Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[AEB 1.8 150 KM] błąd 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym

Silniki benzynowe
pwirkus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 19 gru 2017, 18:25
Lokalizacja: Słupsk

[AEB 1.8 150 KM] błąd 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym

Post autor: pwirkus » 29 gru 2017, 15:53

sprawdziłem błędy w silniku i mam jeden błąd 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym nie osiągana wartość kontrolna -błąd sporadyczny może to coś z tym związane ? ten błąd wywaliło po tym jak wyjąłem przepustnice wyczyściłem ją poskładałem poskręcałem węże i wg.mnie jest ok oraz na turbinie zdjąłem taką czarną puszeczkę gdzie podpięty był wąż nie wiem jak się ona nazywa ale w środku w niej siedzi jakiś trzpień i sprężyna wyjąłem to i też przeczyściłem takim środkiem do czyszczenia układu dolotowego (pełno było glutów w środku)

[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2017-12-29, 18:26 ]
Tak ma wyglądać temat!
Ostatnio zmieniony 29 gru 2017, 18:26 przez pwirkus, łącznie zmieniany 1 raz.

pwirkus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 19 gru 2017, 18:25
Lokalizacja: Słupsk

[AEB 1.8 150 KM]

Post autor: pwirkus » 31 gru 2017, 17:27

Proszę o pomoc w znalezieniu zaworu N75 bo nie mogę nigdzie go zlokalizować oraz następna rzecz jak mam kolektor dolotowy i nad przepustnicą jest taki króciec w tym kolektorze i jest in zaślepiony,czemu jaki powód ? oraz obok zbiorniczka od wspomagania jest taki gumowy wężyk wychodzący z trójnika plastikowego który idealnie pasuje długością do tego króćca w kolektorze dolotowym i też jest on zaślepiony zatkany natomiast na odpalonym silniku i usunięciu tej śruby co zatyka ten wężyk gumowy silnik nie zmienia obrotów ani nie faluje ani nic podpowie mi ktoś co i jak ?Kolejna sprawa obok turbiny jest taki plastikowy zawór regulacyjny ciśnienia doładowania który już zamówiłem i na przewodzie jest jakiś elektrozawór do czego on służy?
Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 31 gru 2017, 22:13

najlepiej jakbyś fotki porobił z zaznaczeniem o co chodzi , każdy 1.8T ma czasem małe różnice

pwirkus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 19 gru 2017, 18:25
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: pwirkus » 31 gru 2017, 23:13

Obrazek

Obrazek

Poprawiłem twoje zdjęcia. . <luzik>
Ostatnio zmieniony 01 sty 2018, 08:38 przez pwirkus, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 01 sty 2018, 00:18

no fotki bomba , wszystko widać ;)

tu masz schemat dla AEB, AJL , ten przewód powinien iśc do trójnika przy odpowietrzeniu skrzyni korbowej , koło numeru 7
Obrazek

pwirkus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 19 gru 2017, 18:25
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: pwirkus » 01 sty 2018, 15:02

Czyli ten wezyk co widac luzem ktory jest na tym foto ze sruba wpiac w ten krociec kolektora ?a za co odpowiada odpowietrzenie skrzyni korbowej ?czyli wg.schematu 7 połączyć z 5 ?

[ Dodano: 2018-01-01, 15:02 ]
Zdjęcie z opisem
Obrazek

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 01 sty 2018, 18:23

5 to regualtor ciśnienia paliwa


do 7 ( wyjscie odpowietzenia koło filtra oleju ) idzie ten własnie krociec z kolektora w górnej prawej części twojego zdjęcia

ten waż podejrzewam że idzie może do zbiornika podciśnienia w nadkolu , nie wiem to już ty musisz wyśledzić , a gdzie masz wpete podciśnienie z reduktora??

pwirkus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 19 gru 2017, 18:25
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: pwirkus » 03 sty 2018, 20:10

Witam ponowne naszła mnie taka myśl ponieważ w bagażniku we wlepce siedzi kod silnika AJP natomiast ja mam AEB Turbo nie wiem o co chodzi ale ja mam samochód jako 2 właściciel w PL od roku 2016 marzec poprzedni właściciel nie wymieniał silnika wstawiał tylko gaz,ale do rzeczy czy ten wężyk który pokazałem na zdjęciu nie jest czasem do ,,gruszki,, tempomatu ? ponieważ porobiłem dużo w autku wymieniłem olej filtry ten zaworek koło turbiny ( plastikowa czarna puszeczka).Wymieniłem olej z filtrem i uszczelką w skrzyni i miałem nadal błąd z czujnikiem temperatury dziś też wymieniony i jest ok żadnych błędów poza jednym że nie rozpoznaje biegów oraz brake swich ale światła się zapalają stopu.Z tym w piątek jadę do elektromechanika.Na przepustnicy mam na linkę jest ten dzyndzel do którego podłącza się geuszkę od tempomatu ale ktoś widocznie to zdemontował.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 03 sty 2018, 21:20

AJP to 1.8 125KM , widocznie swap był

co do tempomatu to możliwe , a jest pompka pod pompą ABS??

jak nie rozpoznaje biegów?

pwirkus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 19 gru 2017, 18:25
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: pwirkus » 03 sty 2018, 22:38

Jak na zdjęciu ten jeden błąd mi pozostal.Na liczniku co prawda pokazuje w jakim położeniu znajduje się wybierak ale jak włącze ,,R,, i mimo że bezpiecznik sprawny żarówki też jak światła wstecznego nie ma tak nie ma.
Błąd nr.1119

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 03 sty 2018, 22:52

a jakie błedy w skrzyni?

co do wstecznego skoro to swap to teraz szukaj gdzie co pokombinowali :(

podejrzewam że tym AJP był tempomat i stąd instalacja

pwirkus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 19 gru 2017, 18:25
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: pwirkus » 03 sty 2018, 23:10

Brake swich ale to związany wg.mnie z tempomatem że jak byłto go rozłączało,bo stop świeci oraz elektromagnes się włącza gdy wcisnę hamulec.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 03 sty 2018, 23:39

a jaki kod skrzyni miałeś obok kodu silnika we wlepce? DMU?

pwirkus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 19 gru 2017, 18:25
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: pwirkus » 04 sty 2018, 07:44

Tak DMU lub DMV nie jestem w stanie odczytać ponieważ zbiornik LPG zasłania.Dodam że mam 5-cio biegową skrzynię i wsteczny.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 04 sty 2018, 09:14

no dużo się wyjaśniło , wcześniej też był automat ale ten 4 biegowy , bez możliwości zmiany ręcznej

teraz masz tiptronika tak?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja