problemy i mógłby mi pomóc

silnikiem 2.0 ALT 131KM (2002 rok). Nigdy z nim nie miałem problemów. JakiĹ
czas temu zapalił mi się check i po pewnym odcinku jazdy gasł.
Działo sie to kilkukrotnie na przełomie 3 miesięcy. Miałem podpiac pod
komputer ale jakoĹ to zaniedbałem.. Zdarzało się też, gdy odpaliłem samochód
rano i ruszałem do pracy to delikatnie skubał podczas jazdy a po przejechaniu
np. kilometra, dwóch już się unormowało. Skubanie to było minimalne.
Wczoraj stojac na czerwonym na Ĺwiatłach przez przypadek zadusiłem go na biegu
gdy miałem już ruszać miałem samochód na trzecim biegu i mi zgasł. Wiec dałem
na luz i go odpalam.. Odpalił chyba za 8 razem.. Nigdy tak nie miałem zawsze
odpalał na zabek.. Gdy już zapalił ruszyłem a na liczniku zapalił się check i
kontrolka EPC.
Jechałem tak 15 Km a auto odczuwalnie straciło na mocy do tego kręciło tylko
do 4500 obr.. dzsiĹ rano kolega mi go miał podpiać pod komputer. Odpalił
normalnie, EPC nie Ĺwieciło tylko check. Dojechałem do niego i samochód
pracował sobie na luzie.
Stojac obok auta nagle silnik zgasł.. Po czym nie umiałem go odpalić przez 10
minut. Odpalił po tych 10 minutach i znowu zapaliło się EPC I check. Wydaje mi
się ze odpalił Bo ostygł, Kolega Miał kiedyĹ podobnie i miał uszkodzony
czujnik położenia wału ale nie jestem pewien czy u mnie jest to samo. On nie
miał spadku mocy i to było w Bmw.
PodpieliĹmy samochód pod komputer i wyskoczyły dwa błędy:
P0322 - Obwód wejĹciowy sygnału z czujnika okreĹlajacego moment zapłonu lub
sygnału informujacego o prędkoĹci obrotowej rozdzielacza zapłonu - Brak
Sygnału
P0141 - Obwód grzałki sondy Lambda ( blok cylindrów nr 1, sonda nr2) - wadliwe
działanie
Auto ciężej zapala. Trzeba dłużej go kręcić, lecz nie zawsze. Gasnie gdy sie da na luz i nie odpala... Dopiero po odczekaniu kilku minut zapala. Za pomoc z Góry Ĺlicznie dziękuję