[A6 C5 2.7BiT]Czujnik EGT
Zasugerowałem ponieważ wypada zapłon na 2 cylindrach a nie na 3.metyoo pisze:A czemu ma to niby służyć?daw2 pisze:Sprawdz ciśnienia na cylindrach w których wypada zapłon.krystek13 pisze:iceweed, żeby wypadanie zapłonu spowodowała uszkodzona prowadniczka to musiała by być totalnie zatarta i zawór musiał by stać,a żeby uszczelniacz to spowodował to musiało by się z niego lać ciurkiem .Jeśli wypada tylko na jednym cylindrze sprawdz świece,cewke,i wtrysk.
Wypadanie zapłonu towarzyszy uwalonej EGT, najwyżej można jeszcze sprawdzić w jakim stanie znajdują się świece.
Witam mam podobnie jak w temacie na wolnych czasem słychać jak by zgubił czasem iskre ponadto przy ostatnim serwisie zauważyłem że z jednej strony wszystkie swiece były zadymione komputer pokazał błąd na obu czujnikach temperatury spalin. Po wymianie swiec skasowaniu błędu wszystko wróciło do normy na jakieś 500km teraz znów zauważyłem spadki obrotów na wolnych i duży spadek mocy na piątce przy 140 ledwo się buja
Wymieniać czujniki czy szukać coś więcej??
Wymieniać czujniki czy szukać coś więcej??
- teiwaz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 339
- Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
- Imię: Darek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Jak sypie błędami EGT to możesz spróbować wyjąć czujniki EGT, otworzyć je i poprawić luty a najlepiej wygrzać hotair-en. Jak błędy znikną i przestana się pojawiać to znaczy że płytki umierają i trzeba zamówić u sid-a. Mi takie wygrzanie płytek pomogło na ponad rok a płytka od sid-a leżała sobie w szufladzie i czekała aż EGT padnie do końca 
