[ ANK 4.2 340 KM] A6C5 [S6]
- maciejjernas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 222
- Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 09 sie 2012, 22:12
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
na vagu znam sie kiepsko ale mam go, dokładnych diagnoz czy logów nie potrafie wykonywać (musze sie do edukować na forum
) ale sprawdzić błedy oraz czy jest wypadanie zapłonu to niema problemu. Blade05 z jakiej dzielnicy jesteś to możemy jakoś po środku sie ustawić, no chyba że masz jakieś sprawy w Pruszkowie do ogarniecia
maciejjernas jak bedziesz w okolicy to również zapraszam, może odezwie sie ktoś do ciebie z a6klub z twojej okolicy kto ci to ogarnie. No i dzieki za paczuszke na razie jest lipa muszę sprawdzić jak sie troche czytnik nagrzeje.

![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Strata na poziomie 30-40KM, to raptem 10%, wiem że te 40KM brzmi okrutnie, ale w przypadku silnika co ma ich 90 utrata 40 to dramat, w naszych autach, jeśli nawet są braki, to moim zdaniem nie ma co walczyć, bo jedyny sposób na fanryczną moc, to remont silnika na ori gratach, albo zakup w aso całego motoruBlade05 pisze:Ale wiesz... coś jest powodem, że moc spada... nagar... słaba kompresja itd itd.. a w tych silnikach to chyba nagminne i to nawet w młodych sztukach S4 B6/B7.Zagór pisze:Przy nalocie rzędu 300k km, nie ma się co dziwić, że kilka koni poszło w las, w końcu silnik nie zyżywa się zerojedynkowo, działa - nie działametyoo pisze:le to chyba nic nowego, że te silniki nie trzymają serii ?
Jego degradacja niestety postępuje w miarę pokonywania km, więc IMO te 40PS w ciągu 10-12 lat i 300k km to nie jest źle
Osobiście polecam sprawdzić czy działają klapki w dolocie. Ja miałem popękane przewody od podciśnienia. W weekend bede sprawdzał czy po wymianie wszystko działa. Planuje też rozłożyć kolektor ssący i wyczyścić w środku z syfu. W poprzednim >200KM samochodzie ten zabieg na prawdę dało się odczuć pod pedałem, a hamownia to potwierdziła

Blade, jak chcesz to mogę Ci auto VCDS przetrzepać, latam po mieście właściwie cały dzień (taka praca), więc jakby co to wal na PW numer fona, to się jakoś ugdamy.
- maciejjernas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 222
- Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
- Lokalizacja: Poznań
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jestem, ale sam też jesteś o ile masz VCDSa?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... enon_Plus)
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... enon_Plus)
- maciejjernas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 222
- Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
- Lokalizacja: Poznań