To nie jest ASN , to jest 2.8/2.4 chba ze uzywasz zdjecia pogladowi,
Z tego co mi sie wydaje to odkrecasz śrobki i potrzebny jest ściagacz , jesli zle mysle to niech mnie ktos poprawi
Tak, zdjęcie jest podglądowe i nie przedstawia silnika ASN którego temat dotyczy.
Nadal nie mam żadnych podpowiedzi jak ściągnąć te koło zębate
Ale może opiszę bardziej mój problem, otóż przy wymianie tej rolki -->
stwierdziłem uszkodzony gwint w pokrywie skrzyni korbowej do którego przykręcana jest rolka którą oznaczyłem strzałką na foto. Dekiel jest wykonany z aluminium, w środku się to trochę utleniło i szlag trafił gwint.
To teraz podpowiedzcie mi jeszcze jak skutecznie zablokować wał korbowy?
Czy śmiało mogę użyć do tego celu trzpienia z kompletu blokad do rozrządu który jest na tym foto-->
Kiedyś słyszałem ,że ktoś aby odkręcić tą śrubę założył klucz oczkowy , zaparł go o ziemię , a następnie delikatnie drgnął rozrusznikiem Pomysł może i dobry , ale ja chyba bym się bał w ten sposób.
[ Dodano: 2013-02-24, 11:45 ]
Myślę ,że jak zablokujesz trzpieniem wkręcanym w wał to powinien on wytrzymać. ÂŁapie on przecież ma na dużej średnicy wału .
ale pamiętaj że blok jest aluminiowy, a sam trzpień może być miękki-bo przecież nie musi być twardy.on ma tylko za zadanie blokować wał do ustawienia rozrządu.Nie chce myśleć co by było jak by się zgiął lub wyłamał blok.
______________________________
A6 Quattro 150ps
VW Corrado 4x4Motion 300
A4 B8 Quattro 313 ps/650nm