej do Tico niż do Audi :mrgreen: :mrgreen:
DRUTEX pasuje bardziej do Tico niż do Audi :mrgreen: :mrgreen:
POZDROWIENIA ZE ŚWIETEGO MIASTA
!!

- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Pęknięta odma jest odpowiedzialna za niestabilne obroty na jałowym. Zapchany ezektor może być odpowiedzialny za wydmuchanie uszczelek pod pokrywą zaworów co się wiąże z wyciekiem oleju.Marnas pisze:kolega w a4 zastąpil odme przewodami zbrojonymi. niewiem co było dalej bo auto sprzedał. Ja kupiłem w aso za 325 zł i problem z głowy. Jestes pewien ze niestabilne obroty sa przez odme? Prędzej egzestor cena ok70-80 zl.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 334
- Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
- Imię: Marcel
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rumia
tak jak koledzy piszą za odmę jakieś 300pln. Ale śmiało możesz zastąpić ją jakimś dobrym wężem np.semperit itp. Znajomy tak śmiga na taryfie i ma już koło 20tysi machnięte. Mówi że jest ok i nie musi się martwić że mu znowu to gówno pęknie.
Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN