[AEB 1.8 150 KM] kontrolka cisnienia oleju w przedziale 1500
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
- Lokalizacja: malbork
[AEB 1.8 150 KM] kontrolka cisnienia oleju w przedziale 1500
jak w temacie na ciepłym silniku jade 4 bieg obroty mniejsze niz 2000obr i zapala sie kontrolka dodam delikatnie gazu i gasnie.podłączyłem cdif2 i w parametrach wyszlo ze poniżej 1500obr pokazuje za niskie ciśnienie a jak dodam gaz to pokazuje ciśnienie ok.W momecie jak w parametrach pojawi sie komunikat ciśnienie za niskie zapala sie kontrolka oleju,wymieniłem łańcuch i napinacz,pompe oleju wraz ze smokiem,czujnik,olej (motul) macie jakies pomysly,dodam jeszcze ze jak zapali sie kontrolka to silnik normalnie chodzi nic nie stuka i klepia zawory,cisnieenie oczywiscie sprawdzone
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
- Lokalizacja: malbork
temat walkowany wiele razy ale zakladam ze po raz kolejny pompa oleju i zatkany smok w pompie olejowej , miska w dol i sie przekonasz, mialem to samo jak nie jeden na tym forum, dop jak sie olej nagrzal to ponizej 2tys obrotow czerwona konewa doddawalem gazu i znikala, zajmij sie tym...jeszcze zapewne po ostrzejszej jezdzie lekko klekocze na postoju.
1.8T MrcZk'a hybryda itd
"wymieniłem łańcuch i napinacz,pompe oleju wraz ze smokiem,czujnik,olej (motul) "MrcZk pisze:temat walkowany wiele razy ale zakladam ze po raz kolejny pompa oleju i zatkany smok w pompie olejowej , miska w dol i sie przekonasz, mialem to samo jak nie jeden na tym forum, dop jak sie olej nagrzal to ponizej 2tys obrotow czerwona konewa doddawalem gazu i znikala, zajmij sie tym...jeszcze zapewne po ostrzejszej jezdzie lekko klekocze na postoju.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
- Lokalizacja: malbork
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
- Lokalizacja: malbork
Kupiłem auto co miało podobne objawy tyle że w silniku 1.6 akl,
Poprzedni właściciel wymieniłem panewki pompę, pomogło na krótko,
Auto prawdopodobnie po kupnie miało zalany moto doktor, usterka pojawiła się dopiero po wymianie oleju.
Odkupiłem auto od niego podobnie zapalała się kontrolka oleju na wolnych poniżej 1500.
ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach wyniosło 6,7,7,8.
Wymieniłem silnik i spokój.
Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Jaki olej jest zalany?
Poprzedni właściciel wymieniłem panewki pompę, pomogło na krótko,
Auto prawdopodobnie po kupnie miało zalany moto doktor, usterka pojawiła się dopiero po wymianie oleju.
Odkupiłem auto od niego podobnie zapalała się kontrolka oleju na wolnych poniżej 1500.
ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach wyniosło 6,7,7,8.
Wymieniłem silnik i spokój.
Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Jaki olej jest zalany?
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
- Lokalizacja: malbork
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
uszkodzenie przewodu od czujnika oleju? i pod wpływem drgań "masuje" i wywala bład - prawie by sie zgadzało - konkretne obroty, konkretne wibracje. Może to to? Nawet najwieksza abstrakcje warto sprawdzic
U mnie z kolei gdy temperatura otoczenia jest poniżej 0 to wywala mi błąd przekroczenia temperatury i kontrolke wielka na fis - pewnie potencjometr w zbiorniczku wyrównawczym padł - taki "njuans" :P
Pozdrawiam.

Pozdrawiam.
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
Sprawdzić drożnosć przewodu. Tylko nie pamietam czy idzie on do jednostki czy na deske tylko - ale raczej ta druga opcja. Niebieski z białym paskiem - to ten z tego co pamietam
bo chodzi o czujnik cisnienia ogólny - bo jest jeszcze temperatury
a tam jest zielony z białym paskiem


1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
- Lokalizacja: malbork
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
No dobra a czujnik nowy ok tylko robiłes podmianke na jeszcze inny? czasami nowe są też strzelone.
No chyba, że przytkany kanał w taki sposób ze podczas spadku cisnienia ponizej 1500 w jakis sposób na kanale jest ono dławione. moze płukanka pomoze?? A sprawdzałes miernikiem do mierzenia cisnienia oleju - wkrec w miejsce czujnika adapterem. Jeśli waha sie bardzo no to cos przytkane.
No chyba, że przytkany kanał w taki sposób ze podczas spadku cisnienia ponizej 1500 w jakis sposób na kanale jest ono dławione. moze płukanka pomoze?? A sprawdzałes miernikiem do mierzenia cisnienia oleju - wkrec w miejsce czujnika adapterem. Jeśli waha sie bardzo no to cos przytkane.
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27