[ A6 C5 ACK ] EGR POMOCY
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nie ma EGR w ACK
! .
I bardzo dobrze .
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
1247 Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym EVAP (N80) jest na filtrze powietrza przyczepiony .
17923 Elektrozawór powietrza dolotowego 1 - zwarcie do masy - Jest pod pokrywą silnika przy grodzi , hmm jak to powiedziec no nad przepustnicą . podłączone są do niego wa wężyki i sterowanie elektryczne.
reszta albo dotyczy tego samego albo masz EGR w ack
co jest nie możliwe oczywiscie. Czasami jedna usterka powoduje milion różnych błędów . Sprawdz te zaworki na początek.
17923 Elektrozawór powietrza dolotowego 1 - zwarcie do masy - Jest pod pokrywą silnika przy grodzi , hmm jak to powiedziec no nad przepustnicą . podłączone są do niego wa wężyki i sterowanie elektryczne.
reszta albo dotyczy tego samego albo masz EGR w ack
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Te dwa co wiem to zaznaczylem
reszta może ktoś jeszcze z kolegów podpowie
![Obrazek]()
![Obrazek]()
To drugie zdjęcie to masz z silnika z EGR zdjęcie nie z naszego ACK. Bo są dwa zaworki a u nas w ACK jest tylko ten zaznaczony na zjdęciu ten po prawej.
Widzę że mogłem użyć grubszego tego mazaka ale jak powiekszysz to zobaczysz
No i nie sugeruj się tą strzałką bo ona pokazuje przewód od Eżektora do serwa. 


To drugie zdjęcie to masz z silnika z EGR zdjęcie nie z naszego ACK. Bo są dwa zaworki a u nas w ACK jest tylko ten zaznaczony na zjdęciu ten po prawej.
Widzę że mogłem użyć grubszego tego mazaka ale jak powiekszysz to zobaczysz
Ostatnio zmieniony 07 gru 2010, 20:44 przez fishmanr11, łącznie zmieniany 3 razy.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
O kurcze
nie no to masz chyba EGR . A jak pali bezpiecznik masz przetarte kable . nic nie zrobisz tylko musisz po kablu jechać i patrzeć czy nie ma zwaria z masą .
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
-
mariusz888
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ale to jakbys mi powiedzial ze to amerykaniec to bym wiedzial
zdziwilem sie az sprawdzilem w katalogu i nie bylo EGR w europejskich ACK
A w stanach oczywiscie tam nawet zawór węgla aktywnego chyba jest tez z tyłu przy baku gdzies z tego co pamietam ze schematu i inny zbiornik z weglem aktywnym
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
-
mariusz888
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
ale czemu to ja mialbym ci to mowic :mrgreen: ja czytajac posta po prostu sie zorientowalem ze to amerykaniec i ci podpowiedzialemfishmanr11 pisze:Ale to jakbys mi powiedzial ze to amerykaniec to bym wiedzialzdziwilem sie az sprawdzilem w katalogu i nie bylo EGR w europejskich ACK
A w stanach oczywiscie tam nawet zawór węgla aktywnego chyba jest tez z tyłu przy baku gdzies z tego co pamietam ze schematu i inny zbiornik z weglem aktywnym
to wlasciciel auta powinien to napisac w watku :mrgreen:
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
A sory mariusz888, Pomylilo mi się bo na szybko odpisywałem
myślałem że to autor tematu pisał .
ÂŚwięta się zbliżają już mi się w glowie kręci
heheheheh
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
-
mariusz888
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:








