A6 4.2 przymulona?filmik
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Jesli to o te klapy chodzi to chyba nie pracuja .zamieszczam filmik :
http://w538.wrzuta.pl/film/7D1MmQAczrw/2014-07-22-1531
[ Dodano: 2014-07-25, 17:14 ]
I jak chyba cos jest nie tak
http://w538.wrzuta.pl/film/7D1MmQAczrw/2014-07-22-1531
[ Dodano: 2014-07-25, 17:14 ]
I jak chyba cos jest nie tak
-
dreken
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 96
- Rejestracja: 12 mar 2012, 12:43
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Milanówek
Kolego na tym filmiku to gówno widać z jednym wyjątkiem, że lewa gruszka nie trzyma podciśnienia a prawa albo działa albo stoi! Dodoając gazu na postoju klapki NIE REAGUJĄ - komp jest inteligentny
Wykonaj jeszcze raz sprawdzenia:
1. Na zgaszonym silniku klapki są otwarte - gruszki wyprostowane bo nie ma co je zassac
2. Odpalasz motor klapki się zamykają - podciśnienie wciąga gruszki.
Test ten wystarczy aby sprawdzić co się dzieje. Możesz na odpalonym motorze zdejmować wężyki aby klapki się otwierały. Możesz mieć niszczelność na wężykach lub może być dziura w gruszcze ale to juz sprawdzisz bez problemu.
Jak chcesz coś grzebać przy klapkach to wyciągasz kolektor, rozkręcasz go na pół i masz do wszystkiego piękny dostęp. Ogólnie klapki te są pancerne a jedynie na ślizgach się zapiekaja wiec regenracja to tylko czyszczenie i smarowanie - to stara dobra konstrukcja a nie jak te gnioty w C6 (V6, V8, wybitny śmieć V10 n/a)
P.S. Klapki są po to aby motor z dołu miał śmoc
Wykonaj jeszcze raz sprawdzenia:
1. Na zgaszonym silniku klapki są otwarte - gruszki wyprostowane bo nie ma co je zassac
2. Odpalasz motor klapki się zamykają - podciśnienie wciąga gruszki.
Test ten wystarczy aby sprawdzić co się dzieje. Możesz na odpalonym motorze zdejmować wężyki aby klapki się otwierały. Możesz mieć niszczelność na wężykach lub może być dziura w gruszcze ale to juz sprawdzisz bez problemu.
Jak chcesz coś grzebać przy klapkach to wyciągasz kolektor, rozkręcasz go na pół i masz do wszystkiego piękny dostęp. Ogólnie klapki te są pancerne a jedynie na ślizgach się zapiekaja wiec regenracja to tylko czyszczenie i smarowanie - to stara dobra konstrukcja a nie jak te gnioty w C6 (V6, V8, wybitny śmieć V10 n/a)
P.S. Klapki są po to aby motor z dołu miał śmoc
Dzieki za konkretna odpowiedz.Faktycznie lewa gruszka ma mala dziurke to juz tez sprawdzilem.Niestety klapek recznie tez nie idzie poruszyc wiec chyba obie sa zapieczone.sprawdzal mi tez kolega przyrzadem do podcisnien.kiedy pompujemy lewa gruszke to ciegna tylko sie wygina(kantuje) a klapki ani rusz..Czyli poprostu bedziemy musieli zdjac kolektor i to przeczyscic.duzo jest przy tym roboty? Jeszcze raz dziekuje za odpowiedz 









