Witam,
Pojawił mi się błąd po przejechaniu około 200km od inspekcji (wymiana przepływomierza) błąd 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-10 - - - Intermittent. Idąc tym tropem zajrzałem do bloku 46 - katalizator temepratura oscyluje w normie. Za to w bloku 32 - sonda lambda leży - korekta cały czas 0% (wcześniej gdy regulowałem gaz - regulowałem wg jej wskazań). Napięcię 1V praktycznie zmienia się tylko o 100 może 200 mV. Dobrze strzelam, że problem, leży w sondzie? Może zapchany katalizator? Nieszczelność w dolocie? Która sonda jeśli sonda do wymiany?
[ Dodano: 2013-03-09, 18:45 ]
Zrobiłem trochę testów VAGIEM, mianowicie:
04/030 111 - 1, 110 -2
04/034 - TEST OK
04/036 - TEST OK
04/046 - TEST OK
WG bloków pomiarowy 033 sonda dawkuje paliwo prawidłowo za to w basic settings: 04/107 Testu nie przechodzi, dostaję system not ok. wartosc regulacji wchodzi na około 25%. Nie wiem jak to zinterpretować, jakieś rady?
[ INNY] AWT 1.8T 16804 - sonda lambda ?
Hej, też mam taki błąd, po skasowaniu błędu auto nie bardzo chce jechac na benzynce za to na gazie lata. Jak po chwili przejdzie w tryb serwisowy to jakoś się rusza, czy możesz mi pomóc w diagnozie o ile masz Vaga i pojęcie jak to zrobić? Nie chchiałbym kupować bez sensu po kolei przepływki sond itp
z góry dziękuje
z góry dziękuje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
- Lokalizacja: mlawa
- Kontakt: