Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Audi 2.7 Bi turbo Nie ładują dwie turbiny

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
miki_bi turbo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 27 wrz 2013, 19:54
Lokalizacja: małopolska

Audi 2.7 Bi turbo Nie ładują dwie turbiny

Post autor: miki_bi turbo » 27 wrz 2013, 20:18

WITAM SERDECZNIE!
Mam problem. Kupiłem całkiem niedawno Audi A6 2.7 bi turbo 2000r,z manualną skrzynią i od samego początku auto nie miało mocy.
Przejechałem sie z podpiętym Vag-iem i wyszło że turbiny(obie) nie ładują nic... Autko miało tylko dwa błędy(przypuszczam że nie mają z pracą turbin nic wspólnego) : 1)błąd przepustnicy(podstawowych ustawień-zrobiliśmy adaptacje- i za niskie napięcie,przekażnik K30. Zamówiłem nowy zaworek n75 ale zastanawiam się czy on ewentualnie uszkodzony może aż tak do zera unieruchomić turbiny. Czy mogły obydwie tak jednocześnie "umrzeć"? :| (dodam jeszcze ze autko nie ma nieszczelnośći w dolocie i bardzo długo stało nie jeżdzone... ) dziękuje za rady

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 27 wrz 2013, 21:09

Kupiłeś auto gdzie odrazu zauważyłeś że brakuje mocy ?

miki_bi turbo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 27 wrz 2013, 19:54
Lokalizacja: małopolska

Post autor: miki_bi turbo » 27 wrz 2013, 21:23

tak,przy zakupie auto już "nie jechało" Zastanawia mnie czy westgate mogł przyrdzewieć ,ale to raczej byłyby przeładowania. A TU ÂŁADOWANIE JEST ZEROWE ps.tam jest jeden zaworek sterujący pracą turbin?

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 28 wrz 2013, 07:37

Zacznij od przejżenia dokładnie wszystkich wężyków podciśnieniowych.
340KM i 500NM :)

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 28 wrz 2013, 11:36

Jak juz jechałes z vagiem trzeba było zrobić logi 002 115 118.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

miki_bi turbo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 27 wrz 2013, 19:54
Lokalizacja: małopolska

Post autor: miki_bi turbo » 28 wrz 2013, 18:21

Rozkręciliśmy dzisiaj troche rzeczy i poruszałem ręką wirnikiem sprężarki.Duży luz góra-dół i co najważniejsze wirnik stoi. Zdecydowałem że kupie jednak DWIE turbinki :| .Wcześniej czy póżniej i tak by mnie to czekało, tym bardziej że chce docelowo zrobić mocny soft. (nie wiem tylko czy kupić regenerowane czy spróbować z używkami?)

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 29 wrz 2013, 07:40

Jeżeli chcesz mu dopier....ć koksu, kup turbo od RS4, albo hybrydy, bo standardowe k03 nie wyciągną więcej niż 32-330KM...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja