[A6 C5]ÂŚwiece
Nie wiem, ale należy dobierać świece tak jak twierdzi producent.
ÂŚwiece typowe pod LPG to chwyt marketingowy.
Jeżdzę na NGKach ale nie mam pojęcia jaki model.
W każdym razie niedługo wybieram się do mechanika i jak świece będą inne niż wyżej wymienione to zmieniam.
ÂŚwiece typowe pod LPG to chwyt marketingowy.
Jeżdzę na NGKach ale nie mam pojęcia jaki model.
W każdym razie niedługo wybieram się do mechanika i jak świece będą inne niż wyżej wymienione to zmieniam.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 19:53 przez pancurski, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie wszystkie samochody mają sześć garów. Gdyby były pakowane po 6 sztuk, ci z czterema mieli by dwie na zapas . Niech cię głowa nie boli. Producent musi pakować po ileś sztuk. Ale kupić mniej czy więcej to naprawdę nie problem.-=Rafal=- pisze:Skoro te NGK są do naszych aut, to czemu komplet ma 4 a nie 6 sztuk?
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Hmm.. Po prostu, chcę zrobić wszystko raz a porządnie.. Bo mam jeszcze do załatania wyciek lekki spod pokrywy, jak zrobię to to i nowy olej no i nowy filtr powietrza K&N za 250zł :D
A co powiecie o tym?
http://allegro.pl/swiece-irydowe-ngk-bk ... 94910.html
Na forum wyczytałem że zakładasz raz i spokój na amen. Tylko trochę pokosztują
Różnią się czymś innym niż wytrzymałością? Bo 100k nie przejadę tym samochodem :D Prędzej jakieś 40k :D
A co powiecie o tym?
http://allegro.pl/swiece-irydowe-ngk-bk ... 94910.html
Na forum wyczytałem że zakładasz raz i spokój na amen. Tylko trochę pokosztują
Różnią się czymś innym niż wytrzymałością? Bo 100k nie przejadę tym samochodem :D Prędzej jakieś 40k :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
odswiezam kotleta.
Czy te swiece beda do mnie dobre ?
http://allegro.pl/swiece-bosch-super-pl ... 07119.html
Mechanik u ktorego serwisuje auto mi je chce zalozyc.
Teraz jezdze na NGK tych polecanych na forum i nie ma szalu - zasyanawiam sie czy warto przeplacac ? jak myslicie ?
Czy te swiece beda do mnie dobre ?
http://allegro.pl/swiece-bosch-super-pl ... 07119.html
Mechanik u ktorego serwisuje auto mi je chce zalozyc.
Teraz jezdze na NGK tych polecanych na forum i nie ma szalu - zasyanawiam sie czy warto przeplacac ? jak myslicie ?
- maro_stg
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Myślę, że lepiej NGK BKR6EKUB, te Bosche to cudów Ci nie zdziałająmatelek pisze:odswiezam kotleta.
Czy te swiece beda do mnie dobre ?
http://allegro.pl/swiece-bosch-super-pl ... 07119.html
Mechanik u ktorego serwisuje auto mi je chce zalozyc.
Teraz jezdze na NGK tych polecanych na forum i nie ma szalu - zasyanawiam sie czy warto przeplacac ? jak myslicie ?
Jeżdziłem na tych NGK, teraz mam irydowe Bosch powiem szczerze, że porównywalna praca silnika na lekki plus dla irydówki
ja się pochwale że zainwestowałem w denso ik20
http://motoallegro.pl/swieca-denso-irid ... 41152.html
może to i chwyt marketingowy, ale dołożyłem 60 zeta i jeżdżę już na nich rok, sprawują się nadal świetnie
zdecydowałem się na nie ze względu na ich podawaną żywotność, myślę że NGK jest przereklamowane, ale to moje zdanie (poparte już doświadczeniami)
http://motoallegro.pl/swieca-denso-irid ... 41152.html
może to i chwyt marketingowy, ale dołożyłem 60 zeta i jeżdżę już na nich rok, sprawują się nadal świetnie
zdecydowałem się na nie ze względu na ich podawaną żywotność, myślę że NGK jest przereklamowane, ale to moje zdanie (poparte już doświadczeniami)
- robert2642
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 17 sty 2013, 22:59
- Lokalizacja: warszawa
witam. założyłem świeczki NGK BKR6EKUB i przejezdziłem 7tys.km i dziś juz pare razy tak jakby na któryś cylinder nie pracował. takie chwilowe spadki obrotów...wczoraj założyłem nowe przewody boscha...myslicie ze nowe przewody spowodowały ze swiece dały o sobie znac? nie wydaje mi sie ze przewody są wadliwe...
robert2642, spadki obrotów to może być problem lpg. no chyba że taki objaw również występuje na pb, to trzeba szukać przyczyny w układzie zapłonowym.
jeśli świece masz "nowe", przewody również, to jeszcze może być któraś cewka.
choć jak pisałem wcześniej ngk to s*it, szczególnie te made in france.
sam jeżdżę na przewodach boscha i świecach denso, zrobiłem już na tym zestawie ok 40-50 tys. km
PS. przy padniętej sondzie lambda na zimnym silniku obroty skakały jak głupie, więc to musisz jeszcze sprawdzić, tym bardziej że żywotność sond to ok 160 tys. km na pb, lpg niestety ich żywot skraca... jakby co to polecam dedykowane boscha
jeśli świece masz "nowe", przewody również, to jeszcze może być któraś cewka.
choć jak pisałem wcześniej ngk to s*it, szczególnie te made in france.
sam jeżdżę na przewodach boscha i świecach denso, zrobiłem już na tym zestawie ok 40-50 tys. km
PS. przy padniętej sondzie lambda na zimnym silniku obroty skakały jak głupie, więc to musisz jeszcze sprawdzić, tym bardziej że żywotność sond to ok 160 tys. km na pb, lpg niestety ich żywot skraca... jakby co to polecam dedykowane boscha