Witam wszystkich
Z góry przepraszam jeśli powtarzam temat na szukajce nie znalazłem nic stosownego.
Po uruchomieniu auta wszystko jest ok silnik pracuje jak trzeba, przyspiesza jak powinien itp., natomiast gdy już jest gorący w pewnym momencie zaczyna drgać, leniwie reaguje na pedał gazu. Wolne obroty pomimo drgań takie jak trzeba, wiadomo wskazówka się wtedy kołysze i drży w całym zakresie pracy tzn. jadąc na jakimkolwiek biegu czuć jak wibruje. VAG pokazał błąd sporadyczny zaworu N80, który po skasowaniu nie wrócił.
Dodam jeszcze że zdarzyło mi się to dzisiaj dwukrotnie z czym za drugim razem tuz przed domem jeszcze w trakcie jazdy kołysanie ustało i moc powróciła. Proszę o porady i sugestie - może ktoś zna problem lub widział podobny topic na forum.
[A6 C5 1.8T AEB] Drgania silnika i duży spadek mocy
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Takie było moje drugie podejrzenie, pierwsze to któraś z cewek. Lecz obie te rzeczy działy by się raczej bez względu na temperaturę silnika. Puki co wygląda na to że był to chwilowy wybryk - nic takiego nie pojawiło się więcej - silnik pracuje jak powinien nawet gdy woda na 90 stopni. Dam znać jeśli się znów coś takiego pojawi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 497
- Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
- Imię: Ernesto
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Munster
- Kontakt:
u mnie tez co jakis czas tak było i na ciepłym własnie silniku i padła cewka do konca i po wymianie cewki jest cały czas ok. :lol: pozdrotomekkk1 pisze:Takie było moje drugie podejrzenie, pierwsze to któraś z cewek. Lecz obie te rzeczy działy by się raczej bez względu na temperaturę silnika. Puki co wygląda na to że był to chwilowy wybryk - nic takiego nie pojawiło się więcej - silnik pracuje jak powinien nawet gdy woda na 90 stopni. Dam znać jeśli się znów coś takiego pojawi.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Uff przynajmniej coś co nie jest drogie i problematyczne w wymianie :mrgreen: - teraz poczułem się troszkę lepiej hehe
[ Dodano: 2010-09-04, 21:54 ]
Witam ponownie.
Niestety objawy dzisiaj powróciły - nie pali drugi gar. Założyłem nową świecę, zamieniłem cewki z innego cylindra, podobnie z wtryskiem i bez zmian. Napięcie na wtrysku jest, niskie do cewki niby też, a wysokiego brak kolejna cewka i bez zmian. Nasuwa mi się brak napięcia sterującego cewki ale co dalej, gdzie to szukać?
Sorki jeśli było jutro porządnie przeszukam forum
[ Dodano: 2010-09-04, 21:54 ]
Witam ponownie.
Niestety objawy dzisiaj powróciły - nie pali drugi gar. Założyłem nową świecę, zamieniłem cewki z innego cylindra, podobnie z wtryskiem i bez zmian. Napięcie na wtrysku jest, niskie do cewki niby też, a wysokiego brak kolejna cewka i bez zmian. Nasuwa mi się brak napięcia sterującego cewki ale co dalej, gdzie to szukać?
Sorki jeśli było jutro porządnie przeszukam forum
