Witam, objawy mam takie, że na wolnych obrotach auto nie chodzi moim zdaniem tak równo jak powinno, siedząc w srodku czuć takie nierownomierne delikatne drgania od czasu do czasu lecz głowny problem polega na tym, że auto raz jedzie odpowiednio bym powiedział do swojej mocy, a raz mam wrazenie ze jak wciskam gaz to idzie tak jak vectra 115km którą mam okazje jezdzić od czasu do czasu albo i gorzej. Jest też objaw polegający na tym, ze podczas przyspieszania np na 2, 3 biegu w pewnym momencie auto jakby je ktoś przytrzymał albo jakbym ja objął nogę z gazu słabiej idzie.
Przebieg to 225 tys km. mozliwe ze prawdziwy bo auto było 12 lat uzytkowane przez jedną osobę. Wstawiłem sekwencję i powyzsze objawy są zarowno na gazie jak i na benzynie.
Co wymieniłem- sonda ori bosch (miałem błąd jednej z sond -b1 s1), odma czujnik temperatury cieczy chlodzącej, nowe swiece ngk dedykowane, nowe przewody zapłonowe, podmieniana była cewka, komputerowo o ile mozna to zrobić to sprawdzany był rozrzad czy nie jest zle zlozony. Lewego powietrza raczej też nie bierze bo było to sprawdzane.
Auto pali raczej normalnie, dzis mialem pierwsza trasę na gazie i spalanie 10,2, benzyna tez w normie
Dodam, że auto ma usunięte (wybebeszone w srodku) katalizatory i nie ma za nimi zadnych sond ani emulatorów, CZY SILNIK ARJ MIAŁ FABRYCZNIE 4 CZY 2 SONDY?
Co jeszcze mogę sprawdzić? Czy miał ktoś z Was podobny problem? Głownie martwi mnie ten deficyt mocy no i drgania na obrotach jałowych
Rozkładam juz ręcę i liczę, że z Wasza pomocą poradzę sobie z problemem bo na razie przyjemności z jazdy niestety nie ma zbyt wiele.
P.S Pacjent to A4 b5 ARJ manual z 99 roku.
Pozdrawiam!
[ARJ 2.4 165 KM] Drgania na wolnych obrotach oraz spadki moc
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
To może ja coś dodam od siebie z niedawnych do swiadczeń.
Sprawdz przewody podcisnienia, szczelność układu, najlepiej po zgaszeniu silnika po jezdzie zobacz czy ci coś gdzieś nie syczy.
Nie wiem czy twoj silnik ma odpowietrznik komory ale i to warto sprawdzić odme czy jest ok czy nie popekana i czy ci gdzies nie ssie powietrza bokiem.
Sprawdz przewody podcisnienia, szczelność układu, najlepiej po zgaszeniu silnika po jezdzie zobacz czy ci coś gdzieś nie syczy.
Nie wiem czy twoj silnik ma odpowietrznik komory ale i to warto sprawdzić odme czy jest ok czy nie popekana i czy ci gdzies nie ssie powietrza bokiem.
tez mam to samo, przeplywka logowana i to nie jest przyczyną. Normalnie ciągnie jak głupia a jak coś jej odwali od czasu do czasu to pedał w podłogę i.nic powoli wchodzi na obroty. Różne kompy nie pomagają, magicy rozkladają ręce. Pozostał jeszcze wróżbita Maciej. Po wymianie oleju chodzi jak szalona, nie był przepracowany zrobiłem 8k km a to pomogło. Może przyczyną jest ciśnienie oleju, nie mam pojęcia - walczył ktos jeszcze z tym??Bo z tego co czytalem kolega ma identyczne objawy jak u mnie 2,4 AGA