Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[C5 2.4 V6]Drgania auta na wolnych obrotach.

Silniki benzynowe
Karkowa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 17 gru 2008, 12:31
Lokalizacja: Wa-wa

[C5 2.4 V6]Drgania auta na wolnych obrotach.

Post autor: Karkowa » 17 gru 2008, 12:36

Na początek chciałbym wszystkich pozdrowić to mój 1 post, a wiec mam następujący problem auto chodzi bdb na benzynie i gazie jedyne co mnie denerwuje to drgania przechodzące na całą kabinę auta i minimalne falowanie obrotów. Auto na początku szarpało mi przy zmianie biegów gdy byłem u gazownika powiedział mi że to któraś z cewek ale profilaktycznie można wymienić świece z 4 elektrodowych na 1 i to pomogło auto nie szarpie lecz na wolnych obrotach odczuwa się drgania. Panowie pomóżcie powiedzcie co to może być.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2008, 18:06 przez Karkowa, łącznie zmieniany 1 raz.

Arek_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 28 cze 2008, 01:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Arek_R » 17 gru 2008, 14:30

Kolego jestem na tym samym etapie , kilka postow nizej jest moj temat o drganiu silnika. Ja tez podejrzewam świece bo mam na nich przebicia. Profilaktycznie wymienie jeszcze przewody wysokiego napiecia, jak to zrobie to opisze co i jak. Ale mysle ze moge miec racje bo jak wykrecilem swiece to nie wygladaja dobrze. Innnymi przyczynami drgań może być przepustnica. Ostatni powód to kolo dwumasowe ktrore jak sie rozsypuje tez wprowadza wibracje calego auta. Sprawdz te przewody no chyba ze masz monocewki bo nie wiem jaki masz rocznik.

morfeusz27

Post autor: morfeusz27 » 17 gru 2008, 17:01

Karkowa nazwij poprawnie temat - tagi itp i przywitaj się bo cię admini opierniczą.
Przyczyn jest wiele, nie sugeruj się wypowiedziami gazownika, mój sąsiad też kaszlał i nie był to katar a rak płuc :-/ falowanie obrotów może świadczyć o padniętej przepływce, a z reguły o zabrudzonej przepustnicy. Jedź na diagnozę komputerową VAGiem lub innym programem diagnostycznym, a nie na oko u pana Władzia <ok>

Karkowa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 17 gru 2008, 12:31
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Karkowa » 17 gru 2008, 17:04

Przywitałem się. Jeśli chodzi o auto to jest to 2000 rok przebieg 180 tysięcy oryginalny jest na pewno, te obroty falują bardzo lekko tylko te drgania mnie denerwują auto chodzi super tylko na tych wolnych obrotach drga podpowiedzcie co to może jeszcze być. A i jeszcze chciałem się spytać w moim aucie jest dwumasowe koło zamachowe?

morfeusz27

Post autor: morfeusz27 » 17 gru 2008, 17:11

No ja miałem identyczne objawy i wyszło że przepustnica zasyfiona, <ok> spróbuj odłączyć na wolnych obrotach przepływkę, jeśli bez zmian to przepływka,

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 17 gru 2008, 18:03

censored pisze:Proszę również poprawić dane w profilu , bo napędu tylnego to w C5 nie było :)
może to klon z bemką :-P

Karkowa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 17 gru 2008, 12:31
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Karkowa » 17 gru 2008, 18:07

Poprawiłem już pomożecie coś jeszcze?

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 17 gru 2008, 18:07

poduchy pod silnikiem ?
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

Karkowa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 17 gru 2008, 12:31
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Karkowa » 17 gru 2008, 18:22

Przy tym przebiegu? A i czy moje auto ma dwumasowe koło zamachowe?

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 17 gru 2008, 18:24

Skąd ta pewność ze przebieg oryginalny ?
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

Karkowa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 17 gru 2008, 12:31
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Karkowa » 17 gru 2008, 19:42

Bo kupiłem go od I właścicielki z Niemiec osobiście do końca serwisowany.

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 17 gru 2008, 21:03

Nigdy nie wiadomo może być książka podrobiona ale ok jak jesteś tego pewny :)
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

Arek_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 28 cze 2008, 01:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Arek_R » 17 gru 2008, 21:12

Kolego co do przepływki to nie odpinaj przy pracy silnika bo jesli działa to wyjda ci błędy i bez VAGa nie usuniesz ich i silnik bedzie pracowal w trybie awaryjnym. Przepustnice faktycznie wyczyść zrob adaptacje. U mnie sa podobne objawy i zrobilem wszystko co można a VAG nie wykazuje błędów. Sam VAG nie zawsze powie jakie sa problemy. Kiedyś miałem problemy z zaworem odpowietrzenia który poprostu nie działał a VAG twierdzil ze dziala.

Karkowa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 17 gru 2008, 12:31
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Karkowa » 17 gru 2008, 21:18

Czyli według ciebie to sprawa przepustnicy? Jak zrobić tą adaptacje i jeśli możecie powiedzcie mi czy w silniku 2.4 jest 2 masowe kolo zamachowe.

Arek_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 28 cze 2008, 01:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Arek_R » 17 gru 2008, 23:26

Kolo dwumasowe to masz napewno. To moze byc problem przepustnicy ale nie musi. Adaptacje robisz VAG;iem. Czy masz kontrolke EPC czy tez ECP nie pamietam taka pomaranczowa na obrotomierzu.
Jesli masz to jak się ona zachowuje po przekręceniu kluczyka na zaplon ale bez zapalania.

[ Dodano: 2008-12-18, 09:55 ]
Kolego calkie mozliwe ze to cewki. U mnie są jeszcze przewody do wymiany ale jak się okaze ze dalej jest to samo to czeka mnie wymiana cewki. U mnie jest o tyle latwiej ze cewka jest jako jeden modul nie bede musial szukac , u ciebie bedzei troche trudniej. Moze ktoś na forum zna metode sprawdzenia cewki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl