Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ ANK 4.2 340 KM] A6C5 [S6]

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
maciejjernas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 222
Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: maciejjernas » 30 sie 2012, 15:38

No ja tez bym chetnie sprawdził swój silnik. A poza tym chetnie bym obejrzał wasze autka.

dominik8484
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 09 sie 2012, 22:12
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Post autor: dominik8484 » 30 sie 2012, 16:46

na vagu znam sie kiepsko ale mam go, dokładnych diagnoz czy logów nie potrafie wykonywać (musze sie do edukować na forum <lol> ) ale sprawdzić błedy oraz czy jest wypadanie zapłonu to niema problemu. Blade05 z jakiej dzielnicy jesteś to możemy jakoś po środku sie ustawić, no chyba że masz jakieś sprawy w Pruszkowie do ogarniecia :] maciejjernas jak bedziesz w okolicy to również zapraszam, może odezwie sie ktoś do ciebie z a6klub z twojej okolicy kto ci to ogarnie. No i dzieki za paczuszke na razie jest lipa muszę sprawdzić jak sie troche czytnik nagrzeje.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 30 sie 2012, 20:53

Blade05 pisze:
Zagór pisze:
metyoo pisze:le to chyba nic nowego, że te silniki nie trzymają serii ?
Przy nalocie rzędu 300k km, nie ma się co dziwić, że kilka koni poszło w las, w końcu silnik nie zyżywa się zerojedynkowo, działa - nie działa :)
Jego degradacja niestety postępuje w miarę pokonywania km, więc IMO te 40PS w ciągu 10-12 lat i 300k km to nie jest źle :)
Ale wiesz... coś jest powodem, że moc spada... nagar... słaba kompresja itd itd.. a w tych silnikach to chyba nagminne i to nawet w młodych sztukach S4 B6/B7.

Osobiście polecam sprawdzić czy działają klapki w dolocie. Ja miałem popękane przewody od podciśnienia. W weekend bede sprawdzał czy po wymianie wszystko działa. Planuje też rozłożyć kolektor ssący i wyczyścić w środku z syfu. W poprzednim >200KM samochodzie ten zabieg na prawdę dało się odczuć pod pedałem, a hamownia to potwierdziła ;)
Strata na poziomie 30-40KM, to raptem 10%, wiem że te 40KM brzmi okrutnie, ale w przypadku silnika co ma ich 90 utrata 40 to dramat, w naszych autach, jeśli nawet są braki, to moim zdaniem nie ma co walczyć, bo jedyny sposób na fanryczną moc, to remont silnika na ori gratach, albo zakup w aso całego motoru :(

Blade, jak chcesz to mogę Ci auto VCDS przetrzepać, latam po mieście właściwie cały dzień (taka praca), więc jakby co to wal na PW numer fona, to się jakoś ugdamy.

Awatar użytkownika
maciejjernas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 222
Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: maciejjernas » 30 sie 2012, 21:40

Dominik8484 tak jak widzę to w wielkopolsce lekka kicha z jakąś pomocą a już nie wspomne o spotach. Tak więc jakoś sam bedę musiał sobie poradzić z silnikiem.

Zagór mam pytanie VCDS -em jesteś w stanie wykonać poziomowanie ksenonów? bo musiał bym to zrobi jak i sprawdzić silnik

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 31 sie 2012, 08:47

Jestem, ale sam też jesteś o ile masz VCDSa?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... enon_Plus)

Awatar użytkownika
maciejjernas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 222
Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: maciejjernas » 31 sie 2012, 10:10

No własnie nie, ponieważ mam tylko VAG4.9 a w nim nie mozna wykonac tego.

Awatar użytkownika
vax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 15 mar 2012, 23:05
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: vax » 31 sie 2012, 13:27

maciejjernas pisze:No własnie nie, ponieważ mam tylko VAG4.9 a w nim nie mozna wykonac tego.
ÂŚciągnij sobie VCDS-Lite i nim zrobisz ten zabieg. Kabelk od vag 4.9 bedzie chodzil pod vcds-lite.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja