[AJK 2.7 230 KM] Czy blok silnika z 2.7 bit ARE pasuje do 2.
[AJK 2.7 230 KM] Czy blok silnika z 2.7 bit ARE pasuje do 2.
Tak jak w temacie, padl mi blok silnika... Chce go wymienic czy jesli kupie blok z Are to podejdzie pod AJK?
Czy sa takie same?
Czy sa takie same?
Mam trzy a6. 2.7 2000r 2.8 1999r i 3.0 2003.
a6 2.7 kupiłem z uszkodzonym silnikiem, kupiłem kpl silnik z turbinami kompem i wiazka, włozylem go, na jałowym pracował pięknie, ale kiedy zlozylem juz całe auto powymienialem rozrzady oleje filtry to od 3 tys obrotów podszarpywało nim, po dlugim szukaniu usterki najbardziej prawdopodobne było, ze to sonda. Kupilem sonde, mechanik wymienił zadzwonił i powiedział ze wg nie go jest OK. Przyjechalem odebrac auto, odpalilem zeby sie troche rozgrzało przed jazda i na jałowym przed jakimkolwiek wcisnieciem pedalu gazu silnik zapukal i wylecial nagle cały olej. Okazało sie ze korba poszla i blok do wymiany.. A ten silnik zrobił ok 300km tylko....
a6 2.7 kupiłem z uszkodzonym silnikiem, kupiłem kpl silnik z turbinami kompem i wiazka, włozylem go, na jałowym pracował pięknie, ale kiedy zlozylem juz całe auto powymienialem rozrzady oleje filtry to od 3 tys obrotów podszarpywało nim, po dlugim szukaniu usterki najbardziej prawdopodobne było, ze to sonda. Kupilem sonde, mechanik wymienił zadzwonił i powiedział ze wg nie go jest OK. Przyjechalem odebrac auto, odpalilem zeby sie troche rozgrzało przed jazda i na jałowym przed jakimkolwiek wcisnieciem pedalu gazu silnik zapukal i wylecial nagle cały olej. Okazało sie ze korba poszla i blok do wymiany.. A ten silnik zrobił ok 300km tylko....
No przeciez nie klame :D
Ale tak jak napisalem kupilem z uszkodzonym blokiem auto wiec takie sytuacje sie jednak zdarzaja. Z tym ze przez te 300 km co zrobiłem nic nie pukalo, komp nie wykazywał zadnych istotnych bledow, na luzie pracowal ladnie, nie dawalem tez aucie po garach bo balem sie tego trzesienia, dziwne jest tylko to ze poszedl na postoju, pod zadnym obciazeniem
Dobra juz nie bede kombinowal, kupie znow kompletny slupek AJK i tyle...
Ale tak jak napisalem kupilem z uszkodzonym blokiem auto wiec takie sytuacje sie jednak zdarzaja. Z tym ze przez te 300 km co zrobiłem nic nie pukalo, komp nie wykazywał zadnych istotnych bledow, na luzie pracowal ladnie, nie dawalem tez aucie po garach bo balem sie tego trzesienia, dziwne jest tylko to ze poszedl na postoju, pod zadnym obciazeniem
Dobra juz nie bede kombinowal, kupie znow kompletny slupek AJK i tyle...
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=4903 - nie orientuję się w cenach, ale ta chyba jest dobra 

Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Gdybym nie miał już jednego na zapas, to też bym wziąłmetyoo pisze:Cena masakra!
Gdybym nie miał innych wydatków, kupiłbym to...

Wiązka "wyspiarska" jest dłuższa od kontynentalnej o szerokość komory silnikaNPT pisze:A jak jest ze swapem? Wiazka ang rpozni sie od europejskiej? Jesli tak to podejdzie komp z Are pod wiazke z AJK?

Prędzej podejdzie ECU od AJK do silnika ARE niż odwrotnie. ECU ARE potrzebuje 4 sond i systemu SAI, którego nie masz, więc ECU ARE będzie pluło błędami.
Wystaw swoje "nadmiarowe" turbiny na sprzedaż - często przeglądam działy "sprzedam/kupię" i jak ktoś wystawia K03 w dobrym stanie, to szybko schodzą.
Odezwij się do niego - nie wiem, jaką mieliście umowę, ale jeżeli silnik rozpadł się tak jak piszesz, to powinien co najmniej partycypować w kosztach zakupu drugiego.NPT pisze:Poprzedni silnik kupilem jeszcze kompletniejszy niewiele drozej od Pisiego
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Teorię znam, nawet dość dokładnie, ale praktyki i narzędzi jeszcze nie zgromadziłem - mówiłem, że się odezwę w odpowiednim czasiemetyoo pisze:Oj tam, wiesz dobrze, że można szybko wykastrować ECU z SAI i sond diagnostycznych :D

Dokładnie. Generalnie to sporo części pasujących do olka mi zostałometyoo pisze:Ten drugi silnik został ci z rozbitka?

Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
Wiesz o co chodzi? - metyoo
Jade jutro po slupek AJK do Wawy... kumple sie smieja do mnie " Mam nadzieje ze ten silnik chociaz 500 km przejedzie " ...........
[ Dodano: 2014-04-09, 21:02 ]
Po 1 kupilem go od nie go w tamtym roku wiec troche czasu minelo a ja jeszcze robilem hamulce blacharke zakladalem gaz wiec sie zeszlo, bo czasu tez mam nie wiele, po drugie poznalem go osobiscie i nie sprzedalby majac swiadomosc ze jest w rozsypce. Poza tym na wolnych pracowal prawidlowo a pewnie autem ktore rozbieral nie jezdzil wiec jesli chodzi o to nie mam tutaj zadnych pretensji. To nie byl nowy silnik, po prostu pech....
Jade jutro po slupek AJK do Wawy... kumple sie smieja do mnie " Mam nadzieje ze ten silnik chociaz 500 km przejedzie " ...........
[ Dodano: 2014-04-09, 21:02 ]
Po 1 kupilem go od nie go w tamtym roku wiec troche czasu minelo a ja jeszcze robilem hamulce blacharke zakladalem gaz wiec sie zeszlo, bo czasu tez mam nie wiele, po drugie poznalem go osobiscie i nie sprzedalby majac swiadomosc ze jest w rozsypce. Poza tym na wolnych pracowal prawidlowo a pewnie autem ktore rozbieral nie jezdzil wiec jesli chodzi o to nie mam tutaj zadnych pretensji. To nie byl nowy silnik, po prostu pech....
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2014, 20:55 przez NPT, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy