Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ ACK 2.8 193 KM] A8 D2 2.8 ACK 193km Problem z napinaczem?

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
davidgti85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 17 sty 2012, 21:52
Lokalizacja: Racibórz

[ ACK 2.8 193 KM] A8 D2 2.8 ACK 193km Problem z napinaczem?

Post autor: davidgti85 » 17 sty 2012, 22:57

Witam.

Mam duży problem z silnikiem 2.8 ACK.

Zaczęło się to tak: Po zakupie samochodu,przejechaniu dystansu 300km zaczęło coś świergotać w prawej głowicy tuż przy nastawniku,napinaczu wałków. Walczę z tym do tej pory:-(

Zmieniłem w pierwszej fazie olej bo była masakra gnojówa,nic to nie pomogło,następnie zmieniłem napinacz,nastawnik wałków,cały nowy kpl.rozrząd a dzisiaj dodatkowo zmieniłem wszystkie zawory ciśnieniowe i zwrotne oleju w bloku pomiędzy głowicami,ponieważ dowiedziałem się w poprzednich postach, że to właśnie te owe zawory,dysze w pływają na ciśnienie oleju w głowicach.

Dodam że dzieje się to na zimnym silniku jak i na ciepłym,tylko podczas gwałtownego dodawania gazu lub podczas jazdy-przyspieszania kiedy silnik ma obciążenie




Proszę Was o jakieś sugestie dotyczące usunięcia usterki bo ja już normalnie wysiadam i koĂączą mi się pomysły jak i cierpliwość!!! Za pomoc z góry wielkie dzięki
I LOVE VAG

Karol89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 31 lip 2011, 17:45
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Karol89 » 19 sty 2012, 18:29

To u mnie jest tak ale jak silnik pracuje na wolnych bądź gdy odpuszczam gaz. Jak jadę na biegu i silnik jest obciążony to cicho nic nie stuka jeśli chodzi o napinacze. Jak wszystko pozmieniałeś to polecał bym sprawdzić ciśnienie oleju.
Tak to klepie u mnie

davidgti85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 17 sty 2012, 21:52
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: davidgti85 » 20 sty 2012, 23:25

[quote="Karol89"] Usterka zdiagnozowana,aż wstyd się przyznać co było przyczyną <szok>
Była nieszczelność na kolektorze wydechowym <szok> <szok> <szok> i stąd te świergotanie,stukanie. Masakra po prostu, ale są i dobre strony tych niby nie potrzebnych wymian,mianowicie stary napinacz miał tragiczne ślizgi i w komorze gdzie znajdują się zawory ciśnieniowe magistrali głowic było bagno że szkoda gadać. Tak więc jestem bogatszy o nowe doświadczenia i stratny ładnych parę godzin pracy przy aucie. <glupek>
I LOVE VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl