Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[AEB 1.8 150 KM] kontrolka cisnienia oleju w przedziale 1500

Silniki benzynowe
raptus1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
Lokalizacja: malbork

[AEB 1.8 150 KM] kontrolka cisnienia oleju w przedziale 1500

Post autor: raptus1984 » 22 gru 2013, 10:58

jak w temacie na ciepłym silniku jade 4 bieg obroty mniejsze niz 2000obr i zapala sie kontrolka dodam delikatnie gazu i gasnie.podłączyłem cdif2 i w parametrach wyszlo ze poniżej 1500obr pokazuje za niskie ciśnienie a jak dodam gaz to pokazuje ciśnienie ok.W momecie jak w parametrach pojawi sie komunikat ciśnienie za niskie zapala sie kontrolka oleju,wymieniłem łańcuch i napinacz,pompe oleju wraz ze smokiem,czujnik,olej (motul) macie jakies pomysly,dodam jeszcze ze jak zapali sie kontrolka to silnik normalnie chodzi nic nie stuka i klepia zawory,cisnieenie oczywiscie sprawdzone

mario1278
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 426
Rejestracja: 04 sie 2008, 14:09
Imię: MARIUSZ
Rocznik: 2010
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: SIEDLCE

Post autor: mario1278 » 22 gru 2013, 20:52

Jeżeli sprawdzałeś ciśnienie i jest na pewno dobrze a czujnik na pewno sprawny to zostają zegary albo się uszkodziły albo ktoś grzebał i przestawił parametr sprawdzania ciśnienia.

raptus1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
Lokalizacja: malbork

Post autor: raptus1984 » 23 gru 2013, 08:53

podlaczalem kontrolke osobna i to samo sie dzieje

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 23 gru 2013, 09:32

temat walkowany wiele razy ale zakladam ze po raz kolejny pompa oleju i zatkany smok w pompie olejowej , miska w dol i sie przekonasz, mialem to samo jak nie jeden na tym forum, dop jak sie olej nagrzal to ponizej 2tys obrotow czerwona konewa doddawalem gazu i znikala, zajmij sie tym...jeszcze zapewne po ostrzejszej jezdzie lekko klekocze na postoju.
1.8T MrcZk'a hybryda itd

modek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 18 lip 2013, 12:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: modek » 23 gru 2013, 10:17

MrcZk pisze:temat walkowany wiele razy ale zakladam ze po raz kolejny pompa oleju i zatkany smok w pompie olejowej , miska w dol i sie przekonasz, mialem to samo jak nie jeden na tym forum, dop jak sie olej nagrzal to ponizej 2tys obrotow czerwona konewa doddawalem gazu i znikala, zajmij sie tym...jeszcze zapewne po ostrzejszej jezdzie lekko klekocze na postoju.
"wymieniłem łańcuch i napinacz,pompe oleju wraz ze smokiem,czujnik,olej (motul) "

raptus1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
Lokalizacja: malbork

Post autor: raptus1984 » 23 gru 2013, 17:59

nic nie stuka w silniku

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 23 gru 2013, 18:29

modek, fakt nie doczytalem do konca przepraszam.
1.8T MrcZk'a hybryda itd

raptus1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
Lokalizacja: malbork

Post autor: raptus1984 » 23 gru 2013, 18:37

ktos ma jakies pomysły?bo moje juz sie skończyły

[ Dodano: 2013-12-27, 12:44 ]
ma ktos jakis pomysł?piotrus moze ty?

Cypek80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 08 cze 2008, 19:25
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: Cypek80 » 06 sty 2014, 00:31

Kupiłem auto co miało podobne objawy tyle że w silniku 1.6 akl,
Poprzedni właściciel wymieniłem panewki pompę, pomogło na krótko,
Auto prawdopodobnie po kupnie miało zalany moto doktor, usterka pojawiła się dopiero po wymianie oleju.

Odkupiłem auto od niego podobnie zapalała się kontrolka oleju na wolnych poniżej 1500.
ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach wyniosło 6,7,7,8.
Wymieniłem silnik i spokój.

Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Jaki olej jest zalany?
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...

raptus1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
Lokalizacja: malbork

Post autor: raptus1984 » 06 sty 2014, 19:40

cisnienie po 12-12-12-13,olej motul 8100

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 06 sty 2014, 21:39

uszkodzenie przewodu od czujnika oleju? i pod wpływem drgań "masuje" i wywala bład - prawie by sie zgadzało - konkretne obroty, konkretne wibracje. Może to to? Nawet najwieksza abstrakcje warto sprawdzic ;) U mnie z kolei gdy temperatura otoczenia jest poniżej 0 to wywala mi błąd przekroczenia temperatury i kontrolke wielka na fis - pewnie potencjometr w zbiorniczku wyrównawczym padł - taki "njuans" :P
Pozdrawiam.
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

Cypek80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 08 cze 2008, 19:25
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: Cypek80 » 10 sty 2014, 16:06

raptus1984 pisze:cisnienie po 12-12-12-13,olej motul 8100
Czyli mechanicznie wygląda ok.

Może faktycznie z przewodami od czujnika coś nie tak...?

Nie mam już więcej pomysłów na sprawdzenie.
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 10 sty 2014, 19:48

Sprawdzić drożnosć przewodu. Tylko nie pamietam czy idzie on do jednostki czy na deske tylko - ale raczej ta druga opcja. Niebieski z białym paskiem - to ten z tego co pamietam :) bo chodzi o czujnik cisnienia ogólny - bo jest jeszcze temperatury ;) a tam jest zielony z białym paskiem
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

raptus1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
Lokalizacja: malbork

Post autor: raptus1984 » 10 sty 2014, 22:35

dałem osobna instalacje i dalej to samo

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 11 sty 2014, 00:39

No dobra a czujnik nowy ok tylko robiłes podmianke na jeszcze inny? czasami nowe są też strzelone.
No chyba, że przytkany kanał w taki sposób ze podczas spadku cisnienia ponizej 1500 w jakis sposób na kanale jest ono dławione. moze płukanka pomoze?? A sprawdzałes miernikiem do mierzenia cisnienia oleju - wkrec w miejsce czujnika adapterem. Jeśli waha sie bardzo no to cos przytkane.
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl