[ AEB 1.8 150 KM] Błąd przepływki na kompie.
[ AEB 1.8 150 KM] Błąd przepływki na kompie.
Witam wszystkich,Mam problem z mocą auta, po wizycie u mechaniora od kompa okazało sie ze mam błąd przepływki i n75. Zawór juz zrobiony i jest lepiej. Co do przepływki to kumpel doradził mi żebym ją odpiął i przejechał sie bez, jeżeli będzie dużo lepiej tzn ze na 100% przepływka. Dzis odpiąłem przepływke i przejechałem sie, różnicy nie widze. A teraz moje pytanie czy faktycznie bez podłączonej przepływki auto będzie chodziło tak jakby była ona sprawna? a moze dopiero gdy założę nową mechanior skasuje błąd i wtedy dopiero bedzie efekt? Czy musi uruchomić ją przez kompa?Nie chciałbym na darmo wydawać kasy na przepływke która nic nie zmieni,czy może kupić tą przepływke jezeli komputer pokazuje jej błąd. Prosze o wyrozumiałośc.dzieki za pomoc
ps. Jeszcze mam pytanie, od ilu tys czuc jak ciągnie u was turbo? u mnie gdzies dopiero 3tysiace
ps. Jeszcze mam pytanie, od ilu tys czuc jak ciągnie u was turbo? u mnie gdzies dopiero 3tysiace
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
po odlaczeniu przepływki nie bedzie lepiej kolego... poprostu wpada w tryb awaryjny audi i mozna dojechac do warsztatu/domu tak tłumaczac laicko :P W pamieci kompa sa teoretyczne wartosci masowe powietrza i po odlaczeniu przeplywki komp sobie je bierze z banku pamieci.
Jak masz problem z moca i wszystkie przewody podcisnieniowe,DV OK to zmien przeplywke na zaś a tym bardziej ,ze wywalilo blad MAFa... sam lizak(wkład) przepływki koło 300zł w Inter-carsie
a sprawdzic przepływke łatwo robiac logi dynamiczne poszukaj w szukajce czym i jak to zrobic(duzo pisania) :P po tym bedzie wiadomo na 100% co dolega
u mnie po wymianie MAFa bez skasowania bledu chodzil jak szatan i check engine po kilku kilometrach zgasł
Jak masz problem z moca i wszystkie przewody podcisnieniowe,DV OK to zmien przeplywke na zaś a tym bardziej ,ze wywalilo blad MAFa... sam lizak(wkład) przepływki koło 300zł w Inter-carsie
a sprawdzic przepływke łatwo robiac logi dynamiczne poszukaj w szukajce czym i jak to zrobic(duzo pisania) :P po tym bedzie wiadomo na 100% co dolega

u mnie po wymianie MAFa bez skasowania bledu chodzil jak szatan i check engine po kilku kilometrach zgasł

Mercedes W124 2.0i -pierwsze auto 
VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...

VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...
czyli kumpel nie miał racji co do odłaczenia przepływki i przez to sprawdzenia. czyli radzisz wymienic sam wkład czyli to:Dagoth pisze:po odlaczeniu przepływki nie bedzie lepiej kolego... poprostu wpada w tryb awaryjny audi i mozna dojechac do warsztatu/domu tak tłumaczac laicko :P W pamieci kompa sa teoretyczne wartosci masowe powietrza i po odlaczeniu przeplywki komp sobie je bierze z banku pamieci.
Jak masz problem z moca i wszystkie przewody podcisnieniowe,DV OK to zmien przeplywke na zaś a tym bardziej ,ze wywalilo blad MAFa... sam lizak(wkład) przepływki koło 300zł w Inter-carsie
a sprawdzic przepływke łatwo robiac logi dynamiczne poszukaj w szukajce czym i jak to zrobic(duzo pisania) :P po tym bedzie wiadomo na 100% co dolega
u mnie po wymianie MAFa bez skasowania bledu chodzil jak szatan i check engine po kilku kilometrach zgasł
ok, a wiec kupie sam lizak ,mam nadzieje ze pomoze tak jak u ciebie

dzieki za pomoc
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
oczywiscie ze inna
w AEB tez mialem przypadek widziec dwa rodzaje... w passacie mialem wogole inny numer jak w audi a4
Jeden Pierburg zastepuje kilkadziesiat rodzajów BOSCHa
i wlasnie taka zakladalem

Jeden Pierburg zastepuje kilkadziesiat rodzajów BOSCHa

Mercedes W124 2.0i -pierwsze auto 
VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...

VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...
Do AWT Pierburg robi dwa rodzaje 7.22684.08.0 (210zł) i 7.22684.15.0 (290zł)
w AEB szły BOSCHa:
0 280 217 112 666zł
0 280 217 117 400zł
0 986 280 201 425zł
to z rabatami ceny dla mnie w Inter-Cars
musisz numer z obudowy przepływki spisac... jest mozliwosc tez w ASO zdac stara i kupic taniej nowa(regenerowana)
w AEB szły BOSCHa:
0 280 217 112 666zł
0 280 217 117 400zł
0 986 280 201 425zł
to z rabatami ceny dla mnie w Inter-Cars
musisz numer z obudowy przepływki spisac... jest mozliwosc tez w ASO zdac stara i kupic taniej nowa(regenerowana)
Mercedes W124 2.0i -pierwsze auto 
VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...

VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...
http://allegro.pl/przeplywomierz-bosch- ... 53761.htmlDagoth pisze:Do AWT Pierburg robi dwa rodzaje 7.22684.08.0 (210zł) i 7.22684.15.0 (290zł)
w AEB szły BOSCHa:
0 280 217 112 666zł
0 280 217 117 400zł
0 986 280 201 425zł
to z rabatami ceny dla mnie w Inter-Cars
musisz numer z obudowy przepływki spisac... jest mozliwosc tez w ASO zdac stara i kupic taniej nowa(regenerowana)
niby tez boscha ale czy oryginał?
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
errorw aukcji jest
Nr katalogowy Bosch: 0 986 280 210, 0 986 218 032
Nr katalogowy VW/Audi: 06A 906 461 D
czyli nie pasuje.
Tobie potrzebna przepływka taka, jak napisał Dagoth.
Numer Audi/VW możesz sprawdzić w ETKA online http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 , wystarczy kliknąć CarProg2 i potem już "z górki"
Tam byłe dwie różne ze względuy na rokprod/numer silnika
Nr katalogowy Bosch: 0 986 280 210, 0 986 218 032
Nr katalogowy VW/Audi: 06A 906 461 D
czyli nie pasuje.
Tobie potrzebna przepływka taka, jak napisał Dagoth.
Numer Audi/VW możesz sprawdzić w ETKA online http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 , wystarczy kliknąć CarProg2 i potem już "z górki"

[ AEB 1.8 150 KM]
kurde nawet o tej etce nie słyszałem, fajna sprawa, wychodzi na to ze do AEB nr katalogowy przepływomierza to: 058133471ATeEs pisze:errorw aukcji jest
Nr katalogowy Bosch: 0 986 280 210, 0 986 218 032
Nr katalogowy VW/Audi: 06A 906 461 D
czyli nie pasuje.
Tobie potrzebna przepływka taka, jak napisał Dagoth.
Numer Audi/VW możesz sprawdzić w ETKA online http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 , wystarczy kliknąć CarProg2 i potem już "z górki"Tam byłe dwie różne ze względuy na rokprod/numer silnika

było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
A jaki numer podwozia ma Twój samochód?
Bo jak niższy niż 4B...W...080000 to pasuje 058133471A
A jak numer jest wyższy niż 4B...W...080001 to pasuje 037906461C (€237,50) oraz tańszy 037906461CX (€116,00)

Ponieważ w opisie masz 1998 rok prod to zakładam, że masz 037906461C.
Przy okazji, CHYBA jak na końcu jest X to cena obowiązuje przy zwrocie starej części do ASO. Kulczyk liczy coś ok 5 zł za € więc przy zwrocie w ASO powinieneś oryginał regenerowany kupić za ok 580 zł albo BOSCHA 0 280 217 117 w Intercars za 618 zł (widzę w sklepie internetowym, że mają jeszcze jedną szt) bo z kolei inny pasujący BOSCH 0 986 280 201 to już 727zł <szok>

Bo jak niższy niż 4B...W...080000 to pasuje 058133471A
A jak numer jest wyższy niż 4B...W...080001 to pasuje 037906461C (€237,50) oraz tańszy 037906461CX (€116,00)

Ponieważ w opisie masz 1998 rok prod to zakładam, że masz 037906461C.
Przy okazji, CHYBA jak na końcu jest X to cena obowiązuje przy zwrocie starej części do ASO. Kulczyk liczy coś ok 5 zł za € więc przy zwrocie w ASO powinieneś oryginał regenerowany kupić za ok 580 zł albo BOSCHA 0 280 217 117 w Intercars za 618 zł (widzę w sklepie internetowym, że mają jeszcze jedną szt) bo z kolei inny pasujący BOSCH 0 986 280 201 to już 727zł <szok>
wydaje mi sie ze mam 4B, ale dla pewnosci wrzuce wlepke:TeEs pisze:A jaki numer podwozia ma Twój samochód?![]()
Bo jak niższy niż 4B...W...080000 to pasuje 058133471A
A jak numer jest wyższy niż 4B...W...080001 to pasuje 037906461C (€237,50) oraz tańszy 037906461CX (€116,00)
Ponieważ w opisie masz 1998 rok prod to zakładam, że masz 037906461C.
Przy okazji, CHYBA jak na końcu jest X to cena obowiązuje przy zwrocie starej części do ASO. Kulczyk liczy coś ok 5 zł za € więc przy zwrocie w ASO powinieneś oryginał regenerowany kupić za ok 580 zł albo BOSCHA 0 280 217 117 w Intercars za 618 zł (widzę w sklepie internetowym, że mają jeszcze jedną szt) bo z kolei inny pasujący BOSCH 0 986 280 201 to już 727zł <szok>
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T