Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ AGA 2.4 165 KM] czy warto zagazowac

Silniki benzynowe
Mikel_M
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 10 mar 2012, 18:11
Lokalizacja: Warszawa

[ AGA 2.4 165 KM] czy warto zagazowac

Post autor: Mikel_M » 12 mar 2012, 19:54

Witam mam pytanie odnosnie czy zrobil bym dobrze ze chcial bym zagazowac audiczke w silniku i tu mam dwie opcje pierwsza to 2.0 (130km) a drugi to 2.4 (165km). Wiem ze ten pierwszy moze byc troszke molowaty ale nie o to mi chodzi glownym czynnikiem jest bezawaryjnosc i jak sie sprawdza gaz w owych silnikach.Najpierw bylem nastawiony na diesla ale wiadomo ze benzynka w gazie to te same koszty z tym ze jeszcze dochodzi koszt inwestycji ale teoretycznie sie ma spokoj z awaryjnosci jak nie turbina to wtryski i inne rzeczy prosze o wasza opinie czy warto wogole brnac w gaz i jak tak to w jaki silnik chodzi o bezawaryjnosc bo wiadomo ze wrazenia z jazdy 2,4 sa znacznie lepsze . dziekuje

Awatar użytkownika
maro_stg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: maro_stg » 12 mar 2012, 19:58

śmiało mozesz gazować silnik 2,4 tylko nie natańszym kosztem,

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 12 mar 2012, 19:59

23mike, kolego też się zastanawiałem ponad rok czy gazować swoje 2.4 i przyszedł czas to zrobić czytając wszystkie opinie itp 2.4 i 2.8 bardzo dobrze znoszą instalacje lpg jutro oddaje do gazownika co do awaryjności moje 2.4 jeszcze mnie nie zawiodło i nie wymagało wkładu finansowego poza uszczelnieniem wycieku oleju pozdrawiam.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 12 mar 2012, 20:06

23mike pisze:bo wiadomo ze wrazenia z jazdy 2,4 sa znacznie lepsze
To warto zainteresować się jeszcze 2,8 i ewentualnie 3,0, wrażenia będą znacznie lepsze a i koszt lpg niewiele większy.

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 12 mar 2012, 20:07

W dieslu są problemy z turbinami wtryskami i dwumasą. Ale nie licz że z LPG obejdzie się bez napraw będziesz także musiał dłubać na to nie ma siły. No ale jak to się mówi taniej przede wszystkim szczególnie jak się mieszka w rejonie polski że nie ma dostępu do dobrego taniego paliwa.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

Mikel_M
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 10 mar 2012, 18:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mikel_M » 12 mar 2012, 20:13

wiecej niz 2,4 nie wchodzi w gre za wysokie ubezpieczenie jak dla mnie , zapomnialem powiedz ze mieszkam zagranica i tylko 2.0 i 2.4 wchodzi w gre a na gaz chcial bym przeznaczyc tak z 5 tys zl mam nadzieje ze wystarczy

[ Dodano: 2012-03-12, 20:43 ]
moze sie ktos jeszcze podzieli spostrzezeniami ??

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 12 mar 2012, 21:04

Jeśli jesteś zdecydowany to szukaj 2,4. Gaz znosi dobrze, w dobrych gratach z montażem powinieneś zmieścić się w kwocie około 3,5tys. Tylko musisz poszukać kumatego gazownika.
Ale warto jeszcze zastanowić się nad 1,8T. Tańsza eksploatacja, silnik podatny na mody,
prosty do zagazowania.

Awatar użytkownika
maro_stg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: maro_stg » 12 mar 2012, 22:31

za 5 tys dostaniesz dobra instalacje do 2,4

technic
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 26 gru 2009, 17:04
Lokalizacja: Lubin

Post autor: technic » 12 mar 2012, 23:02

Nie polecam ci 3.0 są awaryjne. 2.8 i 2.4 to rewelacyjne motory, poza uszczelnieniem silnika i zawieszeniem nie robi się tam nic...Zjeździłemswoim 2.8 pół Europy, miał 200 tysi jak kupiłem teraz ma ok 300 i dalej zamierzam nim jeździć
Regulamin: (....) Podszywanie się pod nienależne rangi jest zabronione.

Mikel_M
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 10 mar 2012, 18:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mikel_M » 13 mar 2012, 18:47

dzieki chlopaki za opinie pozdrawiam

numeer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 17 lis 2011, 11:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: numeer » 17 mar 2012, 15:55

polecam 2.8 quattro oczywiście z dobrą instalką lpg i będzie kolega happy <lol>

lewy87r
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 25 sie 2011, 21:09
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: lewy87r » 18 mar 2012, 00:00

Również polecam 2.8Q :) - niezawodne auto nawet na bezdrożach późną zimą :)
- już myślałem, że dzisiaj będzie pierwszy raz jak się zakopę :)- w bajzel wjeżdżam jedynie ze zdrowym rozsądkiem :) na szczęście napęd Q działa :) jak do przodu nie może to do tyłu troszkę i rozbujać można :)

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 20 mar 2012, 19:42

i ja sie dolacze <lol>
2.8 Q jest najmniej problemowe <okok> kilka lat i absolutnie zero problemow(1998 ack i 14 lat bez jakiejkolwiek naprawy) <okok>
pozd <radocha>

Wajcheuszy

Post autor: Wajcheuszy » 20 mar 2012, 20:47

Chłopaki, dołącze pytanko na temat silników 2,4 i 2,8: Czy przy każdej wymianie rozrządu trzeba wymieniać tłumik drgaĂą paska? Jest dość drogi:/
Moja C4 2,5 Tdi stoi rozbita i czekam na odszkodowanie myślę właśnie o C5 2,4 albo 2,8 do zagazowania. Ile one palą benzyny i gazu? Z góry dzięki :)

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 20 mar 2012, 20:52

Wajcheusz, warto odżałować i kupić tłumik i spać spokojnie co do spalania mam nową instalke i przy mocnym butowaniu wyszło średnio 13 litrów gazu pozdrawiam silnik 2.4

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl