[ANK 4.2 340 KM] Brak 4 cylindra po zmianie łańcuchów rozrzą
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
Tu problem jest złożony bo to reakcja łańcuchowa. Zaczeliśmy od najprostszych rzeczy a okazuje się, że to cała głowica jest punktem zapalnym.
Dziś mają przyjechać wałki i jeśli to nie pomoże to będzie świadczyło, że problem tkwi w samej głowicy a nie jej osprzęcie.
Dziś mają przyjechać wałki i jeśli to nie pomoże to będzie świadczyło, że problem tkwi w samej głowicy a nie jej osprzęcie.
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Jest jakiś trop. Dziś przyszły używane ale w bardzo dobrym stanie wałki na głowicę 1-4. Pierwsze co zauwazyłem to różnice w sposobie oznaczeń.
Te, które otrzymałem mają oznaczenia na zębatkach i na wałku w typowy sposób dla audi - odlew. Natomiast w tych co są na aucie odlew jest tylko na wałku a na zębatce jest coś w rodzaju graweracji pismem odręcznym - trop jest taki, ze to zamienniki.
Pytanie tylko na ile muszą być słabej jakości, że takie spustoszenie zrobiły w mojej kieszeni... ?!
Oby to był dobry kierunek a nie tylko przypadek.
Te, które otrzymałem mają oznaczenia na zębatkach i na wałku w typowy sposób dla audi - odlew. Natomiast w tych co są na aucie odlew jest tylko na wałku a na zębatce jest coś w rodzaju graweracji pismem odręcznym - trop jest taki, ze to zamienniki.
Pytanie tylko na ile muszą być słabej jakości, że takie spustoszenie zrobiły w mojej kieszeni... ?!
Oby to był dobry kierunek a nie tylko przypadek.
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
Ciężko stwierdzić czy są czy nie. Mają nabite numery + tą dzwiną graweracje. Nie było do czego porównać. Choć obok stoi moje byłe S6 ale nie chcieliśmy mu grzebać (podobnie nie chcieliśmy ruszać głowicy 5-8). Trochę w tym lenistwa...
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Jeden wałek (wydechowy) się przycierał - oba są prawdopodobnie nie oryginalne. Po rozgrzaniu silnika miał coraz ciężej co powodowało napięcie na pasku rozrządu. Aż w końcu nie wytrzymał i połowa tego paska od zewnętrznej części (zeby całe) się porozrywało. Weszły w dół układu i przy wale się sklinowały stąd silnik stanął. Kolizji nie było. Poprostu przycierający wałek stawiając opór zerwał pasek a on zblokował rozrząd (tak jednym zdaniem).
[ Dodano: 2015-12-05, 00:28 ]
Silnik dziś ożył.
Po kolizji na 3 cylidnrach...obróbce kapitalenj obu głowic dziś zagadał od kopa. Ładnie pracuje aż jestem dumny z roboty chłopaków (ESSA Gdynia Wiczlino). Po adaptacji przepustnicy silnik pracuje na tyle równo że nie odczuwa się jakichkolwiek drgań na budzie.
Rozrząd coprawda jest na -7 i 1 ale wiemy już gdzie jest błąd tego rozjazdu. Czeka mnie wymiana halla głowicy 1-4.
Jutro skłądamy ryj i w przyszłym tygodniu auto pojedzie na hamownie
[ Dodano: 2015-12-05, 00:28 ]
Silnik dziś ożył.
Po kolizji na 3 cylidnrach...obróbce kapitalenj obu głowic dziś zagadał od kopa. Ładnie pracuje aż jestem dumny z roboty chłopaków (ESSA Gdynia Wiczlino). Po adaptacji przepustnicy silnik pracuje na tyle równo że nie odczuwa się jakichkolwiek drgań na budzie.
Rozrząd coprawda jest na -7 i 1 ale wiemy już gdzie jest błąd tego rozjazdu. Czeka mnie wymiana halla głowicy 1-4.
Jutro skłądamy ryj i w przyszłym tygodniu auto pojedzie na hamownie
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga