Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ALF 2.4 165 KM] Gaśnie przy wysprzeglaniu na LPG(BRC P&

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Zwierzu Wawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 10 lip 2014, 20:57
Lokalizacja: Warszawa

[ALF 2.4 165 KM] Gaśnie przy wysprzeglaniu na LPG(BRC P&

Post autor: Zwierzu Wawa » 10 lip 2014, 21:31

Witam forumowiczów.
Opis problemu. Audi niedawno było na przeglądzie gazu po 15k km. Na początku wszystko dobrze, jeździło zadowalająco, zdecydowanie po regulacji odżyło. Po kilu dniach temperatury podskoczyły do 25+ i... Zaczyna się problem. Przy wysprzegleniu powiedzmy na 2-3-4-5 biegu(nagłe zatrzymanie przed światłami) obroty w najlepszym wypadku nurkują do 200 w najgorszym auto gaśnie... Wiadomo gazownik grzebał-gazownik zepsuł... Każdemu może się zdarzyć... Zgłaszam się do niego i po 3 krotnych korektach dalej problem występuje.... Rozkłada ręce i winę zwala na przepustnice... Przepustnica oddana do zakładu i stwierdzają że wszystko z nią ok... Ponownie dzwonie do gazora który jak usłyszał o moim aucie wymyślił termin za 2 tygodnie...
Pytanie moje jest następujące czy ktoś miał taki problem i czy udało się mu go rozwiązać ??? Może jakiś namiar na gazownika który na wieść o 2.4 alf i gazie brc p&d nie chowa głowy w piach??? Dodam tylko dla dociekliwych że Lambdy działają, przepływomierz też, przepustnica sprawdzona i czysta, dolot szczelny, zawór par paliwa wymieniony na nówkę boscha(rok temu) ... Pomocy

Awatar użytkownika
marzol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 20 lut 2013, 21:12
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: marzol » 11 lip 2014, 15:29

A zrobiłeś adaptację przepustnicy?

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 11 lip 2014, 15:53

częsty przypadek i tak jak kolega wyżej napisał adaptacja a wcześniej czyszczenie przepustnicy. w większości przypadków załatwia problem. jeśli to nie pomoże to poczytaj na forum lpg na ten temat, kiedyś czytałem o problemach z pętlącymi się wtryskami i podlewaniu benzyny na wolnych obrotach przy słabych instalacjach. nie pamiętam dokładnie bo to jakiś czas temu było więc więcej nie będę na ten temat pisał.
winne mogą być też świece i przewody oraz oczywiście niewłaściwa regulacja lpg.

Zwierzu Wawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 10 lip 2014, 20:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zwierzu Wawa » 25 lip 2014, 09:19

Przpustnica po wyjęciu była zaadaptowana. Układ zapłonowy też jak najbardziej sprawny. Problemy z Lpg zaczynają się po strojeniu przez gazora... Umówiłem się w EGP na ponowne strojenie... Martwi mnie tylko fakt że przy obecnych temperaturach problem nie występuje... Tylko przy +25C w górę...

[ Dodano: 2014-07-24, 19:39 ]
Odgrzeje kotleta. Panowie po wizycie w EGP poprawy brak... W międzyczasie miałem jeszcze małą awarie z klimą ale temat opanowany, natomiast problem gaśnięcia przy wysprzęgleniu pozostaje. Ale po kolei. Panowie w EGP zrzucili winę na przepustnice i kazali kupić nową. Nowa wiadomo kosztuje swoje a że wywalić w błoto szkoda kombinuje dalej. Czy ktoś przerobił podobny temat i znalazł solucje?

[ Dodano: 2014-07-25, 09:19 ]
Dziś zwiększyłem obroty biegu jałowego z 720 na 800 zobaczymy czy będzie jakaś poprawa...

Legionowo Audi A6

Post autor: Legionowo Audi A6 » 25 lip 2014, 12:17

Zwierzu Wawa, na benzynie jest ok?

Zwierzu Wawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 10 lip 2014, 20:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zwierzu Wawa » 25 lip 2014, 13:56

Jak najbardziej ok na PB. Troszkę już mnie to irytuje bo gazownicy stosują spychologie. Chyba zakupię kabel i sam będę kombinował, przynajmniej nikt mi nie będzie wciskał kitu... Na chwilę obecną chce sprawdzić czy patent z podniesieniem obrotów coś wniesie...

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 25 lip 2014, 19:32

zapewne wolno działający czyjnikt tem.gazu. i po zdjęciu nogi z gazu masz zalewanie gazem przez co dławi sie albo gaśnie.tak sie dzieje w upalne dni,kiedy czujnik jest zamontowany daleko od wtryskiwaczy no i te czujniki są wolne nie ma co sie okłamywać ale napewno jakby blizej był wtryskiwaczy to byłoby już lepiej,najlepiej kup kabel i sprawdz sobie korekty długie jałowego i zrób też loga korekt krótkich z sondami i wtedy zobaczysz co sie dziej w chwili zdjęcia nogi z gazu a tym bardziej po mocniejszej jezdzie ;)

Zwierzu Wawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 10 lip 2014, 20:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zwierzu Wawa » 26 lip 2014, 10:41

Niestety w mojej instalacji czujnik temeratury i ciśnienia jest w samej listwie wtryskiwaczy. Poprawcie mnie jeśli źle mówię... Jak na chwilę obecną po podniesieniu obrotów biegu jałowego jest lepiej, zobaczymy jak przyjdzie +30c...

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 26 lip 2014, 12:33

a listwe z wtryskami gdzie masz umiejscowioną?znaczy długie przewody masz od wtrysków do kolektora?

Zwierzu Wawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 10 lip 2014, 20:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zwierzu Wawa » 27 lip 2014, 14:02

Wężyki mają od 21 do 26 cm. Listwy są przykręcone do osłony centralnej. Po podniesieniu obrotów problem wyraźnie się zmniejszył (auto zgasło raz, gdzie normalnie było to 30-40 razy na mojej trasie testowej). Niestety mój tester umożliwia mi podniesienie obrotów do wartosći 133 (a podobno 138 to max) Testowane na Carman SCAN oraz VCDS. Jak uzdatnię swojego laptopa to będę jeszcze kombinował z Vag Can Pro. Ponadto leci już do mnie kabel do BRC. Jak uda mi się doprowadzić problem do końca to napiszę jakiś tutorial.

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 28 lip 2014, 09:17

Najlepiej jakbyś zrobił logi z jazdy z kanałami 030 002 i 032 o ile dobrze pamiętam,wtedy dużo by też wyjaśniło :)

Zwierzu Wawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 10 lip 2014, 20:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zwierzu Wawa » 31 lip 2014, 17:03

Dziś mam zamiar zreanimowac laptopa wtedy zrobię logi.

[ Dodano: 2014-07-31, 17:03 ]
Witam. Po reanimacji laptopa zabrałem się za gadzinę. Gaz doregulowany i nie gaśnie. Jedyne co mnie martwi to wartość korekt długoterminowych 2,5 i -4,7... Ktoś tak ma???

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl