[A6 C5] Dmucha z korka.. ezektor?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 304
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
- Imię: Michał
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
[A6 C5] Dmucha z korka.. ezektor?
Niunia znajomego takze dmucha z korka, tak jaby w srodku miala wiatrak, karkaulatuje w przestworza. Silnik ma przejechane 170 tysiecy, nie pali za duzo oliwki i jest cichutki jak mysza a mimo wszytko dmucha z korka.
Czy takze exektor do wymiany??
Pozdro
Czy takze exektor do wymiany??
Pozdro
Temat przerabiany
viewtopic.php?t=4913&start=30#53634
najprawdopodobniej odma,zapchane przewody i ezektor

viewtopic.php?t=4913&start=30#53634
najprawdopodobniej odma,zapchane przewody i ezektor

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 304
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
- Imię: Michał
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:

Pozdro
Wlasnie dzis gadalem ze znajomym mechanikiem i doszlismy do wniosku ze skoro to uklad zamkniety i ma byc szczelny to jak sie odkreci wlew oleju nadcisnienie bedzie uchodzic wlasnie tam a nie odmami bo porostu korkiem jest najlatwiej i dlatego test z kartka papieru wydaje mi sie niezbyt wiarygodnycensored pisze:Tu będe strzelał ale czy czasem nie jest obieg zamknięty w komorze silnika i jest to czymś normalnym jak dmucha po otwarciu korka ?
Tak sie sprawdzało w starych silnikach ale w nowej generacji jest tak samo ?
Może ktos obezbaby w temacie cos skrobnie.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
No własnie mi też z korka dmucha. miałem nieszczelny układ do niedawna bo popękane były te rurki plastikowe od odpowietrzenia góry no i wtedy nimi waliło więc logicznie myśląc wydaje mi się że z korka zawsze będzie dymić, przy zapchanym ezektorze będzie to raczej bardziej nasilone, tak mi się wydaje. A z drógiej strony czy zapchany ezektor ma wpływ na pracę silnika, czy może się to objawiać w pracy silnika?
ja na tez nie wiezyłem dopóki sam nie wymieniłem ezektora i nie udrożnilłem odm. znajomy tez mówił żeby z kartką próbować ja nie wiżłem dopóki sam sie nie przekonałem. ale to prawda.dragon36 pisze:Wlasnie dzis gadalem ze znajomym mechanikiem i doszlismy do wniosku ze skoro to uklad zamkniety i ma byc szczelny to jak sie odkreci wlew oleju nadcisnienie bedzie uchodzic wlasnie tam a nie odmami bo porostu korkiem jest najlatwiej i dlatego test z kartka papieru wydaje mi sie niezbyt wiarygodnycensored pisze:Tu będe strzelał ale czy czasem nie jest obieg zamknięty w komorze silnika i jest to czymś normalnym jak dmucha po otwarciu korka ?
Tak sie sprawdzało w starych silnikach ale w nowej generacji jest tak samo ?
Może ktos obezbaby w temacie cos skrobnie.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
czyli po przeczyszczeniu wszystkiego kartke zasysa?boluss pisze:ja na tez nie wiezyłem dopóki sam nie wymieniłem ezektora i nie udrożnilłem odm. znajomy tez mówił żeby z kartką próbować ja nie wiżłem dopóki sam sie nie przekonałem. ale to prawda.dragon36 pisze:Wlasnie dzis gadalem ze znajomym mechanikiem i doszlismy do wniosku ze skoro to uklad zamkniety i ma byc szczelny to jak sie odkreci wlew oleju nadcisnienie bedzie uchodzic wlasnie tam a nie odmami bo porostu korkiem jest najlatwiej i dlatego test z kartka papieru wydaje mi sie niezbyt wiarygodnycensored pisze:Tu będe strzelał ale czy czasem nie jest obieg zamknięty w komorze silnika i jest to czymś normalnym jak dmucha po otwarciu korka ?
Tak sie sprawdzało w starych silnikach ale w nowej generacji jest tak samo ?
Może ktos obezbaby w temacie cos skrobnie.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Ezektor wymieniony i już z korka nie dmuch. Test z kartką wykonany i jak piszesz kartki jako tako nie zasysa ale leże spokojnie na otworze. Po wymianie popękanych odm i ezektora muszę powiedzieć że auto zachowuje się o wiele spokojniej, nie ma wariacji i falowania obrotów,szczególnie po wymianie popękanych odm. I druga sprawa dotychczas od czasu do czasu pojawiał mi się błąd skrzyni dotyczący sprzęgła (multi). Po wymianie odm błąd juz sie nie pokazuje a zrobiłem już dość sporo kilometrów. Czyli ogólnie jest to naprawde ważne.boluss pisze:nie żeby całkiem zasysało, tylko bedzie się trzymała na otworze sama przy odpalonym silniku.