[a6 c5 2.4] gdzie zamontowac zawór zwrotny paliwa ??
[a6 c5 2.4] gdzie zamontowac zawór zwrotny paliwa ??
witam mam taki pytanie gdzie zamontowac sobie zawór zwrotny paliwa w audi a6 2.4 zeby paliwo nie uciekalo spowrotem do baku po dluzszym postoju, poniewaz slabo mi pali auto jak dlugo postoi... kupilem ten zaworek i mysle gdzie by go załozyc...
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Ale co Ty chcesz rzeźbić? O ile dobrze wiem, to taki zawór już masz (pełni rolę regulatora ciśnienia paliwa) po prawej stronie (patrząc od przodu) na listwie wtryskowej benzyny z tyłu silnika (nadal patrząc od przodu samochodu). Idzie do niego podciśnienie. Aby go wymienić należy zdjąć zawleczkę z grubego pręta w kształcie litery V (mniej więcej) i przekroju kwadratu, po czym (wcale nie łatwo) wysunąć zawór. Siedzi na dwóch oringach. Jak nie pokręcisz na sucho, to może trochę benzyny chlusnąć, choć jeśli to własnie ten zawór jest przyczyną kiepskiego palenia, to raczej nic nie chluśnie :mrgreen:
Na poniższym zdjęciu nie jest opisany, ale mniej więcej znajduje się pomiędzy nr 23 a 19.
![Obrazek]()

Na poniższym zdjęciu nie jest opisany, ale mniej więcej znajduje się pomiędzy nr 23 a 19.
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jeśli masz instalację gazową to dlaczego nie ma jej w profilu.dobi1988 pisze:mam instalacje lpg gazownik nie widzi zadnych bledow ktore moga byc przyczyna nie odpalania auta na benzynie....wrowojtek pisze:A masz może lpg
ostanio mi palil elegancko po zatankowaniu do pełna... teraz znowu cos szwankuje ale benzyny jest ponad pół baku...
Zakładasz nowy temat a poniżej jest opisany taki sam problem
a6-c5-18t-150km-nowa-sekwencja-problemy ... t13966.htm
Poszukajmy trochę zanim założymy nowy temat.
A gazownik niech kupi okulary :lol: :lol: :lol:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Ja mam takie same objawy, a LPG wykluczyłem (odłączony reduktor od podciśnień, zmieniony reduktor, zmienione wtryskiwacze, jazda i gaszenie tylko na benzynie, reset ECU itd.). Do tego ten motyw z zalaniem do pełna - wtedy pali natychmiast i bez problemu. IMO to może być jednak problem z benzyną (cofa się do baku lub jakiś problem z ciśnieniem paliwa (choć po odpaleniu chodzi w zasadzie normalnie).
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
mi zatankowanie do pelna pomogla na krotko , mam polowe baku paliwa i nadal trzeba krecic zanim zapali.... bezradnosc;/ chyba wymienie pompke paliwa moze za slabe cisnienie daje na rozruch jak autko postoi...krisker pisze:Ja mam takie same objawy, a LPG wykluczyłem (odłączony reduktor od podciśnień, zmieniony reduktor, zmienione wtryskiwacze, jazda i gaszenie tylko na benzynie, reset ECU itd.). Do tego ten motyw z zalaniem do pełna - wtedy pali natychmiast i bez problemu. IMO to może być jednak problem z benzyną (cofa się do baku lub jakiś problem z ciśnieniem paliwa (choć po odpaleniu chodzi w zasadzie normalnie).
Panowie ja mam dokladnie ten sam problem, gdy autko ma powyzej polowy baku paliwa odpala ladnie a jesli ponizej polowy trzeba długo krecic. Zalozylem zawór zwrotny na wężu paliwowym i nic nie pomogło, wymienilem tez filtr i nic z tego jestem bezradny co dalej zrobic...ma ktos jakies pomysły??? bo moim zdaniem paliwo cofa sie do baku..
ja nie wiem co robić ... ale chyba bede zamawiał pompke paliwa... nei wiem czego innego mozna sie czepicmichas114 pisze:Panowie ja mam dokladnie ten sam problem, gdy autko ma powyzej polowy baku paliwa odpala ladnie a jesli ponizej polowy trzeba długo krecic. Zalozylem zawór zwrotny na wężu paliwowym i nic nie pomogło, wymienilem tez filtr i nic z tego jestem bezradny co dalej zrobic...ma ktos jakies pomysły??? bo moim zdaniem paliwo cofa sie do baku..