Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Błąd przepływomierza 16486 - niskie napięcie, brak osprzętu

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
furido
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 16 paź 2015, 13:50
Lokalizacja: Świdnik

Błąd przepływomierza 16486 - niskie napięcie, brak osprzętu

Post autor: furido » 04 lis 2015, 19:43

Witajcie
Pytanko co sprawdzić i jak wyeliminować błąd(czy wymiana przepływki konieczna)
Dajcie znać jakie są objawy takiej awarii, moje c5 jeżdzi bez problemu(jedyne co przyuważyłem to lekko nie równe niskie obroty.

esVteca
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 03 lis 2015, 21:18
Imię: Tomasz
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Krakow

Post autor: esVteca » 04 lis 2015, 19:57

czesto przy bedzie jest dopisane czy blad jest "staly" albo "chwilowy". Chwilowy moze oznaczac problem z wtyczka i zabezbieczniem wtyczki przed wypieciem.

furido
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 16 paź 2015, 13:50
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: furido » 04 lis 2015, 20:02

ten zaraz po skasowaniu pojawia się ponownie , oprócz niego sporadycznie pojawił się błąd 18010 napięcie zasilania sterownika silnika za niskie 30

Po skasowaniu ten zniknął ale ten od przepływki został

esVteca
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 03 lis 2015, 21:18
Imię: Tomasz
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Krakow

Post autor: esVteca » 04 lis 2015, 21:16

sprawdz wtyczke, wyciagnij kabel z peszla i doklanie caly przepatrz. Niemasz zadnych problemow z odpalaniem samochodu? nie rozladowywuje sie akumulator? ciezko kreci ?

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 04 lis 2015, 22:45

U mnie ciagle jest blad 16487 (za wysokie napiecie wejscia) i chyba z 2 razy zamiast tego pojawil mi sie wlasnie ten 16486. Mi tez autko jezdzi elegancko,spalanie normalne,test przeplywki na 3 biegu w logach bardzo dobrze i tez tylko wolne obroty faluja miedzy 680-720 obrotow. Psikalem tym samostartem na wtyczke od przeplywki ale to nic nie dalo. Tez nie wiem gdzie problem moze byc,slyszalem ze wymiana przeplywki nic nie dawala.

gocci
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 19 maja 2011, 00:29
Lokalizacja: Katowice

Post autor: gocci » 05 lis 2015, 13:15

Zerknij na mój temat:
aeb-18-150-km-a6-c5-18t-98-odpala-i-gas ... t78249.htm

Miałem ten sam problem:
- sprawdź czy nie masz wody pod akumulatorem bo u mnie zaczęło się od zatkanego odpływu i małej "powodzi" pod aku
- jak już kolega wcześniej napisał sprawdź przewody. Wiązek na tym etapie bym nie rozbierał tylko miernikiem sprawdził czy idą sygnały do wtyczek z komputera i czy napięcia są prawidłowe.
- sprawdź bezpieczniki
- wyczyść styki na wtyczce i gnieździe do przepływki i przy komputerze - u mnie były lekko zaśniedziałe i być może to było powodem błędu
- jak to wszystko nie pomoże to chyba zostanie albo wymiana przepływki albo wymiana kompa

I jeszcze jedno: ponoć przy tym błędzie czyszczenie czujnika przepływomierza nie jest konieczne i nic nie da bo błąd nie jest związany z podawaniem błędnych wartości tylko z jakością sygnału lub jego odbiorem przez komputer.
Nie jeździj szybciej niż Twój Anioł Stróż potrafi latać...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja