Witam.
Mam duży problem z silnikiem 2.8 ACK.
Zaczęło się to tak: Po zakupie samochodu,przejechaniu dystansu 300km zaczęło coś świergotać w prawej głowicy tuż przy nastawniku,napinaczu wałków. Walczę z tym do tej pory:-(
Zmieniłem w pierwszej fazie olej bo była masakra gnojówa,nic to nie pomogło,następnie zmieniłem napinacz,nastawnik wałków,cały nowy kpl.rozrząd a dzisiaj dodatkowo zmieniłem wszystkie zawory ciśnieniowe i zwrotne oleju w bloku pomiędzy głowicami,ponieważ dowiedziałem się w poprzednich postach, że to właśnie te owe zawory,dysze w pływają na ciśnienie oleju w głowicach.
Dodam że dzieje się to na zimnym silniku jak i na ciepłym,tylko podczas gwałtownego dodawania gazu lub podczas jazdy-przyspieszania kiedy silnik ma obciążenie
Proszę Was o jakieś sugestie dotyczące usunięcia usterki bo ja już normalnie wysiadam i koĂączą mi się pomysły jak i cierpliwość!!! Za pomoc z góry wielkie dzięki
[ ACK 2.8 193 KM] A8 D2 2.8 ACK 193km Problem z napinaczem?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 sty 2012, 21:52
- Lokalizacja: Racibórz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 sty 2012, 21:52
- Lokalizacja: Racibórz
[quote="Karol89"] Usterka zdiagnozowana,aż wstyd się przyznać co było przyczyną <szok>
Była nieszczelność na kolektorze wydechowym <szok> <szok> <szok> i stąd te świergotanie,stukanie. Masakra po prostu, ale są i dobre strony tych niby nie potrzebnych wymian,mianowicie stary napinacz miał tragiczne ślizgi i w komorze gdzie znajdują się zawory ciśnieniowe magistrali głowic było bagno że szkoda gadać. Tak więc jestem bogatszy o nowe doświadczenia i stratny ładnych parę godzin pracy przy aucie.
Była nieszczelność na kolektorze wydechowym <szok> <szok> <szok> i stąd te świergotanie,stukanie. Masakra po prostu, ale są i dobre strony tych niby nie potrzebnych wymian,mianowicie stary napinacz miał tragiczne ślizgi i w komorze gdzie znajdują się zawory ciśnieniowe magistrali głowic było bagno że szkoda gadać. Tak więc jestem bogatszy o nowe doświadczenia i stratny ładnych parę godzin pracy przy aucie.

I LOVE VAG