Witam, proszę o pomoc. Od jakiegoś czasu sporadycznie załącza mi się kontrolka EPC oraz ESP, auto wtedy w trybie awaryjnym ma małą moc, aż w końcu gaśnie silnik. Po ponownym odpaleniu problem znika, kontrolki gasną i tak do następnego razu. Dodam, że jakby miał mniejszą moc(ale może to tylko podświadome odczucia) i lekko falują obroty. Za pierwszym razem wyskoczyły błędy:
17951 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Small
P1543 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor or B1 S1: Manlfunction in circuit
P0130 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal
P1171 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
17953 - Throttle valve Controller: Malfunction
P1545 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Po usunięciu błędów, jakieś 2 tyg po sytuacji, sprawdziłem ponownie błędy wtedy był tylko jeden:
17951 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Small
P1543 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Wtedy zrobiłem logi statyczne i dynamiczne na grupach 033, 032, 003. :
http://vaglog.pl/log-031_033_003_c0E4CN3.html
http://vaglog.pl/log-031_033_003_4bwm5.html
Mam jeszcze jeden problem a mianowicie (nie wiem czy jest związany z sytuacją opisaną powyżej, bo występuje odkąd kupiłem A6) jak ruszam musze długo przytrzymywać sprzęgło, bo jak w miarę szybko chcę ruszyć autem dzieje się tak jakby efekt kangura, szarpie autem ciężko jest ruszyć, podczas jazdy przy zmianie biegów i szybkim puszczeniu sprzegła jest mocne szarpnięcie, biegi podczas jazdy należy zmieniać i również puszczać powolutku sprzęgło.
Proszę o pomoc. Pozdrawiam
[ALT 2.0 131 KM] błedy oraz tryb awaryjny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 543/005443
Wygląda to na problem z przepustnica które ponoć w alt się zdarzaja. Ten blad jest pięknie ściśle związany z tym puszczaniem sprzęgla. Co bym zrobił : przeczyscil ja, zaadaptowal, obejrzal kable, spr prądy, moze odpial do testu, zalarwil jakaś na podmianke. Generalnie reszta logow tez jakoś super nie wygląda... Ubog, maf zaniza... No ale czepilbym się najpierw przepustnicy
Wygląda to na problem z przepustnica które ponoć w alt się zdarzaja. Ten blad jest pięknie ściśle związany z tym puszczaniem sprzęgla. Co bym zrobił : przeczyscil ja, zaadaptowal, obejrzal kable, spr prądy, moze odpial do testu, zalarwil jakaś na podmianke. Generalnie reszta logow tez jakoś super nie wygląda... Ubog, maf zaniza... No ale czepilbym się najpierw przepustnicy
Dzięki za podpowiedź, spróbuje własnymi rękami lub rękami mechanika przeczyścić przepustnice, niestety nie jestem w stanie podmienić przepustnice dla sprawdzenia, bo nie mam skąd załatwić. A jeżeli chodzi o logi to po logach przeczyszczałem przepływomierz, ale po czyszczeniu jeszcze nie robiłem logów i niewiem czy coś się poprawiło a Ubog co oznacza i co sprawdzić 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Ubogo znaczy że jest uboga mieszanka paliwo powietrzna. Albo za mało paliwa albo za dużo powietrza. Świadcza o tym wartości w 033. Powiedzmy w zakresie +/-5 uważa się za spoko. Ty masz +19 nawet. MAF pokazać musi 131KM*0.8 czyli koło 105g/s jest 90. Tylko czy u Ciebie nie jest tak że ta przepustnica się coś nie otwiera i przez to MAF jest zaniżony...nie dam głowy uciąć.