[BDV 2.4 170 KM] Audi a6 c5 2.4 v6 falowanie
[BDV 2.4 170 KM] Audi a6 c5 2.4 v6 falowanie
Witam wszystkich. Jestem tu nowy i mam nadzieję że pomożecie mi rozwiązać problem. Mianowicie, moja audi po odpaleniu skacze na obrotach, jak się odpali to leci do 3 tys po czym spada prawie do samego dołu tak jakby miała zgasnąć po czym znów w górę i tak parę razy aż się nie ustabilizuje( nieraz zgaśnie) . A po wciśnięciu hamulca i puszczeniu na biegu parkingowym obroty lecą do ponad 1 tys i tak się utrzymują. A drugi problem to taki ze mam nowe klocki hamulcowe a świeci mi się że mam do wymiany i nwm co z tym zrobić. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Orzech
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 05 kwie 2016, 16:57
- Lokalizacja: Wolin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 05 kwie 2016, 16:57
- Lokalizacja: Wolin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 05 kwie 2016, 16:57
- Lokalizacja: Wolin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 05 kwie 2016, 16:57
- Lokalizacja: Wolin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 05 kwie 2016, 16:57
- Lokalizacja: Wolin
VAG(ina) by ułatwiła sprawę. Ale jak chcesz to zrobić bez Vaga i większych kosztów powiedzmy poniżej 100 zł to czytaj dalej . MASKA w górę odpinasz aku żeby pogubił wszystkie nastawy przepustnicy ściągasz środkową osłonę i na wierzchu masz przewody podciśnienia oglądasz czy są ok nie sparciałe poprzecierane jeśli tak odpinasz tyle przewodów ile to konieczne nie wszystkie nie ma sensu. Potem odkręcasz dwa zaciski na dolocie powietrza ( czarna rura) ściągasz ją, odpinasz odmy ( bardzo ostrożnie, jeśli są stare na 90 % pękną albo już masz pęknięta i ona robi Cyrki) nie kojarzę czy w tym modelu masz ezektor ale jego też sprawdzasz na necie napisane jak, ewentualnie czyścisz, sprawdzasz stan odmy czy czysta (jak nie do płukania wiąże sie to z jej demontażem) jeśli czysta w miare zostawiasz. Następnie na jednej śrubie do przepustnicy trzyma się dalszy ciąg dolotu ( mioejsce gdzie wpinała sie rura ona idzie do przepustnicy jak ją odkręcisz wyciagasz czarna rurę i masz już motyl przepustnicy na widoku przy pomocy lusterka
kup środek do czyszczenia gaźników i wymyj to dokładnie (psikasz - szmatka) skladasz wszystko do kupy. Potem patrząc filtr powietrza widzisz taka kostke na 2 śrubach albo 3 ( przepływomierz ) odpinasz prądy wyciagasz przepływomierz i nie dotykajac niczym psikasz go najelepiej sprejem ( contact spray albo cos takiego) i przepływka wraca na swoje miejsce. Podpinasz aku i teraz Ja bym proponował zrobic Adaptacje przepustnicy przy pomocy VAG-a są opisy niby bez Vagowej adapki ale ja w nie nie wierrze. Jeżeli obroty dalej faluja może to być uszkodzona przepustnica, przepływomierz, świece, nieszczelność w układzie bez VAG-a cięzko to zrobic.
Pozdro


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 05 kwie 2016, 16:57
- Lokalizacja: Wolin