Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.4 AGA 98] Dziwne zachowanie wspomagania

Silniki benzynowe
zenonek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 10 cze 2008, 19:13
Imię: Zenek
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grays, uk

[A6 C5 2.4 AGA 98] Dziwne zachowanie wspomagania

Post autor: zenonek » 29 mar 2009, 12:58

Witam, od pewnego czasu dziwnie zachowuje sie moje wspomaganie. jak dlugo autko postoi to po odpaleniu jak przekrecam kierownica w lewo to tak jak by sie od czegos "odklejala", potem skret w prawo i w lewo jeszcze raz i znowu to czuc, tylko slabiej, jak rozruszam kierownice to jest oki.

Co to moze byc??

zenonek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 10 cze 2008, 19:13
Imię: Zenek
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grays, uk

Post autor: zenonek » 29 mar 2009, 23:02

plyn jest ok, i wymienialem rok temu.

[ Dodano: 2009-03-29, 22:03 ]
ajgorsze jest to ze problem ten sie poglebia, kilka miesiecy temu tylko w zimne noce to sie pojawialo, a teraz co rano.

zenonek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 10 cze 2008, 19:13
Imię: Zenek
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grays, uk

Post autor: zenonek » 29 mar 2009, 23:11

Pasek jest ok, mialem zrzucany caly przod 2 razy w 2008 roku, wszystkie paski mam oki, a swoja droga to co ma do tego stary pasek? Jesli jeszcze dziala i nie pekl to powinno byc ok tak czy inaczej?!

zenonek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 10 cze 2008, 19:13
Imię: Zenek
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grays, uk

Post autor: zenonek » 29 mar 2009, 23:27

ok, wiec wlasciwie to niewiele, wymieniali mi pompe wody i termostat 2x, i autko mialem sprawdzone dokladnie. Sugerowalem mechanikowi aby pasek ten napedzajacy pompe tez wymienil, ale mowil ze nie ma potrzeby. Kierownica chodzi w miare ciezko, na postoju otwarta dlonia nie obroce, jest tak przez ostatnie 20tys km. olej wymienialem sam, wlasciwie przeplukale, wlewalem nowy a stary wylatywal, mysle ze sie wymieszal, jest jakies 3/4 nowego. w zawieszeniu nowe anortyzatory, sprezyny, drazki kierownicze, gorne wachacze, lewy dolny tylni. Obroty nie wplywaja na dzialanie kierownicy.

yourNIGHTMARE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:36
Lokalizacja: Ostróda/Corby

Post autor: yourNIGHTMARE » 29 mar 2009, 23:39

No nie wiem, ale ja takiego mechanika za jajca bym powiesil. Wymienia element glowny jakim jest pompa, a paska za 15zl nie. Dla mnie to absurd totalny. Musisz zaczac od sprawdzenia paskow bo tutaj moze byc przyczyna, czasami mozna wymienic pasek i za kilka tygodni on sie juz nie nadaje do niczego wady czesci zamiennych sa dosc czeste i trzeba na to brac poprawke ;-)

zenonek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 10 cze 2008, 19:13
Imię: Zenek
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grays, uk

Post autor: zenonek » 29 mar 2009, 23:42

tak, tylko ze ja sam jezdze na tym pasku 45 tys, i jesli mialby b yc zuzyty lub sie slizgac to chyba by juz pekl.

[ Dodano: 2009-03-29, 22:43 ]
a to ze go wymienie to juz swoja droga.

yourNIGHTMARE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:36
Lokalizacja: Ostróda/Corby

Post autor: yourNIGHTMARE » 29 mar 2009, 23:53

Widzisz i tutaj wszystko zalezy od tego z jakiego materialu byl zrobiony. Jeden po pewnej eksploatacji peknie, a drugi sie rozciagnie. Szukaj na poczatek najtanszych rozwiazan bo koszt takiego paska naprawde jest niewielki. Po drugie 45 tys to juz jest wlasnie czas kiedy zaczyna sie cos dziac z czesciami zamiennymi. Nie sadze, aby to byl oryginalny fabryczny pasek wiec nie wytrzyma juz tyle co ten, ktory byl wstawiony na tasmie.

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 30 mar 2009, 00:11

a ja mam tak w wspomaganiu, że przy odpaleniu jeszcze na ssaniu, kręcąc kierownicą spadają delikatnie obroty :-/
płyn wymieniałem miesiąc temu na Febi

zenonek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 10 cze 2008, 19:13
Imię: Zenek
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grays, uk

Post autor: zenonek » 31 mar 2009, 17:42

Po dzisiejszym sprawdzeniu plynu zauwazylem ze jest czarny, a raczej bardzo ciemno szary, a przeciez wymienialem latem!!!
Jak palca wlozylem to zostalo mi niewielka ilosc czegos co wyglada na sadze.. Dlaczego tak jest panowie??


Pozdrawiam!

[ Dodano: 2009-03-31, 17:34 ]
Podejzewam ze pompa sie konczy, mimo ze nie zlysze dzwiekow.
Ile koszstuje taka pompa? Moze ktos ostatnio wymienial? I Gdzie kupie w jeleniej gorze albo okolicach??

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 31 mar 2009, 19:35

zenonek pisze:Podejzewam ze pompa sie konczy, mimo ze nie zlysze dzwiekow.
no dobra bez przesady, zaraz wymieniać
co tam wlałeś :?: i czy wymieniłeś cały :?: to podstawowe pytania

zenonek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 10 cze 2008, 19:13
Imię: Zenek
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grays, uk

Post autor: zenonek » 31 mar 2009, 22:04

Hejka, wlalem zielony febi, i nie wymienilem tylko przeplukalem, metoda juz na forum opisana, czyli walka ze strzykawka. W najgorszym wypadku pol/pol-stary/nowy. Tylko ze teraz jest brudniejszy niz latem, a zrobilem 7 tys km.

Pozdr

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 31 mar 2009, 22:28

zenonek pisze:wlalem zielony febi
zielone febi są 2
odpowiedni jest zielony w białej butelce (mineralny)
zielony w zielonej butelce jest zły (syntetyczny)

zenonek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 10 cze 2008, 19:13
Imię: Zenek
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grays, uk

Post autor: zenonek » 31 mar 2009, 22:34

hola hola, 2 lata temu dolewalem, i dostalem ten w zielonej butelce, potem jak zmienialem to ten w bialej, myslisz ze to moze byc problemem?

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 31 mar 2009, 23:17

zenonek pisze:hola hola, 2 lata temu dolewalem, i dostalem ten w zielonej butelce, potem jak zmienialem to ten w bialej, myslisz ze to moze byc problemem?
no właśnie to są takie buty, ja również chciałem dolać, dolałem syntetyku, ale się skapnąłem i wymieniłem cały na minerał
przeważnie mówi się, że kierować się kolorem korka od zbiorniczka, ja mam zielony, tylko c oz tego jak oba Febi są zielone :-/
na szczęście zauważyłem u mnie napis na zbiorniczku - TYLKO MINERALNY (oczywiście po szkopsku i engliszu)

zenonek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 10 cze 2008, 19:13
Imię: Zenek
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grays, uk

Post autor: zenonek » 31 mar 2009, 23:20

Oki, jutro jade do PL , wieczorem, to z rana jade do audi i kupie ten plyn.
Patrzalem na twoj inny post, ponoc caly plyn spusciles, mozesz krottko opisac jak to zrobiles??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja