[AEB 1.8 150 KM] błąd 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym
[AEB 1.8 150 KM] błąd 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym
sprawdziłem błędy w silniku i mam jeden błąd 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym nie osiągana wartość kontrolna -błąd sporadyczny może to coś z tym związane ? ten błąd wywaliło po tym jak wyjąłem przepustnice wyczyściłem ją poskładałem poskręcałem węże i wg.mnie jest ok oraz na turbinie zdjąłem taką czarną puszeczkę gdzie podpięty był wąż nie wiem jak się ona nazywa ale w środku w niej siedzi jakiś trzpień i sprężyna wyjąłem to i też przeczyściłem takim środkiem do czyszczenia układu dolotowego (pełno było glutów w środku)
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2017-12-29, 18:26 ]
Tak ma wyglądać temat!
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2017-12-29, 18:26 ]
Tak ma wyglądać temat!
Ostatnio zmieniony 29 gru 2017, 18:26 przez pwirkus, łącznie zmieniany 1 raz.
[AEB 1.8 150 KM]
Proszę o pomoc w znalezieniu zaworu N75 bo nie mogę nigdzie go zlokalizować oraz następna rzecz jak mam kolektor dolotowy i nad przepustnicą jest taki króciec w tym kolektorze i jest in zaślepiony,czemu jaki powód ? oraz obok zbiorniczka od wspomagania jest taki gumowy wężyk wychodzący z trójnika plastikowego który idealnie pasuje długością do tego króćca w kolektorze dolotowym i też jest on zaślepiony zatkany natomiast na odpalonym silniku i usunięciu tej śruby co zatyka ten wężyk gumowy silnik nie zmienia obrotów ani nie faluje ani nic podpowie mi ktoś co i jak ?Kolejna sprawa obok turbiny jest taki plastikowy zawór regulacyjny ciśnienia doładowania który już zamówiłem i na przewodzie jest jakiś elektrozawór do czego on służy?
Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku.
Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
5 to regualtor ciśnienia paliwa
do 7 ( wyjscie odpowietzenia koło filtra oleju ) idzie ten własnie krociec z kolektora w górnej prawej części twojego zdjęcia
ten waż podejrzewam że idzie może do zbiornika podciśnienia w nadkolu , nie wiem to już ty musisz wyśledzić , a gdzie masz wpete podciśnienie z reduktora??
do 7 ( wyjscie odpowietzenia koło filtra oleju ) idzie ten własnie krociec z kolektora w górnej prawej części twojego zdjęcia
ten waż podejrzewam że idzie może do zbiornika podciśnienia w nadkolu , nie wiem to już ty musisz wyśledzić , a gdzie masz wpete podciśnienie z reduktora??
Witam ponowne naszła mnie taka myśl ponieważ w bagażniku we wlepce siedzi kod silnika AJP natomiast ja mam AEB Turbo nie wiem o co chodzi ale ja mam samochód jako 2 właściciel w PL od roku 2016 marzec poprzedni właściciel nie wymieniał silnika wstawiał tylko gaz,ale do rzeczy czy ten wężyk który pokazałem na zdjęciu nie jest czasem do ,,gruszki,, tempomatu ? ponieważ porobiłem dużo w autku wymieniłem olej filtry ten zaworek koło turbiny ( plastikowa czarna puszeczka).Wymieniłem olej z filtrem i uszczelką w skrzyni i miałem nadal błąd z czujnikiem temperatury dziś też wymieniony i jest ok żadnych błędów poza jednym że nie rozpoznaje biegów oraz brake swich ale światła się zapalają stopu.Z tym w piątek jadę do elektromechanika.Na przepustnicy mam na linkę jest ten dzyndzel do którego podłącza się geuszkę od tempomatu ale ktoś widocznie to zdemontował.