[A6 C5 3.0 ASN] Jakie spalanie??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:59
- Lokalizacja: wielkopolska
marmi29,
Czyli nie mam się dziwić dlaczego tyle pali. Mam wersję amerykaĂąską a sterownik do takiej skrzyni biegów jest u nas nieosiągalny. Z tego co sprawdzałem nowy kosztuje około 900EURO <szok> . Chyba bardziej opłaciło się by wymienić skrzynię biegów pasującą do sterownika. Tak się składa, że mam taką skrzynię. Muszę to przemyśleć.
Czyli nie mam się dziwić dlaczego tyle pali. Mam wersję amerykaĂąską a sterownik do takiej skrzyni biegów jest u nas nieosiągalny. Z tego co sprawdzałem nowy kosztuje około 900EURO <szok> . Chyba bardziej opłaciło się by wymienić skrzynię biegów pasującą do sterownika. Tak się składa, że mam taką skrzynię. Muszę to przemyśleć.
- dareka44
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 119
- Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
- Imię: Dariusz
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: INOWROCLAW
Wircik mam ten sam motor , jeżdżę na mobilu New life 0-40, na 10 tyś nic nie dolewam i nigdy mi się jeszcze nie zapaliła przed wymianą kontrolka oleju. Przebieg - 140tyś (oryginalny). Na początku użytkowania mojego ASN`a , sprawdzałem co chwilę bagnet,bo jakoś nie mam zaufania do kontrolek.Jeśli chodzi o spalanie to średnio 14 gazu w trybie mieszanym, lecz umiarkowanej jeździe.Instalka: stag premium, wtryski hana-zilone, 2 reduktory bor1.
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
GAZ u mnie średnio z komputera 13l , samo miasto 15-17l , trasa można poniżej 10 (tylko po co się męczyć) wakacje leciałem nad morze średnio 80-120km/h spalił mi ok 9l gazu. Oleju nie bierze do wymiany do wymiany co 10K km 5w30 Castrol
jest IBIZA 6j FR 1.9TDI
BMW było: E39 530D E36 2.0
AUDI było:
A6 C5 3.0 ASN QUATTRO 2001r.
A4 B7 2.0T DTM QUATTRO 2006r.
A4 B5 2.8 QUATTRO 2001r.
BMW było: E39 530D E36 2.0
AUDI było:
A6 C5 3.0 ASN QUATTRO 2001r.
A4 B7 2.0T DTM QUATTRO 2006r.
A4 B5 2.8 QUATTRO 2001r.
Odświeżę temat (a przy okazji napiszę pierwszy post
. Kupiłem jakiś czas temu A6 C5 Avant, które zostało wyciągnięte z licytacji komorniczej. Samochód stał 7 lat i ma przebieg 117tyś km. Wiem teraz, że jest to samochód dla miłośnika oraz dla osoby, która ma umiejętności żeby robić na bieżąco samemu proste naprawy (np. wymieniłem już 2 cewki, przede mną na pewno jeszcze jedna minimum). Do rzeczy: zastanawia mnie to czemu mi ten samochód tyle pali - zalałem za 200 PLN i przejechałem nieco ponad 200 km (głównie to są krótkie dojazdy i powroty do pracy, max 3 km w jedną stronę). Odczyty komputera wskazują na spalanie rzędu 19.5-20L/100 km. Czy to możliwe ? Czy powinienem szukać przyczyny takich przepałów dalej ?

Ja tam żadnej przyczyny nie szukam. Mi na trasie 13L pali przy mieszanej jeździe to 50km/h to czasem 160km/h a przeważnie 110km/h
Po mieście to taniej taxi brać bo 18to ot tak przy biegach rzędu 1,2,3 czasem 4.
Frajda z jazdy jest i kultura pracy oraz komfort jazdy też więc nie narzekajmy .
Przy bardzo ale to bardzo oszczędnej jeździe 8,6L pali ale 100 nie przekraczam i cały czas noga z gazu.
Gazu pali 2-2,5L więcej jak benzyny.
Pozdrawia m.
Po mieście to taniej taxi brać bo 18to ot tak przy biegach rzędu 1,2,3 czasem 4.
Frajda z jazdy jest i kultura pracy oraz komfort jazdy też więc nie narzekajmy .
Przy bardzo ale to bardzo oszczędnej jeździe 8,6L pali ale 100 nie przekraczam i cały czas noga z gazu.
Gazu pali 2-2,5L więcej jak benzyny.
Pozdrawia m.