additive - wolne obroty, Idle, multipicative - obciazenia, Run.
Co do palenia:
1) Zakręć lpg na butli na postój, wypal resztki i zobacz jak pali po postoju.
2)Porównać korekty na Pb i LPG
[ALG 2.8 193 KM] Duże spalanie, czarne świece i wydech, cięż
Korekty sprawdzę za jakiś czas. Tymczasem zastanawiam się nad cisnieniem paliwa. Wczoraj miałem akcję, że na zimnym silniku po ruszeniu jechał przez 0,5 km 5 km/h jakby nie miał paliwa. Mierzył ktoś i powie mi skąd wziąć taki trójnik metalowy aby wpiąć się pomiedzy wąż a listwę ?
[ Dodano: 2017-10-05, 18:44 ]
A więc zmierzyłem ciśnienie na zasilaniu listwy.
Jest 1,3 atm. Więc za mało.
Mam pytanie:
-czy to normalne, że ciśnienie spada zaraz po ustaniu pracy pompy ?
-czy słusznie myślę aby jeszcze zmierzyć ciśnienie na pompie przed filtrem aby wykluczyć ten ostatni ?
[ Dodano: 2017-10-06, 17:36 ]
Hehe, no i wyszło dzisiaj po numerze pompy , że mam od diesla :shock:
[ Dodano: 2017-10-05, 18:44 ]
A więc zmierzyłem ciśnienie na zasilaniu listwy.
Jest 1,3 atm. Więc za mało.
Mam pytanie:
-czy to normalne, że ciśnienie spada zaraz po ustaniu pracy pompy ?
-czy słusznie myślę aby jeszcze zmierzyć ciśnienie na pompie przed filtrem aby wykluczyć ten ostatni ?
[ Dodano: 2017-10-06, 17:36 ]
Hehe, no i wyszło dzisiaj po numerze pompy , że mam od diesla :shock: