Witam. 3 miesiące temu wymieniłem wszystkie uszczelki gumowe w silniku. Zdjąłem cały rozrząd wymieniłem wszystkie gumy na każdym kółku. W sumie wymieniłem :
78/1,5 - 18 szt.
87/2 - 14 szt.
13/1,5 - 6 szt.
14/1,5 - 6 szt.
15/1,5 - 6 szt.
16/1,5 - 6 szt.
20/1,5 - 6 szt.
Nie ma możliwości kupić w serwisie Audi takich oringów. Byłem zmuszony kupić wszystko na allegro. W sumie zapłaciłem coś koło 100 zł za wszystko. Oringi standardowe wykonane z gumy NBR. Wszystko było pięknie ( sucho pod samochodem). Po 3 miesiącach olej zaczyna cieknąć z tych samych miejsc co wcześniej, czyli z uszczelek. Moje pytanie, czy winą jest słaba odporność na temperaturę gumy NBR ( do 120 C ). Z tego co wiem, w Audi ASN temperatura oleju może skoczyć do 120 C i może guma nie wytrzymała. Czy rozwiązaniem będzie zakup oringów z lepszego materiału ( jakiego ).
Na sieci znalazłem komplet oringów siliconowych w tych rozmiarach ( do 210 C ) jednak cena 1500 zł. Są jeszcze oringi FPM ( fluorowo-kauczukowe do 200 C ) za 600 zł. Czy takie FPM-y rozwiążą mój problem z wyciekiem ?
Jakie rodzaje uszczelek, oringów.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 08 sty 2014, 12:15
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Nie pytałem czy montować oryginalne czy podróby. Po co zaśmiecać forum takimi bezwartościowymi odpowiedziami ? Gdyby oryginały były dostępne to bym takie zamontował i nikogo o nic nie pytał.michalwruszak pisze:Orginalne oringi napewno zalatwily by sprawe na 100% - oringi z ursusa czasem bywaja zawodne
Pytam czy ktoś wymienił oringi na takie z VITONU ( FPM ) i czy to pomogło ?