Taka ciekawostka-ceny: http://moto.autocentrum.pl/sklep.php/pl ... odowe.htmlsart pisze:Mieli tylko zamienniki-na oryginalne do jutra musiałbym czekać,a jutro będe juz w drodze w delegację.Też mnie zdziwiło,że tak tanio.Za 1 świecę dałem jakoś 23PLN-uszczelka jakaś Włoska.Na alle lukałem to ceny świec wahaja się 22-200.Jak cos się będzie psuło,to dam znać-oby niejericho24 pisze:4 swiece i uszczelka pod klawiature tylko 150zl?sart pisze:Ja robiłem u rodziny w Warzymicach koło Sz-na-dałem 200.Staram sie dawać im nie mniej,jak biorą normalnie,bo oni zawsze za darmo mi chcą robić) Za świece i uszczelkę dałem kolo 150.
Za swiece placilem 35zl/szt, a uszczelka kpl. ok 80zl (zamiennik).
[A6 C5 1.8T 150km] czerwona turbina
To byłem jaaaaa...
A jakie te swiece kupiles?sart pisze:Mieli tylko zamienniki-na oryginalne do jutra musiałbym czekać,a jutro będe juz w drodze w delegację.Też mnie zdziwiło,że tak tanio.Za 1 świecę dałem jakoś 23PLN-uszczelka jakaś Włoska.Na alle lukałem to ceny świec wahaja się 22-200.Jak cos się będzie psuło,to dam znać-oby niejericho24 pisze:4 swiece i uszczelka pod klawiature tylko 150zl?sart pisze:Ja robiłem u rodziny w Warzymicach koło Sz-na-dałem 200.Staram sie dawać im nie mniej,jak biorą normalnie,bo oni zawsze za darmo mi chcą robić) Za świece i uszczelkę dałem kolo 150.
Za swiece placilem 35zl/szt, a uszczelka kpl. ok 80zl (zamiennik).
Do AWT to fabryczne sa NGK V37 PFRQ6. Cena od 32zl w gore.
Na teraz Ci nie napisze-ale świece były brane pod ten silnik .Byłem w 2-ch sklepach i mieli podobne ceny.Ja jak coś kupuję do wozu,to raczej nie patrzę na cenę-także może i moje były po 32.brałem w Auto-Delta.Mieli tylko takie,a ja na hura musiałem mieć-na lepsze,jak pisałem ,musiałbym kilka dni czekać.Jak dowiem się nazwę,to napiszę.
To byłem jaaaaa...
co do tematu to w lecie to normalka, ja mam obie czerwone, trzeba zadbac o dobre chłodzenie... niektorzy na forum wyciagaja halogeny na lato by wiecej powietrza chlodzilo badz ściagają wyciszenie pod maską... i chlodzic turbine nie gasząc silnika przez chwile po skoĂączonej jeżdzie.
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5
Jeśli chodzi o mnie auto stoi już chyba w 6 warsztacie tym razem u elektronika w sprawie zmiany map komputera które jak się dziś dowiedziałem zostały coś skorygowane ale problem niestety nie znikną.
W serwisie Audi zostałem poinformowany że w tych silnikach zawsze występowały z tym problemy i turbina się bedzie grzała do czerwoności ale po przejechaniu ze 20 km przy dobrym butowaniu jeżeli się grzeje w ciągu 2 min przy lekkiej jeźdźie tak że pół bloku silnika jest czerwone to jest coś nie tak i jest to niebezpieczne.
W aucie sprawdzonych zostało mnóstwo rzeczy bezskutecznie Dowiem się ile z tego co napisał Grzemo zostało zrobione być może wskazówki okażą się kluczowe
Jeszcze została elektronikowi koncepcja aby podmienić tym samym sprawdzić sterownik odpowiadający za sterowanie paliwem,
Przepraszam że odpowiadam po takim czasie wcześniej nie miałem możliwości jeżeli uda mi się naprawić maszynę to z pewnością poinformuje na forum przyczynę i sposób rozwiazania bo to jest dramat z tą turbiną
W serwisie Audi zostałem poinformowany że w tych silnikach zawsze występowały z tym problemy i turbina się bedzie grzała do czerwoności ale po przejechaniu ze 20 km przy dobrym butowaniu jeżeli się grzeje w ciągu 2 min przy lekkiej jeźdźie tak że pół bloku silnika jest czerwone to jest coś nie tak i jest to niebezpieczne.
W aucie sprawdzonych zostało mnóstwo rzeczy bezskutecznie Dowiem się ile z tego co napisał Grzemo zostało zrobione być może wskazówki okażą się kluczowe
Jeszcze została elektronikowi koncepcja aby podmienić tym samym sprawdzić sterownik odpowiadający za sterowanie paliwem,
Przepraszam że odpowiadam po takim czasie wcześniej nie miałem możliwości jeżeli uda mi się naprawić maszynę to z pewnością poinformuje na forum przyczynę i sposób rozwiazania bo to jest dramat z tą turbiną
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
Ja jednak stawiam przypchany KAT. póki nie wstawiłem DP też miałem Turbo czerwone
Teraz nawet po butowaniu sie nie świeci
Teraz nawet po butowaniu sie nie świeci
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
Ponieważ pojawiły się nowe postepy o ile mozna to tak nazwać zamieszczę też tu wypowiedź
Po kolejnych wysiłkach i wykorzystaniu wszelkich możliwości wraz z przegrzebaniem całej instalacji elektrycznej okazał się wadliwy przepływomierz oraz sonda co zostało wymienione natomiast nic nie wniosło do sprawy turbina jak się grzała tak się grzeje Auto otarło się o serwis gdzie wyjaśniło się że samochód ma podmieniony silnik o podobny lecz o innym oznaczeniu co z kolei wpływa na większe spalanie gdyż jest inne ciśnienie paliwa niż w fabrycznych ustawieniach mojego samochodu.
Problem u mnie jest taki że turbina nadal się grzeje tak jak się grzała gość z serwisu powiedział że nie ma sensu się z tym bawić gdyż w tych modelach problem występwał od zawsze i nie widzi jakiegokolwiek zagrożenia ze strony turbiny bo jak stwierdził na drodze tych modeli jeździ sporo i ludziom auta nie płoną nie wybuchają natomiast na pytanie uszkodzenia turbiny spowodowanym zbyt wysoką temperaturą uzyskałem odpowiedź że nie powinno się nic dziać
Dlatego też mam pytanie do was forumowicze czy w waszych modelach występuje taki kolorek turbiny przy jeździe w przedziale 2,5 - 4 tys obrotów na odcinku już 4/5 km
Efekt najlepiej oglądać w godzinach późniejszych wieczornych gdyż przez dzieĂą efekt jest praktycznie nie do zaobserwowania.
Prosze odpowiedzi ponieważ jeżeli nadarzy się wyjazd powyżej 500 km nie chciałbym mieć na drodze niespodzianki chce być w jak największym stopniu pewien auta.
Po kolejnych wysiłkach i wykorzystaniu wszelkich możliwości wraz z przegrzebaniem całej instalacji elektrycznej okazał się wadliwy przepływomierz oraz sonda co zostało wymienione natomiast nic nie wniosło do sprawy turbina jak się grzała tak się grzeje Auto otarło się o serwis gdzie wyjaśniło się że samochód ma podmieniony silnik o podobny lecz o innym oznaczeniu co z kolei wpływa na większe spalanie gdyż jest inne ciśnienie paliwa niż w fabrycznych ustawieniach mojego samochodu.
Problem u mnie jest taki że turbina nadal się grzeje tak jak się grzała gość z serwisu powiedział że nie ma sensu się z tym bawić gdyż w tych modelach problem występwał od zawsze i nie widzi jakiegokolwiek zagrożenia ze strony turbiny bo jak stwierdził na drodze tych modeli jeździ sporo i ludziom auta nie płoną nie wybuchają natomiast na pytanie uszkodzenia turbiny spowodowanym zbyt wysoką temperaturą uzyskałem odpowiedź że nie powinno się nic dziać
Dlatego też mam pytanie do was forumowicze czy w waszych modelach występuje taki kolorek turbiny przy jeździe w przedziale 2,5 - 4 tys obrotów na odcinku już 4/5 km
Efekt najlepiej oglądać w godzinach późniejszych wieczornych gdyż przez dzieĂą efekt jest praktycznie nie do zaobserwowania.
Prosze odpowiedzi ponieważ jeżeli nadarzy się wyjazd powyżej 500 km nie chciałbym mieć na drodze niespodzianki chce być w jak największym stopniu pewien auta.
dokładnie,R.K.O. pisze:Ja jednak stawiam przypchany KAT. póki nie wstawiłem DP też miałem Turbo czerwone
Teraz nawet po butowaniu sie nie świeci
A6 1.8T AJL 180KM 0-100km/h
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
W niedziele jechałem odcinek DK1 od KamieĂąska do Radomska z prędkością 200km/h i troche wyżej - akurat była piękna pogoda i "pusta" trasa. Autko przyspiesza jakby miało wiecej niz 200KM (mam porównanie z autem ojca 204KM Seat) i po "przegarowaniu" go - obroty w granicach 5000 rpm przy 200km/h szybko otworzyłem maske i sprawdziłem czy Turbina sie świeci - specjalnie w cieniu stanałem - i zero objawów świecenia i czerwonego koloru - wszystko w najlepszym porządku. Jedynie Kat. - mieszanka gdyby sie dopalała w Turbo uszkadzałaby Kata oraz fałszowałaby wskazania sondy Bank 1 (przed Katem). Dodam , ze taki "zabieg" wpłynął baaaardzo pozytywnie na szybkosć wstawania Turbawki. reaguje jeszcze bardziej ostro
Pozdrawiam i wybebesz Kata.
Pozdrawiam i wybebesz Kata.
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
tak zrobiłem 3 dni później HattoriHonza 22:00 przegarówka 200km/h na długim odcinku i.... nic nie świeci wszystko normalnie - przy czym Turbo u mnie inne i nie ma sie co dziwić jest ok. Także jak dla mnie przytkany Katalizator albo mniej drożny wydech.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
Hmm, ale ja po tym jak mnie czerwone turbo przestraszyło spytałem mechanika o to. Powiedział, że zwykłego kredensa 1.5 jak przygazować ostro w nocy to kolektor będzie się świecił, więc nie powinno mnie dziwić TURBO w 2x mocniejszym aucie. I że powinienem się martwić jakby świeciło się od zwykłej jazdy(kat). A tak jak jest to norma - mam niezbity argument, że chłodzenie turbiny to nie czcze gadanie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga