Witam, ostatnio u mnie w audi coś zaczęło stukać w pobliżu lewej głowicy, stukanie połączone z jakby uciekającym powietrzem przy każdym stuku, zgasiłem silnik, odpaliłem na nowo, dodałem gazu i jakby coś pękło w silniku i przestało stukać, temperatura trzyma sie normalnie, ciśnienie oleju również, oleju z silnika nie ubywa a auto cały czas jeździ normalnie, nie straciło mocy od tamtej pory zrobione już ponad 500km, co to mogło być?
Czy zdjęcie miski olejowej jest dobrym pomysłem a żeby zobaczyć czy nic w niej przypadkiem nie ma?
Pacjent 2.8 v6 bez quattro
Chwilowe Stukanie w Silniku
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 23 sty 2019, 11:06
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
Chwilowe Stukanie w Silniku
Ostatnio zmieniony 13 sty 2021, 22:35 przez jakubek120597, łącznie zmieniany 1 raz.
Kuba
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Chwilowe Stukanie w Silniku
Może nagraj nam ten dźwięk bo nie sztuka od razu wszystko rozebrać :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 23 sty 2019, 11:06
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
Re: Chwilowe Stukanie w Silniku
Problem w tym, że już nie stuka, edytowałem wyżej bo nie sprecyzowałem :PNikostratus pisze: ↑09 sty 2021, 22:12Może nagraj nam ten dźwięk bo nie sztuka od razu wszystko rozebrać :D
Dziś podpinałem auto pod komputer i z silnika wyszukało mi kilka błędów:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 551 AE
Component: 2.8L V6/5V MOTR HS D01
Coding: 05102
Shop #: WSC 02324
4 Znalezione:
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Czujnik tlenu (lambda) B1 S1: brak aktywności
P0134 - 35-10 - - - Przerywany
17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings
P1559 - 35-00 - -
17967 - Część sterująca zaworu przepustnicy (J338): usterka w ustawieniach podstawowych
P1559 - 35-00 - -
17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached
P1565 - 35-00 - -
17973 - Siłownik przepustnicy (J338): dolny ogranicznik nie został osiągnięty
P1565 - 35-00 - -
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
26-00 - Output Open
01247 - Filtr z węglem aktywnym (EVAP) Zawór elektromagnetyczny 1 systemu (N80)
26-00 - Wyjście otwarte
Readiness: N/A
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 820 043 L
Component: A6-Klimavollautomat D64
Coding: 00063
Shop #: WSC 02325
3 Znalezione:
01809 - Actuating Motor for Temperature Flap: Left (V158)
41-00 - Blocked or No Voltage
01809 - Silnik uruchamiający klapę temperatury: lewy (V158)
41-00 - Zablokowany lub brak napięcia
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap: Right (V159)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01810 - Silnik uruchamiający klapę temperatury: prawy (V159)
41-10 - Zablokowany lub brak napięcia - przerywany
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01274 - Silnik pozycjonujący klapy przepływu powietrza (V71)
41-10 - Zablokowany lub brak napięcia - przerywany
Kuba
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga