Cześć,
kupiłem z pół roku temu dwa allroady C5, jeden 2004 rok 2.7 biturbo BEL automat z padniętym silnikiem i drugi 2.7 biturbo ARE manual jako dawce.
Z racji, że mam tam jakieś doświadczenie ze swapowaniem 2.5 tdi na 1.9 tdi pomyślałem, że przełożę całość z wózkiem, skrzynią itd. I w taki oto sposób do budy z 2004 roku trafił kompletny swap 2.7 biturbo ARE spięty z manualną skrzynią.
Wiązkę kupiłem 'nową' - używaną, gdyż dawca swapu był angolem i od razu ją podmieniłem, (nie chciałem wykorzystywać tej z BEL, bo bel jest już na nowszych cewkach, a ARE mam na starszych, dlatego kupiłem wiązkę z ARE).
No i to tyle. Silnik kręci rozrusznikiem, nie podaje napięcia na pompe paliwa, brak napięcia na bezpieczniku 32 (od ECU), brak komunikacji VAgiem ze sterownikiem silnika (z innymi sterownikami komunikacja jest). Podejrzewam, że sterownik nie dostaje plusa po zapłonie, tylko nie wiem gdzie szukać? Jest tu może ktoś kto miał doświadczenie z takim tematem?
Pozdrawiam serdecznie.
A6 C5 2.7 biturbo brak komunikacji ze sterownikiem po SWAPie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 gru 2017, 12:31
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7159
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Silnik: Inny
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Re: A6 C5 2.7 biturbo brak komunikacji ze sterownikiem po SWAPie
w BEL jest przekaźnik zasilania ECU a w ARE go brak jeżeli dobrze kojarzę - stąd też różnica w wiązce wewnątrz kabiny , trzeba pozmieniać żródło zasilania bezpieczników 29 , 32 , 34 ( piszę teraz z głowy mogłem coś pokręcić )
masz tu schemat ARE/AZA - https://mega.nz/file/TbJCEKoa#932SytKGM ... -TNN0LZk3c
a tu BES https://mega.nz/file/PbQGUA6Q#n5JhnikeJ ... lZvy769Ddw
masz tu schemat ARE/AZA - https://mega.nz/file/TbJCEKoa#932SytKGM ... -TNN0LZk3c
a tu BES https://mega.nz/file/PbQGUA6Q#n5JhnikeJ ... lZvy769Ddw
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga