Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2,7T] Ezektor i odmy

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 20 lut 2011, 15:18

Robtoy, powodzenia w montażu i cierpliwości :)
I nie zapomnij o browarku,wtedy sie lepiej pracuje <rotfl>
Dzięki za punkcika ;)

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 21 lut 2011, 18:33

witam wszystkich jakby co to ja juz jestem po wymianie
roboty jednak z ty co niemiara
musialem lekko przerobic nowa odme bo polaczenie do ezektora bylo zmatowane pod niewlasciwym katem
czy ktos ma pojecie co to za gumowy zaworek zwrotny jest miedzy odma a ezektorem?
Pozatym moja stara odma byla w dobrym stanie i przelot mysle byl wystarczajacy (mimo to zamatowalem nowa po lekkich przerobkach

natomiast ezektor czy byl sprawny ciezko jest to ocenic,niemniej jednak golym okiem widac bylo ze ktos juz cos przy nim zezbil i probowal kleic ta odnoge co laczy sie z odma
Podczas demontazu te polaczenie poprostu sie rozlecialo.

Po poskladaniu wszystkiego do kupy juz nieleci zaden dymek z wlewu oleju a po przylozeniu kartki ta sama utrzymuje sie na wlewie

No to teraz tylko musze pojezdzic i zobaczyc czy juz mam te problemy z dyniki

Jeszcze raz wszystkim serdecznie podziekowal za pomoc i pozdrowil

Awatar użytkownika
Fikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 26 sty 2011, 00:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fikus » 27 lut 2011, 21:55

ezektor jest bardzo łatwo sprawdzić.Jak juz masz wymontowany to wystarczy dmuchnąć.Powinien na grubych króćcach puszczać tylko w jedna strone a na cienkim bocznym w obie.Ja bym jeszcze sprawdził drożnośc króćców na deklach zaworowych u mnie odma była lekko przypchana ,ezektor zabity na amen a metalowe krócce musiałem prszebijac śrubowkretem tyle było nagaru.A tu jakby co fota ezektora i przepływ jaki powinien być,chyba jest taki sam jak u mnie
Obrazek
sprawiedliwie,nie znaczy po równo

było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 27 lut 2011, 23:51

DziekiFikus, za podpowiedz i fote
U mnie ezektor i odmy wygladaja zupelnie inaczej,ale masz w sumie racje z tym sprawdzeniem polaczen pokryw z odmami przyznam ze sam tego nie zrobilem kiedy wymienialem swoje,moze dlatego ze zasugerowalem sie tym ze umnie odmy byly nawet w zadowalajacym stanie.
Niemniej jednak po wymianie u mnie wszystko smiga elegancko,wiec teraz juz niebede tego znowu rozbieral poki jest wszystko git
Pozdrowionka

b=l=a=z=e=j
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 07 sie 2011, 00:23
Lokalizacja: kępno

Post autor: b=l=a=z=e=j » 08 sie 2011, 22:59

może mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się ten ezektor i odma ??

SoloZiP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 215
Rejestracja: 21 sty 2013, 09:34
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SoloZiP » 28 sty 2013, 22:34

Robtoy, czy po wymianie eżektora i odmy ten problem nie wystąpił ponownie?
Mam identyczne objawy w mojej 2.7t lecz mechanik stwierdził ze odma jest drożna, nie wiem tylko czy sprawdzał drożność eżektora. Chyba sam się za to wezme na weekend jak będę miał czas.

Wyczytałem też na forum że można sprawdzić czy eżektor jest zatkany bez jego wymontowania, ktoś napisał że pedał hamulca jest miękki podczas gdy silnik jest uruchomiony, gdy sie zgasi silnik pedał hamulca powinien stać się twardy, jeśli wciąż jest miękki to znaczy że eżektor jest niedrożny, zrobiłem test w mojej furce i pedał twardnieje po zgaszeniu silnika.

No i teraz sie zastanawiam czy jest sens wyjmować ten eżektor?

jasper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 512
Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
Imię: Jacek
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 155KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jasper » 02 maja 2013, 13:36

a ja mam właśnie problem z hamulcami mam cały czas jakby to nazwać gumowy hamulec miękki jest powinien być miękki ze 2, 3 cm a potem kamień ale on jest miękki cały czas twardnieje dopiero przed podłogą.
co zrobione wymienione serwo pompa ham. (odległość trzpienia 159 mm), pompa abs (po błędzie g201) teraz wymieniam wadliwie działające podciśnienie.
hamulce są odpowietrzone.
mam uwalone te zielone zaworki oraz ezektor, a także śrubę odpowietrzającą.
czy ktoś mógłby zrobić foty z oryginalnego układu podciśnień bo w tym magicznym egzemplarzu były takie tiuningi, że czas powrócić do serii,
mam też ogromny problem z nierówną pracą silnika, tj. wymienione świece zapłonowe i pod obciążeniem go telepie jakby wypadały zapłony jednak, w sterowniku żadnego błędu nie ma. wymienione zawory dv.
oprócz tego co nie mam to mam wszystko i
tu już nie ma nic do roboty :)
----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu :)

matt4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 01 wrz 2013, 12:38
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: matt4 » 04 gru 2013, 13:59

Ja w silniku BES mam troche inny ten trójnik/ezektor czy takim też są problemy?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja