Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Dziwny Dzwiek po zdjeciu nogi z gazu... 2,7 biturbo

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Dziwny Dzwiek po zdjeciu nogi z gazu... 2,7 biturbo

Post autor: Kamil_2.7BiT » 10 wrz 2015, 22:53

Samochód jeździ normalnie oprócz tego że czasem pojawia sie turbodziura że do 2,5 tys nie ma czym odjechać ale zawsze robi setkę w 7 z groszami ;)
Natomiast występuje dziwny dźwięk po zdjęciu nogi z gazu. Cos w rodzaju fukniecia, pufniecia w wydech. Słychać to tez w komorze silnika.
Ewidentnie czuć jakby spaliny lub powietrze gdzieś sie odbijaly. Postaram sie nagrać film ale wątpię czy będzie to slyszalne.
Do głowy przychodzą mi dvki ale przeladowania nie ma.

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 11 wrz 2015, 07:32

sprawdź dokładnie rury od turbo bo gdzieś któraś mogła pęknąć i jak dostaje ciśnienie to puszcza. Druga sprawa to nieszczelność w kolektorze. Wydaje mi się jednak, że gdzieś któraś rura od turbo kuleje i to ją słyszysz

elwarka1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:54
Lokalizacja: Warka

Post autor: elwarka1 » 13 wrz 2015, 16:23

Jeżeli słyszysz dzwięk, jak by się powietrze odbijało, to sprawdź zawór upustowy (2 sztuki) od turbawek.

Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 13 wrz 2015, 20:29

Chodzi o DV? Jest dokladnie takie uderzenie powietrza więc może masz rację.
Tloczek w górę, zatykam palcem wąski wezyk i ma zassac palca a tloczek pozostać w górze? Dobrze mysle?

elwarka1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:54
Lokalizacja: Warka

Post autor: elwarka1 » 13 wrz 2015, 20:54

Dokładnie chodzi o DV. Wystarczy, że pociągniesz przez ten cienki wężyk powietrze. Jeżeli jest uszkodzony, to będziesz mógł zasysać bez końca, jak sprawny to lekko pociągniesz (sorki, trochę to dziwnie brzmi z tym ciągnięciem, ale nie wiem jak lepiej napisać:)) to poczujesz opór i DV będzie ok. Ale zazwyczaj powyżej 200 tysi jest padnięty na 99%

Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 14 wrz 2015, 12:10

Sprawdzone, lewy chodzi idealnie, prawy trzyma podcisnienia ale delikatnie przepuszcza gdy zasysam powietrze jednak tez trzyma podcisnienie...o
Chyba jedyna rzecz w tym silniku z bezproblemowym dostepem. Przy okazji dokrecilem opaski na trojniku bo sie poluzowaly.

wandzik83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
Imię: Robert
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: wandzik83 » 14 wrz 2015, 12:32

u mnie bylo podobnie jak rura sie naderwała przy przepustnicy

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 14 wrz 2015, 17:07

Zeby DV działały poprawnie musi działaś poprawnie N249. I to on jest do sprawdzenia oraz podciśnienia w jego otoczeniu.
Pomogłem? Kliknij

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja