Witam , jako , że jestem tutaj nowy , nie chciałem odrazu pisać o problemie , lecz szukałem rozwiązania , ale bez skutecznie . Problem polega na tym , że silnik drga ( tak jakby nierowno chodził) na biegu jałowym, a dodatkowo rano ciężej pali . Do tej pory zrobilem/wymieniłem;
-Swiece na NGK,
-Sonde Bosha ( stara nie dawała oznak życia + wyświetlał się błąd w VAGu)
-Wężyki podciśnienia.
-Przejrzałem dolot , szczelny.
-Sprawdziłem gruszke wraz z wałkiem który znajduje się w kolektorze ssącym.
Moje podejrzenia;
-Gazownik podczas zakładania gazu odłączył akumulator i nie zrobił adaptacji przepustnicy.
-Mała nieszczelnosc wydechu.
-Przewód od podcisnienia od gazu przepuszcze gaz do kolektora.
Zauważyłem jeszcze , że podczas gdy włącze zapłon , to w okolicach przepustnicy przek ok 15-20 sek słychać ciągły pisk.
Jak myślicie , czym może to być spowodowane ?
B
Borykam się jeszcze z jedną sprawą , po zgaszeniu auta słychac jakby uchodziło powietrze , jest to dosyc wyraznie slychac i trwa ok 2-3 sekund .
Dzieki za jakąkolwiek pomoc . ; )
-
[ALG 2.8 193 KM] Drgania na biegu jałowym , dziwny syczenie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
A ezektora nie masz zapchanego?wtedy bedzie syczalo takim malym wezykiem podlaczonym do niego bo nie bedzie przeplywu.
[ Dodano: 2015-10-22, 21:50 ]
Sprawdz tez odme ta gorna bo jak ezektor zawalony to i odmy beda zapchane...jeszcze jedna mozliwosc to ta uszczelka przepustnicy...tam ponoc tez jak juz spaciala jest to bedzie syczalo. U mnie jak mocno dodam gazu to jest stamtad jedno sykniecie.
[ Dodano: 2015-10-22, 21:50 ]
Sprawdz tez odme ta gorna bo jak ezektor zawalony to i odmy beda zapchane...jeszcze jedna mozliwosc to ta uszczelka przepustnicy...tam ponoc tez jak juz spaciala jest to bedzie syczalo. U mnie jak mocno dodam gazu to jest stamtad jedno sykniecie.