Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AEB 1.8 150 KM] bardzo nierówna praca silnika po uruchomie

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
BYLLY871
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 10 lut 2013, 20:05
Lokalizacja: Niemcy

[ AEB 1.8 150 KM] bardzo nierówna praca silnika po uruchomie

Post autor: BYLLY871 » 10 lut 2013, 20:39

Witam:) moim problemem jest jak uruchomię silnik to bardzo skacze na obrotach, czasami pare razy zgaśnie:( już wiele żeczy sprawdziłem, wymieniłem i dalej nie ma poprawy:( wymieniłem już sonde za katem, świece, filtr powietrza, cewki, wszystkie przewodu podcisnieniowe, odme, kompresie terz już sprawdzałem i na wszystkich ma po 13,5 już sam nie wiem co jeszcze mam sprawdzić:( z góry dziękuje za podpowiedzi

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 10 lut 2013, 20:41

BYLLY871,
_powitania

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 10 lut 2013, 20:50

BYLLY871, sporo już wymieniłeś ale do sprawdzenia jest jeszcze trochę.
Vag jest ??
Na Twój problem jeszcze ma wpływ przepływomierz, przepustnica, czujnik temperatury, nieszczelny dolot itp.
Tylko nie wymieniaj :) , a po kolei sprawdzaj i eliminuj.
Ten problem na obu paliwach ??

BYLLY871
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 10 lut 2013, 20:05
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: BYLLY871 » 10 lut 2013, 20:55

tak na obu paliwach tak samo, vag nie widzi żadnych błędów, mam jeszcze jedno pytanko jak odłącze napięcie od tych zaworków podcisnieniowych pod kolektorem ssącym to powinna być jakaś różnica?? bo u mnie nie ma żadnej,

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 10 lut 2013, 20:56

Odepnij wtyk z przepływki i zobacz czy będzie poprawa.

BYLLY871
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 10 lut 2013, 20:05
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: BYLLY871 » 10 lut 2013, 21:05

a ten czujnik temperatury to który? gdzie on się znajduje? chodzi o ten czujnik za przepustnicą??
Ostatnio zmieniony 10 lut 2013, 21:25 przez BYLLY871, łącznie zmieniany 1 raz.

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 10 lut 2013, 21:06

BYLLY871, po raz kolejny
_powitania

error
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 158
Rejestracja: 10 lip 2012, 14:41
Lokalizacja: Słupsk

Re: bardzo nierówna praca silnika po uruchomie

Post autor: error » 10 lut 2013, 23:33

BYLLY871 pisze:Witam:) moim problemem jest jak uruchomię silnik to bardzo skacze na obrotach, czasami pare razy zgaśnie:( już wiele żeczy sprawdziłem, wymieniłem i dalej nie ma poprawy:( wymieniłem już sonde za katem, świece, filtr powietrza, cewki, wszystkie przewodu podcisnieniowe, odme, kompresie terz już sprawdzałem i na wszystkich ma po 13,5 już sam nie wiem co jeszcze mam sprawdzić:( z góry dziękuje za podpowiedzi
u mnie kuleje na wolnych,moc słabsza i mam błąd przepływki i zbieram kase na nową, może u ciebie to samo.pozdro
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T

BYLLY871
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 10 lut 2013, 20:05
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: BYLLY871 » 11 lut 2013, 10:35

Ja teraz właśnie byłem odłączyć przepływke i jak ją odłącze to wcale nie zapala, jak podłącze vaga to nie widzi żadnych błędów :( on na wolnych tach chodzi jak by nie pracował na wszystkie, ale jak mu podniosę obroty na tyśiąc to nawet chodzi równo

Dagoth
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 03 wrz 2012, 12:27
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Dagoth » 11 lut 2013, 12:18

kolego jeszcze jedno pytanie... masz silnik AEB czy AWT?
w temacie jest AEB wiec takie objawy jak opisujesz sa po padnietym module zapłonu ktory znajduje sie na obudowie filtra powietrza...

jak masz AWT to sondy powinny byc dwie... ta za katem malo wazna jest :P zobacz vagiem jak zachowuje sie sonda pierwsza (ona ma wiekszy wpływ na prace silnika)
Ostatnio zmieniony 11 lut 2013, 12:23 przez Dagoth, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes W124 2.0i -pierwsze auto ;)
VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...

BYLLY871
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 10 lut 2013, 20:05
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: BYLLY871 » 11 lut 2013, 12:21

AWT

Dagoth
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 03 wrz 2012, 12:27
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Dagoth » 11 lut 2013, 12:29

kolego jakby to byly wypadajace zaplony/przeplywka itp to w AWT odrazu wywala blad... wiec bardzo dziwne to jest :P

jedno pytanko czy zmieniales filtr paliwa? zabity filtr paliwa moze byc...
Mercedes W124 2.0i -pierwsze auto ;)
VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...

BYLLY871
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 10 lut 2013, 20:05
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: BYLLY871 » 11 lut 2013, 12:41

też o tym myślałem ale to tak samo się dzieje na gazie i na benzynie, to już wyklucza filtr, a nie dawno miałem wymieniane wszystkie filtry i inspekcje gazu, on chodzi tak jak by na dwa tylko chodził ale na wyższych obrotach tego nie ma, a i jeszcze czasami strzela w filtr powietrza

Dagoth
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 03 wrz 2012, 12:27
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Dagoth » 11 lut 2013, 13:00

Ciezko bedzie dojsc o co kaman bez błedów i logów dynamicznych... ja wymienilbym zawór DV i sprawdzil pierwsza sonde przed katem...

sprawdz na bieglu jalowym Grupy 31,32 jakie wartosci pokazuja

EDIT: kolego moze hard reset zrób (czasami jakims cudem pomaga) odłącz akumulator na pół godziny lub wiecej :)
Mercedes W124 2.0i -pierwsze auto ;)
VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...

BYLLY871
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 10 lut 2013, 20:05
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: BYLLY871 » 11 lut 2013, 13:22

sonda z przodu jest dobra miałem tą z tyłu zepsutą to ją wymieniłem

[ Dodano: 2013-02-12, 15:35 ]
Halo jeszcze do tego wszystkiego dzisiaj jag go urochomiłem to jak dodawałem gazu to nie umiał się wkręcić na obroty:(

[ Dodano: 2013-02-22, 22:05 ]
Halo ostatnio wykręciłem zawór EGR i w tym kolanku przy silniku było tyle sadzy że nie było przelotu, wyczyściłem wszystko ale nadal nie ma poprawy:( już sam nie wiem co dalej mam robić

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja