[A6 C5 2,4 b] czujnik Halla i wału korbowego
[A6 C5 2,4 b] czujnik Halla i wału korbowego
Ponownie proszę o pomoc forumowiczów, Vag wskazał mi komunikat - błąd 17755 czujnik położenia wałka rozrządu 2 / czujnik położenia wału korbowego - brak synchronizacji.. Samochód odpala bardzo ładnie,po minucie zaczyna wariować, odłaczałem dziś po kolei czujniki Halla, najpierw lewy później prawy-nie było najmniejszej reakcji silnika po odłączeniu poszczególnych czujników. Oba czujniki wydmuchałem i po założeniu przez 5 minut chodził płynnie,po przygazowaniu zaczeło się wszystko od nowa-czyli obroty zaczeły tańcować. Dodam jeszcze ,że samochód mocno kopci na biało- wody w zbiorniczku nie ubywa, swiece wydają się okopcone( myślałem,że nie spala całego paliwa bo z róry wydechowej leci mocno woda ), dużo mi też coś pali. Dziś wymieniłem czujnik wału korbowego i czujnik Halla nr 2 -przy ścianie grodziowej!! NIESTETY nie było żadnej pozytywnej zmiany w pracy silnika- ÂŻADNEJ!!!!!
Więc mam pytanie -" co to znaczy brak synchronizacji??????Może coś jeszcze należy wymienić, a może wyczyścić ...ręcę mi opadają,błędy dalej wywala choć wymieniłem części na nowe!!
jeśli macie jakies pomysły to był bym bardzo wdzięczny....
Więc mam pytanie -" co to znaczy brak synchronizacji??????Może coś jeszcze należy wymienić, a może wyczyścić ...ręcę mi opadają,błędy dalej wywala choć wymieniłem części na nowe!!
jeśli macie jakies pomysły to był bym bardzo wdzięczny....
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
czujnik walu korbowego sprawdź. Wygląda na uszkodzony bo skoro odpala ładnie to znaczy ze rozrząd ustawiony jest dobrze a łapie błąd czujnika i cyrk. Czujniki wałków rozrządu sprawdziłeś ale korbowy jest gdzieś przy skrzyni musisz popatrzeć. Zapewne to on bo kolega miał w 1.8 identyczne objawy
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
dziś wymieniłem czujnik wału korbowego i jeden wałka rozrządu, żadnej zmiany-dla zainteresowanych czujnik wału korbowegojest na obudowie skrzyni biegów po stronie prawej-najłatwiej go wymienić po zdemontowaniu prawego koła- "jest jak na dłoni"!!!
NATOMIAST MÓJ PROBLEM JEST CAÂŁY CZAS NIEROZWIÂĄZANY......
NATOMIAST MÓJ PROBLEM JEST CAÂŁY CZAS NIEROZWIÂĄZANY......
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Kurcze no nie wiem ja to bym jeszcze wtyczki posprawdzał. Ale może zamień może to ten drugi czujnik. Zazwyczaj właśnie takie objawy są z tymi czujnikami. hmmm dziwne
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Dzieje się tak bo przestaje pracować na tak zwanym ssaniu i jak się nagrzeje zaczyna pracować w oparciu o czujniki a nie nastawy komputera dla tego trybu.
Czyli najpierw zrób pomiary vagiem a potem napisz co ci wyszło .
A jeszcze jedno kiedy ci sie to stało jakie były objawy ?Opisz wszystko jak najdokładniej.
Czyli najpierw zrób pomiary vagiem a potem napisz co ci wyszło .
A jeszcze jedno kiedy ci sie to stało jakie były objawy ?Opisz wszystko jak najdokładniej.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
Kolego, mam co prawda inny silnik ale może coś pomogę. Miałem podobny problem, tzn vag pokazywał czujnik Halla i czujnik spalania stukowego. Silnikiem telepało. Do dupy był przepływomierz. Po wymianie silnik pracuje równo i błędy też się nie pojawiają.kokon55 pisze:Vag wskazał mi komunikat - błąd 17755 czujnik położenia wałka rozrządu 2 / czujnik położenia wału korbowego -brak synchronizacji!!Wymieniłem czujnik Halla 2 (przy ścianie grodziowej) i czujnik wału korbowego!!!
Poprawy nie ma. Usterka powstała ot tak,z dnia na dzień bez przyczyny!!!
Sprawdź w vagu czy przepływka pracuje dobrze.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
W czasie jazdy, przy przyśpieszaniu na wolnych?
[ Dodano: 2010-03-02, 22:35 ]
Idąc tropem kolegi RDS, zrób vagiem log dynamiczny z 3 banu 3 pozycja tam powinny być wskazania w gramach na sekundę a to dotyczy przepływy powietrza przez przepływkę.Zapinasz na tiptroniku 4 bieg i od dołu z pedałem w podłodze robisz loga potem wyślij na forum to sie zobaczy co z tym.
[ Dodano: 2010-03-02, 22:35 ]
Idąc tropem kolegi RDS, zrób vagiem log dynamiczny z 3 banu 3 pozycja tam powinny być wskazania w gramach na sekundę a to dotyczy przepływy powietrza przez przepływkę.Zapinasz na tiptroniku 4 bieg i od dołu z pedałem w podłodze robisz loga potem wyślij na forum to sie zobaczy co z tym.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...