
[A6 C5 2.8Q Tiptronic] Drgania karoserii na postoju!
Co ma cewka do nagrzania ? U mnie tak jak pisałem problem drżenia pojawiał się jak auto złapało temperaturę. Po wymianie sondy na nową (super okazja z allegro) problem się nie rozwiązał, dopiero gazownik wykrył, że sonda się zawiesza. Po zmianie na 100% dobrą sondę problem znikł. Autko nadal trochę drży ale jest to minimalne - nie mam zamiaru oczekiwać cudów od tak starego samochodu z przebiegiem ponad 200 tys i pomijajac fakt, że to Audi 

Prawdopodobnie nic, pewnie wyraziłem się nieprecyzyjnie. Podejrzewam u siebie zarówno sondy jak i cewkę. I szukam różnych powiązań itd.feniulolo pisze:Co ma cewka do nagrzania ?
Ha, udało mi się dziś podmienić cewkę (z samochodu ojca) i mam wrażenie, że jest lepiej. Zobaczę za parę dni, jak mi się polepszy definitywnie a u niego pogorszy to cewka na bank.
temat wałkowany był już wiele razy... Zapraszam do lektury :
a6-c5-28-v6-trzesie-na-wolnych-obrotach-vt31500.htm
a6-c5-24-quattro-wibracje-silnika-na-ja ... t23676.htm
a6-c5-28-v6-trzesie-na-wolnych-obrotach-vt31500.htm
a6-c5-24-quattro-wibracje-silnika-na-ja ... t23676.htm
I oby tak dalej;) Jeszcze się przyjzę podciśnieniom, bo gdzieś mi p owietrze "chodzi" ale nigdzi enie zasysa jak pryskałem wutrh-em:]feniulolo pisze:Lubię to!--RaDeK-- pisze: Jest w miarę wporządku i niech tak zostanie.przecież auto ma 13 lat:]
hehe, ale jaja. te "syczenie" to regulator ciśnienia paliwa powoduje. Tak ma być? czy paliwo puszcza??