Kolego na tym filmiku to gówno widać z jednym wyjątkiem, że lewa gruszka nie trzyma podciśnienia a prawa albo działa albo stoi! Dodoając gazu na postoju klapki NIE REAGUJĄ - komp jest inteligentny
Wykonaj jeszcze raz sprawdzenia:
1. Na zgaszonym silniku klapki są otwarte - gruszki wyprostowane bo nie ma co je zassac
2. Odpalasz motor klapki się zamykają - podciśnienie wciąga gruszki.
Test ten wystarczy aby sprawdzić co się dzieje. Możesz na odpalonym motorze zdejmować wężyki aby klapki się otwierały. Możesz mieć niszczelność na wężykach lub może być dziura w gruszcze ale to juz sprawdzisz bez problemu.
Jak chcesz coś grzebać przy klapkach to wyciągasz kolektor, rozkręcasz go na pół i masz do wszystkiego piękny dostęp. Ogólnie klapki te są pancerne a jedynie na ślizgach się zapiekaja wiec regenracja to tylko czyszczenie i smarowanie - to stara dobra konstrukcja a nie jak te gnioty w C6 (V6, V8, wybitny śmieć V10 n/a)
P.S. Klapki są po to aby motor z dołu miał śmoc
