Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ ALF 2.4 165 KM] 2-gi sterownik Lecho SEQUEL - znowu padł?

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

[ ALF 2.4 165 KM] 2-gi sterownik Lecho SEQUEL - znowu padł?

Post autor: paput » 06 lut 2013, 16:04

panowie, a więc tak

wyłączyłem LPG i przejechalem 50 km na Pb
błędy żadne nie wyskoczyły, korekty długie ustawiły się w taki sposób
Obrazek

natomiast rozjazd między bankami jest nadal
Obrazek

po przeprowadzeniu autoadaptacji następuje jeszcze większy rozjazd między bankami na LPG,auto na wolnych obrotach się trzęsie.

Po przełączaniu Pb/LPG czasy sie nie wydłużaja ani nie skracają. Pod tym względem jest ok. Reszta rozjechana. Gdy wprowadzam korekte na wybrane wtryskiwacze +0,9 ms auto zaczyna pracować stabilnie na ale zaczyna zalewać cylindy 4,5,6.
Zapewne potem wywali czeka od bogatej mieszanki.
Obrazek


Ręce juz opadają, moim zdaniem winny jest ten gów... sterownik. Nawet na Pb jest rozjazd między bankami z tego względu że przeciez ida od niego wtyczki. Już raz padł mi taki komputer i go wymienili w ramach gwarancji, a własnie powodował szarpanie na Pb. Teraz podejrzewam żę problem powoli zaczyna postepować tak jak poprzednio.


Przepnę jeszcze wtyczki dla pewności żeby było normalnie auto podłączone jak fabrycznie. Podejrzewam że zacznie dużo lepiej pracowac. Bo teraz nawet na Pb lekko nim buja.


Chyba skończy się wymianą na STAG300, czy radzicie coś innego do mojego auta?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 06 lut 2013, 19:51

paput pisze:Chyba skończy się wymianą na STAG300, czy radzicie coś innego do mojego auta?
Jeśli na gwarancji to reklamować.
Co do przejścia to jeszcze np Tech, dość mocno polecany.

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 06 lut 2013, 20:59

Niestety nie widzę tych zdjęć . Ja bym nie obwiniał sterownika lpg

Rozrządu jesteś pewny? Co masz w grupach 090 i 093 ? Lub 027 , 026 i nie jestem pewien ale sprawdź 025 ??

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 06 lut 2013, 21:03

tkamicki5 pisze:Niestety nie widzę tych zdjęć . Ja bym nie obwiniał sterownika lpg

Rozrządu jesteś pewny? Co masz w grupach 090 i 093 ? Lub 027 , 026 i nie jestem pewien ale sprawdź 025 ??
a co tam powinno być? jakie parametry?

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 06 lut 2013, 21:06

paput pisze:
tkamicki5 pisze:Niestety nie widzę tych zdjęć . Ja bym nie obwiniał sterownika lpg

Rozrządu jesteś pewny? Co masz w grupach 090 i 093 ? Lub 027 , 026 i nie jestem pewien ale sprawdź 025 ??
a co tam powinno być? jakie parametry?

na biegu jałowym ideał to 0 / 0 i czy jest tak , jeśli tak to czy jest ta wartość stabilna?

[ Dodano: 2013-02-06, 21:07 ]
Kanały dotyczą ustawienia wałków http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/090-098.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja