Witam.
Uszczelnilem dolot, wylot( pęknięty kolektor) podmienialem sondy, czyscilem przepływke i przepustnice, nowe przewody paliwowe filtr paliwa i powietrza, regulator ciśnienia paliwa, pompa sprawdzona 4.2 bara na bucie, plukane wtryski, zrobiony rozrząd na blokadzie, nowe lancuchy slizgi wyczyszczone nastawniki rozrządu, temperatury silnika w vagu w normie, praca nastawnikow wg mnie ok. Adaptacje przepustnicy, próbowałem podmieniac na inne ale juz 2 sztuki nie chciały się zaadaptowac gdzie z moją nie mam problemu. bez przeplywki bez roznicy prawie o 3g wiecej powietrza pokazuje. Albo przepustnica wysyła bledne sygnaly do kompa, sterownik silnika, albo wtryski leją chociaż czyszcząc tego nie zauważyłem bo pylily pod kompresorem. Świece beru, fajkocewki b6, skracanie dolotu dziala. Moj problem to zbyt maly pobór powietrza przez silnik tylko 100 gdzie powinien lyknac kolo 150 i co najdziwniejsze uboga mieszanka na jednym banku bardziej do czego komputer nie chce sie adaptowac. Oto moje logi na pb. Numery logów znalazłem dla c5 . Proszę o jakąś podpowiedź.
http://vaglogi.pl/log-000_007_006_J5vVV.html
http://vaglogi.pl/log-001_002_003_u7ttK.html
http://vaglogi.pl/log-007_008_009_gAV2V.html
http://vaglogi.pl/log-016_026_027_5FD71.html
2.8 nie jedzie. logi do oceny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 lip 2020, 18:01
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Rejowiec Fabryczny
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
Re: 2.8 nie jedzie. logi do oceny
przepływomierz ma zaniżone wskazania ale... nie mam żadnych doświadczeń z logami aut z przepustnicą na linkę ale czemu przepustnicą tylko w 85% otwarta?
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 955
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
Re: 2.8 nie jedzie. logi do oceny
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 lip 2020, 18:01
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Rejowiec Fabryczny
Re: 2.8 nie jedzie. logi do oceny
niby kolo 87 to max przeplyw dla przepustnicy . wlasnie przeplywka ale nawet jesli np przeplywka daje 100g potem komputer liczy paliwo , leje a sondy pokazuja ze jest ubogo. sonda w koncu nie bierze pod uwage korekty z przeplywomierza czy widzi to calkowicie osobno bez wplywu na przeplywomierz?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga