Witam
Mam pytanie odnosnie prawidłowych wskazań wartości dla przepływomierza.
Zastanawiam się nad tym ze względu na spalanie mojego auta.
W trasie przy spokojnej jeździe pali 18-19 litrów w mieście 23-25 mowa o LPG. Benzyny pali trochę mniej.
Jak kupiłem auto miało uszkodzony przepływomierz (wyskakiwał błąd w VAGu - niewłaściwe wskazanie wartości przepływu powietrza) , auto paliło wtedy 12 litrów benzyny i 15 litrów gazu w trasie , w mieście 16-17 litrów benzyny i 19-20 litrów gazu.
Wymieniłem na regenerowanego Boscha i auto zaczęło więcej palić.
Czy może to być wina przepływomierza?
[ ARS 4.2 299 KM] Czy to wina przepływomierza? Duże spalanie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Po wymianie takiej padniętej przepływki to ja bym pojeździł trochę na benzynie i pozwolił ECU zaadoptować nowe korekty lub co najmniej sprawdzić jak się zachowują korekty a potem do gazownika.
Przepływka na max przyspieszeniu z obrotomierzem w czerwonym polu ma pokazywać około 80% mocy czyli jeśli moc wynosi 300KM to max zasysane powietrze powinno wynosić 240g/s.
Za wysokie spalanie mogą być też odpowiedzialne umierające sondy.
Przepływka na max przyspieszeniu z obrotomierzem w czerwonym polu ma pokazywać około 80% mocy czyli jeśli moc wynosi 300KM to max zasysane powietrze powinno wynosić 240g/s.
Za wysokie spalanie mogą być też odpowiedzialne umierające sondy.